03 września 2012

Pharmaceris H H-SENSITONIN Specjalistyczny szampon kojący do skóry wrażliwej

Po "wrażeniach", które zostawił na mnie szampon NIVEA doskonałym lekarstwem okazał się szampon z serii Pharmaceris H. Poznajcie moją opinię.


Od producenta: szampon skutecznie łagodzi podrażnienia skóry, wzmacnia strukturę włosów na całej długości i dodaje im objętości. Po zastosowaniu włosy odzyskują siłę i energię, mają naturalny połysk i łatwo się rozczesują.

Składniki aktywne: algi, len, mięta pieprzowa, pantenol.

Pojemność: 250 ml

Cena: 26,90 zł




MOJA OCENA

Opakowanie: zamknięcie na klik jest bardzo dobrze wyprofilowane, z wgłębieniem, dzięki czemu można bez problemu otwierać i zamykać nawet mokrymi rękoma. Dzięki płaskiemu zamknięciu, pojemnik można kłaść na półce odwrotnie. Wygoda przy aplikacji końcówki szamponu. 

Aplikacja: bardzo wygodna.

Zapach: bardzo przyjemny, delikatny i świeży zapach, długo czuć jego działanie.

Konsystencja: kremowa.

Rozprowadzanie: lekkie, delikatne.

Wydajność: na długo, niewielka ilość szamponu daje dobre efekty i sporo piany.

Działanie: bardzo delikatny dla skóry głowy, muszę potwierdzić, że łagodzi podrażnienia. Włosy były miękkie, ale czy się lepiej rozczesywały? Nie zauważyłam.

Ogólna ocena: szczególnie polecam dla skóry głowy podrażnionej, która przeszła przygody z innymi szamponami, czy odżywkami, lub dla złagodzenia podrażnienia skóry po lecie, kiedy to skóra głowy była szczególnie eksponowana na słońce. Do tego bardzo śliczny zapach. Dla mnie OK. Minusik za obietnicę przy rozczesywaniu.
 
Punkty: 5+/6
 

6 komentarzy:

  1. Zachęca mnie ta recenzja :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie lubię Pharmaceris, miałam już okazję poznać szampon przeciwłupieżowy. Oto kolejna notka, która zachęca mnie do sięgnięcia po tę markę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę markę, będą powoli przekazywać swoje opinie na temat różnych produktów, które miałam okazję używać.

      Usuń
  3. po odżywce z tej serii włosy dobrze sie rozczesują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pisałaś, że przetłuszczają i to nie jest za fajne.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...