11 stycznia 2013

Marc Anthony Rewitalizacja marokańskim olejkiem arganowym,

...czyli olejek arganowy, olejkowi arganowemu nierówny...

Zakończyłam już stosowanie zestawu marki Marc Anthony z olejkiem arganowym, o którym pisałam w poście listopadowym. Późno otrzymałam kosmetyki, więc dopiero teraz mogę przedstawić swoją opinię.

Przypominam informacje od producenta:

Szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym
Głęboko oczyszcza i odmładza włosy. Wzbogacony dobroczynnym olejkiem arganowym, keratyną i olejkiem z pestek winogron. Przywraca włosom siłę, blask i chroni przed puszeniem. Nie zawiera siarczanów. 

Składniki:

Pojemność: 250 ml
Cena: 39,99 zł



Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym
Natychmiastowy efekt lśniących, miękkich i wygładzonych włosów. Wzbogacona olejkiem arganowym, keratyną i olejkiem z pestek winogron. Kompleksowo odżywia, głęboko nawilża i wzmacnia. Podkreśla kolor i zabezpiecza włosy przed puszeniem.

Składniki:

Pojemność: 250 ml
Cena: 39,99 zł

Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym
Lekka formuła o silnie rewitalizującym działaniu do wszystkich rodzajów włosów. Wzbogacona olejkiem arganowym, keratyną, witaminą E oraz oliwą z oliwek.
Wnika głęboko w strukturę włosów, nawilża je i wzmacnia. Przywraca blask i chroni przed puszeniem.

Składniki:

Pojemność: 50 ml
Cena: 45,99 zł


Produkty dostępne są w sieciach drogerii Rossmann, Hebe oraz w sklepie internetowym: www.PanaKotaSklep.pl 


MOJA OCENA

Recenzja będzie obejmować 3 kosmetyki, w jednym poście, ponieważ używałam je razem do każdego mycia.

Opakowanie: szampon i odżywka umieszczone sa w tubie z wygodnym zamknięciem na "klick", natomiast terapia rewitalizująca m opakowanie w formie plastikowego, brązowego i przezroczystego flakonika, który zakończony jest sprayem.



Konsystencja: szamponu - perłowo-kremowa; odżywka - kremowa; terapia - rzadki olejek.



Zapach: na początku wydawał mi się dość przyjemny, ale im dłużej stosowałam ten zestaw, tym bardziej zapach stawał się dla mnie uciążliwy(szczególnie terapii).

Wydajność: po trzech tygodniach używania (na początku co drugi dzień, a później codziennie), wydajność szamponu i odżywki jest dość duża. Szamponu zużyłam niecałą połowę, odżywki znacznie mniej. Wydajność terapii jest ogromna, bo przez te 3 tygodnie zużyłam zaledwie tylko czubeczek z szyjki flakonika. Dla pokrycia moich włosów używam tylko 2 naciśnięcia spay-em.

Działanie: od tego zestawu oczekiwałam, że przede wszystkim zabezpieczy moje włosy przed puszeniem, że będę miała włosy gładkie, błyszczące i sypkie. Spodziewałam się też wzmocnienia włosów. Niestety, moje włosy nie przyjęły dobrze tego zestawu. Z każdym myciem dawałam mu szansę, ale nic z tego. Straciły wcześniejszy blask, puszyły się i co gorsza były bardzo obciążone. Zwykle myję włosy wieczorem co dwa dni, jednak po myciu tym zestawem, już w drugim tygodniu byłam zmuszona myć włosy częściej. Następnego wieczora włosy już nadawały się do mycia.

Ogólna ocena: jestem rozczarowana tym zestawem. Używałam wcześniej, jak wiecie olejek organowy firmy Oyster i spodziewałam się podobnych rezultatów, ale niestety. Nie jest to zestaw na moje włosy. Może znaczenie ma tu fakt, że farbuję włosy, nie mam pojęcia... Jednak moje półdługie włosy straciły swoją kondycję i z radością wróciłam do szamponu Pharmaceris:) Uratował moje włosy natychmiast. 


Punkty: 3/6

Zestaw otrzymałam dzięki uprzejmości firmy:

 

Pojemność kosmetyków jest jeszcze spora, więc jeśli zechcecie go przygarnąć i wypróbować, to chętnie wyślę go jednej z dziewczyn z Malinowego Klubu, która w mailu zgłoszeniowym napisała, że chciałaby testować kosmetyki do włosów. Może na innych włosach będę się sprawowały lepiej, nie są to przecież kosmetyki z najniższej półki cenowej...

Jeśli chcecie otrzymać ten zestaw, to proszę napiszcie komentarz pod tym postem, wybiorę jedną osobę do której wyślę cały zestaw.


**************

Wczoraj wieczorem dołączyła do mojego bloga 500 osoba! Nie sposób się tym nie pochwalić:)


Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które chcą tu wracać i czytać moje recenzje. Jest to dla mnie tym bardziej ważne, że wkładam w prowadzenie bloga dużo serca, energii, no i czasu:) Pomyśleć, że jeszcze całkiem niedawno, było nas tu 50 osób, później 50 klubowiczek, a teraz mojego bloga obserwuje już ponad 500 osób i do Malinowego Klubu należą już 122 osoby!


