08 września 2012

Mrs. Potters's Szampon arnika i kompleks z wit. H włosy przetłuszczające się

Z radością otworzyłam ten szampon zachęcona działaniem maski tej samej marki. Jakież było moje zdziwienie...

Od producenta: nowa wzbogacona receptura szamponu do włosów przetłuszczających się zawiera ekstrakt z arniki o właściwościach łagodzących i zmniejszających skłonność do przetłuszczania się włosów, kompleks z witaminą H, która działa antyłojotokowo oraz ekstrakt z oczaru wirginijskiego znany z właściwości kojących oraz przeciwzapalnych. Efekt: włosy odzyskują świeżość i lekkość.
Skład: arnika, kompleks z wit. H i oczar wirginijski.
Pojemność: 500 ml
Cena: 7.50 zł





MOJA OCENA


Opakowanie: bardzo twarda butelka, którą bardzo trudno nacisnąć. Zamknięcie na klik.  Jak na tak gęsty szampon, zbyt mały otwór.

Aplikacja: miałam bardzo duże kłopoty z wyciskaniem.

Zapach: miałam wrażenie, że jest to miodowy zapach. Dla mnie za słodki.

Konsystencja: gęsty, perłowy płyn.

Rozprowadzanie: bardzo trudne, bo szampon jest zbyt gęsty.

Wydajność: nie sądzę, że zbyt duża, ale nie chcę się o tym przekonywać.

Działanie: ani świeżości, ani lekkości - jak zapewnia producent. Tak męczyłam się z tym szamponem, że już nigdy do niego nie wrócę. Nie dość, że z ledwością cokolwiek z niego wycisnęłam, to po nałożeniu na głowę kompletnie nie dało się go rozprowadzić, nie mówiąc już o tym, że uzyskanie piany graniczyło z cudem, nawet przy drugim myciu. Do tego ten za słodki (jak dla mnie) zapach. Gdybym nie użyła po nim maski, to włosy byłyby twarde, a lekkości nie było co marzyć.

Ogólna ocena: kompletna klapa! Na pewno do niego nie wrócę. Jedyny punkcik tylko za to, że w ogóle jakoś myje... No ale w końcu co ma innego robić;)

Punkty: 1/6




22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam szamponu tej firmy. No i chyba nie będę miała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę do końca nikogo tak bardzo zniechęcać, ale cóż... takie jest moje zdanie.

      Usuń
  2. .....pamietam szampony tej firmy. Kiedys, dawno temu jak bylam dzieckiem moja babcia (ktora mnie wychowywala)kupowala tylko szampony tej firmy do mycia moich wlosow, poniewaz tylko po uzyciu tego szamponu moje wlosy daly sie rozczesac. Te szampony utkwily mi w glowie ze wzgledu na ta pania w kapeluszu :))


    Ach z sentymentu kupilabym sobie taki szampon ale skoro jest az tak kiepski to daruje go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne w ofercie, może trafiłam akurat na ten nie najlepszy: http://www.forte-sweden.com/produkty/nasze-marki/marka-mrs-potters/szampony

      Usuń
  3. Mam ten szampon (tylko w wersji lotos i kolagen) i moje zdanie jest identyczne - nigdy, przenigdy. Moje włosy zupełnie go nie zaakceptowały. :) A dawniej takie mieli dobre kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dobrą maskę, za chwilę zabiorę się do jej opisu.

      Usuń
  4. zdecydowanie będę trzymać się z dala od tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te szampony i odżywki z dzieciństwa. Myślałam, żeby je teraz wypróbować, chyba z sentymentu. Może sięgnę po odżywkę lub maskę, ale z szamponu jednak zrezygnuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę bardzo polecam. Zaraz będę publikować test maski.

      Usuń
  6. Jeśli masz problem z przetłuszczającymi się włosami spróbuj tego z Biovaxu, od L'Biotica. Ja po jednym opakowaniu szamponu i maski uregulowałam sobie ten problem i do tej pory on nie powrócił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, jeśli masz link do tego szamponu, to będę wdzięczna.

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy, ale gdzieś już słyszałam, że nie są dobre. Poza tym - fajnie, że pokazałaś jak wygląda - nie przepadam za takimi, wolę jak są białe, kolorowe, ale nie przezroczyste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się potwierdziło, że nie zasługują na polecenie. Dzięki:)

      Usuń
  8. Uuuu nie kupię. Dzięki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, to jest moja opinia, może którejś z Was przypadnie do gustu... Mnie nie.

      Usuń
  9. "kompletna klapa! Na pewno do niego wrócę." --->>> popraw koniec posta :D

    Ja miałam odżywkę z arniką i fajna była, szamponów jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że okazał się takim bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by się spodziewał, balsam jest świetny, to myślałam, że szampon też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szamponu nie miałam ale za to odżywkę i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...