13 września 2012

Plante System Liftingujący balsam pod oczy


Czy mogę o nim powiedzieć coś, co Was zaskoczy?


Od producenta: balsam do pielęgnacji okolicy oczu z ekstraktem z akacji senegalskiej i ruszczyka oraz pudrem ryżowym, błyskawicznie napina skórę, pomagając zmniejszyć tzw. kurze łapki, co jest efektem działania unikalnego połączenia naturalnych składników, takich jak guma arabska.
Posiada Certyfikat: Ecocert SAS - F- 32600, 99% składników organicznych,
29% składników z upraw ekologicznych.

Składniki aktywne: PES - wygładza i regeneruje skórę, przeciwutleniacz; guma arabska - ujędrnia; wyciąg z ruszczyka - właściwości łagodzące, zmniejsza obrzęk; puder ryżowy - nadaje skórze jedwabistość. 

Pojemność: 15 ml
Cena: 30-35 zł




MOJA OCENA

Opakowanie: tubka umieszczona jest w kartoniku. Graficznie opakowanie może się nie podobać, bardzo oszczędne w swoim wyrazie. Ale to jest eko produkt, więc przymykam na to oko.

Aplikacja:
tubka bardzo dobrze przygotowana do wyciskania odpowiedniej ilości kremu.
   

Zapach: raczej bezzapachowy.

Konsystencja:
dobrze związana rzadka, raczej wodnista.
Rozprowadzanie:
bardzo dobre wchłanianie, już po lekkim wklepaniu balsamu pod oczy, co niewątpliwie jest plusem.


Wydajność: bardzo wydajny, wystarcza na niecałe 3 miesiące. 

Działanie:
i tu mam problem, bo... nie zauważyłam nic. Nie mam kurzych łapek, więc mi nic tu nie zmniejsza. Czy łagodzi zmniejsza obrzęk? Nic takiego nie zauważyłam. Jakie działanie na plus? Poprawia jędrność skóry, nie zauważyłam nowych zmarszczek. Balsam jest przyjazny dla oczu, nie zauważyłam żadnego dyskomfortu, np. podrażnienia, łzawienia, uczulenia itp.


Ogólna ocena: jest to balsam z serii: "I co? I nic." Nie zauważyłam skuteczności działania (napinania skóry, zmniejszenia obrzęków), ale nie zauważyłam też innych skutków, które mogłyby szkodzić. Jest to produkt ekologiczny, więc zasługuje na dobrą ocenę. Może komuś innemu będzie lepiej pasował.



Punkty: 4/6



32 komentarze:

  1. Ja tak mam z maseczkami do twarzy "I co?" "I nic!" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo spróbuję nowych maseczek, może zostaną zakwalifikowane do innej serii...;)

      Usuń
  2. szkoda, że nic nie robi, bo zapowiadał się ciekawie, a po co stosować dla samego stosowania:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że sama szukam idealnego kremu pod oczy. Cuda zdziałał Revitacell, ale jak długo utrzyma efekty, tym bardziej, że on nie ma jeszcze konkretnego 'pod oczy'. I tak szukam w tych dostępnych cenowo...
    Muszę zobaczyć co to jest ten ruszczyk, bo normalnie nie mam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam Twoją recenzję. Słyszałam też dużo dobrego na temat kremu pod oczy od Floslek EYE CARE pielęgnacja skóry wokół oczu
      Żel bionawilżający z mikrokapsułkami witaminowymi: http://floslek.pl/11,pokaz_produkt_pharma/339,zel-bionawilzajacy-z-mikrokapsulkami-witaminowymi-pod-oczy-i-w-okolice-ust.html. Cena bardziej przystępna.:)

      Usuń
  4. jeśli pod lakier nałożysz jakąś bazę to nie będzie brudził. w sumie jestem zdziwiona, mam kilka dużo ciemniejszych lakierów (niebieski, ciemny zielony) i nigdy nie miałam takiego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. "I co? I nic." miałam z kremem pod oczy z Eva Natura :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wtedy poczucie zmarnowanego czasu, o pieniądzach nie wspominając.

      Usuń
  6. Mówisz i nic:) A miałam chęć na niego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie zdziała cuda, u mnie nic... Ale przynajmniej nie jest gorzej, a tam tez się często zdarza:) Dziękuję za obserwowanie. Jesteś 40-ta!!

      Usuń
  7. Witaj! Dziękujemy za komentarz, odwiedziny i obserwację. Tym samym się odwdzięczamy.
    Zapytałaś nas gdzie można kupić dermokosmetyki SeSDERMA, otóż w wielu salonach kosmetycznych i nie tylko.
    Najlepiej jak bezpośrednio skontaktujesz się z firmą (bardzo atrakcyjne ceny u Państwa):

    e-mail: sesdermapolska@sesderma.com (możesz też poprzez formularz kontaktowy; zakładka : współpraca).
    tel.: 22 858 18 47

    Już niebawem recenzja szamponów marki.

    Pozdrawiamy serdecznie:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, a mnie podarowałaś inny zamiast sama go spróbować:) Nie żałujesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha, sprawdź koniecznie maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu doszła przesyłka:)

      Usuń
    2. Kiedyś posyłałam wygraną zwykłym, w poniedziałek po 15 wysłałam, na środę w południe dotarło:) Tylko miałam różne myśli, że mogłam dać jednak ten priorytet. Najważniejsze że doszło w całości:)

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam tego produktu :)
    Fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To polecam wypróbować, zwłaszcza latem efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie stosowałam, może poczekam jeszcze z 10 lat ;p
    szkoda, że "i nic" ;/ w takim razie trzeba poszukać czegoś innego, co samo odpowie "i jestem świetny i widzisz efekty" ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, poczekaj... Jeszcze coś wymyślą lepszego:)

      Usuń
  13. oj ja nie testuję żadnych specyfików do pielęgnacji twarzy, czy to ze współprac, czy z konkursów. Używam tylko kremu nawilżajacego i cieszę się póki mogę, że moja skóra wciąż nie ma problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle go testują, tylko go używam:) Ale cały czas poszukuję czegoś pod oczy, co mnie przekona w 100%.

      Usuń
  14. A ja mam Ziaję pietruszkową pod oczy. Bardzo mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...