28 września 2012

Eveline Liftingujący roll-on pod oczy - sprawdzony prezent:)

Mamy recenzję kosmetyku, który podarowałam Kayah z bloga  w ramach nagrody za trud obserwowania moich wypocin;) 

Post "Prezent wędruje do..." opublikowałam 9 września. Jak tylko przesyłka dotarła na miejsce, Kayah napisała do mnie, że zaczyna go testować.


Bardzo się cieszę, że kosmetyk otrzymał tak pozytywną recenzję. Nie ma to jak podarować prezent, który daje tyle zadowolenia:)

Pozdrawiam i dziękuję za ten post!


20 komentarzy:

  1. już biorę się za czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziękuję :-)))) Pozdrawiam, buziaki Malinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dal mnie jeszcze a wcześnie na tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę mi to zajęło zanim ogarnęłam opcję obserwatorów, ale już wszystko jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to rozumiem, akcja pod kryptonimem "znajomy" działa:)

      Usuń
  5. kupiłam go mojej mamie i była bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło z Twojej strony, że zrobiłaś komuś taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja, Eveline robi furorę, niski koszt, a kosmetyki są niesamowite - nowe linię, bo starszych nie stosowałam i jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starszych też nie stosowałam, ale teraz rzeczywiście idą jak burza z nowymi produktami.

      Usuń
  8. Taki roll-on to bardzo przydatna rzecz. Uciekam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby się taki roll-on bo nie mam nic pod oczy , zazwyczaj stosuję ten sam krem co na twarz

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa taki roll-on, choć jak dla mnie jeżeli chodzi o kremy pod oczy ideałem byłoby coś, co przede wszsytkim likwiduje cienie. Póki co wszystkie kremy jakie testowałam (poza Cernorem XO) wykazały zerową skuteczność w tym temacie... Roll-on podoba mi się również ze względu na wygodę stosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...