Dla mnie ten weekend rozpoczął się pięknie i Wam również życzę miłych chwil:)


 

55 komentarzy:

  1. Z chęcią przetestuję ten zestaw, może moje przesuszone włosy lepiej na niego zareagują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zgłaszam się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje suche końcóweczki byłyby bardzo zadowolone, szczególnie z terapii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, aż tylu osób, Malinko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,że u Ciebie się nie sprawdziło;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 500 obserwatorów, bardzo się cieszę, że malinowe grono wciąż się powiększa:) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie kondycja Twoich włosów się nie poprawiła. Chyba bardziej opłaca się zainwestować w sam olejek arganowy niż taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malinko, a mnie nie dziwi ilość odwiedzających :) jak ktoś tu trafi, to już zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze gratuluję takiego WYNIKU obserwujących ;)

    Po drugie... no szkoda, że zestaw się nie sprawdził... Wygląda zachęcająco, choć ceny już takie nie są... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyniku , nie ma się co dziwić świetny bo to blog:):)
    Ja jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków tej firmy , do tego cena jest dość wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziły te kosmetyki :(

    Ja z chęcią je przetestuję, bo olejek argonowy dobrze mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu czytelniczek :)
    Szkoda,że te kosmetyki sie nie sprawdziły.
    Z początku wydawało mi się,że recenzja będzie ciekawa a tu proszę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Malinko, gratuluję serdecznie, ale nie ma się co dziwić ze odnosisz w blogosferze takie sukcesy bo odwalasz kawał fajnej roboty!
    Co do opisywanych produktów to już czytałam o nich niepochlebne opinie, szkoda że Twoje włosy ucierpiały na tych testach:-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    Również przetestowałabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj czytałam gdzieś, ze jest spoko ten zestaw eh ale widocznie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych produktach wiele negatywnych opinii, czasem nawet wydaje mi się że tańsze produkty są lepszej jakości.
    Gratuluję 500-tki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim gratuluję tak pięknej liczby obserwatorów, robi wrażenie :)
    Szkoda że u Ciebie zestaw się nie sprawdził, z opisu producenta wydawało mi się że to idealne kosmetyki...
    Ja jeszcze nie wypróbowywałam olejku arganowego na moich włosach więc chętnie zgłoszę się do testów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 500 obserwatorów! :) Ja sama dołączyłam całkiem niedawno i nie żałuję, bo piszesz ciekawie i konkretnie, zawsze przydatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję obserwatorów!!! :)

    a zarazem chciałabym się zgłosić do testowania, bardzo mnie ciekawią te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojjjj szkoda, że kosmetyki nie popisały się zbytnio jakością ;(

    Gratuluję 500 obserwatora! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. 500 osób to nie przelewki. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!
    Szkoda, że produkty się u Ciebie nie sprawdziły.
    Mnie łapie ostatnio jakaś mania włoso-mania :)
    Częściej używam maski i oleje, jest spora różnica, włosy nabrały gładkości i blasku.

    Na ten zestawik się jednak nie zgłaszam, gdyż prawdziwą włosomaniaczką nie jestem, a i sama mam sporo swoich zapasów

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję takich wyników :D szkoda, że się nie sprawdził, może były obciążone bo szampon nie domywał po prostu ? :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratki Malinko :)
    Społeczność rośnie w siłę :)
    Co do kosmetyków, bardzo fajnie wyglądają, ale widzę ze w składzie olej arganowy wcale nie jest na pierwszym miejscu, w szamponie prawie na końcu, a w pozostałych dwóch w połowie, więc jego zawartość tam jest mała...
    Ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przykuwasz uwagę i tyle :) gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam wielką ochotę rzucić się na ten zestaw podczas najbliższych zakupów, ale chyba sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. również otrzymałam ten zestaw kosmetyków do testów, ale u mnie się sprawdził i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie świetny blog, bardzo konkretny:) Dodaje:)
    Bardzo będę wdzięczna za każdą poradę odnośnie prowadzenia bloga:)
    Ja dopiero zaczynam, tak więc zapraszam:
    http://hedonistka-na-pol-gwizdka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów! Przyciągasz tłumy, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie dziwię się, ze włoski straciły na kondycji, składy - nic specjalnego, a już terapia, w której jest parafina, to przegięcie i myślę, że bez tego kosmetyku byłyby lepsze efekty; ja sie nie zgłaszam, ale gratuluję popularności :), brawo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś więcej po tych kosmetykach, do tego do tanich nie należą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję sporej grupy obserwatorów:) Szkoda,ze zestaw się nie sprawdził na Twoich włoskach. Zastanawiam się, który składnik mógł tak bardzo przyczynić się do szybszego przetłuszczania i przyklapu. Faktycznie sam składnik-olejek arganowy- nie jest jeszcze gwarancją dobrego efektu. Produkt musi najwyrazniej miec caly zestaw "wspomagaczy" olejku,by wszystko dobrze się sprawowało... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również miałam możliwość testowania tego zestawu.
    Te kosmetyki bardzo przyjemnie pachną i dobrze działają - przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje i wcale sie nie dziwę. Może ja tez kiedyś dorobię się tylu zainteresowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ocena 3/6 to nawet nie tknę palcem za tę cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawa byłam bardzo tego zestawu. Miałam raz próbkę (kilurazową) szamponu z olejkiem arganowym i postywnie mnie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszę się, że znalazłam ten Klub :)

    z chęcią przetestuję zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję 500! Super to wygląda:) A skoro ta kuracja tylko na 3 to nawet nie będę sobie nią głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wyników:) Na mnie olejek arganowy średnio działa...

    OdpowiedzUsuń
  40. Drogie-nie zawsze dobre.
    Gratulacje wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  41. ach może i u mnie kiedyś to 500 zaświeci :) gratuluje

    a kosmetyki mimo średniej ocenki prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlatego nie bez powodu olejek arganowy nazywają cudem natury :) świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...