09 września 2012

Mrs. Potter's Maska do włosów ginkgo biloba i keratyna do włosów farbowanych

Chciałabym napisać, dlaczego z taką ochotą podeszłam do przetestowania szamponu Mrs. Potters's. Jak już wiecie bardzo się na nim zawiodłam, ale maska... Przeczytajcie sami.


Od producenta: maska dogłębnie regeneruje włosy zniszczone farbowaniem, dzięki czemu są one bardziej lśniące, miękkie i łatwiej się rozczesują.
 

Składniki: ginkgo biloba i keratyna
 

Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 8 zł




MOJA OCENA

Opakowanie: szeroki, plastikowy słoik z nakrętką.

Aplikacja: maska do stosowania na mokre włosy. Aplikacja bardzo poręczna, szeroki otwór ułatwia aplikację nawet z zamkniętymi oczami (ja tak mam często przy nakładaniu maski;) a Wy?

Zapach: bardzo przyjemny, świeży, nienachalny, długo utrzymuje się na włosach.

Konsystencja: mleczny żel.

Rozprowadzanie: maska wprost sama rozprowadza się na włosach, a włosy od razu robią się miękkie.

Wydajność: maska jest bardzo wydajna - używałam jej 2 miesiące przy częstym myciu.

Działanie: miałam okazję stosować tę maskę po myciu włosów w wodzie twardej i miękkiej (na urlopie różnie bywało). Niezależnie od wody maska działała zawsze tak samo rewelacyjnie. Mam farbowane włosy i tam gdzie woda była twarda,zazwyczaj sztywne i twarde (wszystko zależy od wody) od razu po nałożeniu, włosy stają się bardzo delikatne i jedwabiste. Nie trzeba czekać nawet 2 minut (tak radzi producent), aby efekt był namacalny.

Ogólna ocena: ta maska jest dla mnie. Farbuję włosy regularnie i maska pozwoliła mi regenerować je po każdym myciu. Jestem z niej bardzo zadowolona. Na pewno otworzyłabym kolejne opakowanie. Nie mam za co odjąć jej choćby pół punktu;)

Punkty: 6/6



27 komentarzy:

  1. miło wiedzieć że maseczka sprawdziła się u Ciebie. bardzo lubię Mrs Potters :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bombową cenę i idealną recenzję. Może i ja się skuszę, jak moja ukochana już się skończy... Jestem ciekawa czy moje włosy się z nią dogadają, bo szamponu (jak wspominałam) niestety nie polubiły...

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę szybko, piszę dużo - taki ze mnie dziwoląg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni mniej ni więcej 100% zadowolenia, hi hi hi :)
      Tak samo jak z odżywki - widzisz przydaje się ta matematyka do wszystkiego :)

      Usuń
  4. Wow jak tylko przeczytałam tytuł, skojarzyłam z moją odżywką do włosów mrs potters właśnie. Niestety jest okropna, nie pomaga a wręcz włosy są przesuszone. Dlatego Twoja ocena mnie zdziwiła, może jednak nie przekreślać tej firmy na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś dokładnie tej samej?

      Usuń
    2. nie tej samej, ja używałam tej: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/28968_250.jpg a właściwie 'tego' bo to balsam i tak jak mówię jest okropny dla mnie. Jednak Twoja opinia o innym produkcie tej firmy zachęca mnie do kupna...

      Usuń
    3. A to zmienia postać rzeczy:)

      Usuń
  5. musze wyprobować tą maske, czytałam wiele pozytywnych recenzji o kosmetykach mrs potters:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tylko maskę, poczytaj też moją opinię o szamponie.

      Usuń
  6. muszę spróbować mam mega zniszczone włosy ;<
    zapraszam do obserwowania :)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama regularnie farbuje włosy i używa tej maski. Jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że Ci spasowała. Ciekawe jakby się sprawdziła na moich włosach. Mam rozjaśniane;) Kupię przy okazji, cena zdecydowanie na plus+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayah czekam z wysyłką na Twoje nazwisko - pełne. Na jedną literkę nikt na poczcie mi tej przesyłki nie przyjmie...

      Usuń
  9. Nie spotkałam jej jeszcze, ale na pewno się dokładniej rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam masek do włosów, ale Twoja recenzja bardzo mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu balansuję między kosmetykami :D

    Szamponu nie miałam, maski nie miałam, ale miałam odżywkę. O takiej masce dowiaduję się u Ciebie i zaczynam polowanie od jutra.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. maska zapowiada się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna maska, ale nie widziałam jej w sklepie. Szampony i odżywki owszem, ale maski niet:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować! Mam bzika na punkcie masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna recenzja
    muszę wypróbować tę maskę
    ja chwalę sobie odżywkę arnikową

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię tą firmę! zwłaszcza balsamy do włosów! dobrze się rozczesują włosy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...