31 stycznia 2013

Rozdanie 12: Sylveco - naturalnie do twarzy,

...czyli testy dla wielbicieli kosmetyków naturalnych.

Pierwsze przesyłki z ostatnich rozdań są już u Was w domku, albo czekają jeszcze na poczcie. Życzę miłego testowania!

A dla pozostałych osób należących do Malinowego Klubu, które uwielbiają kosmetyki naturalne, mam do rozdania kosmetyki firmy Sylveco


O kosmetykach tej firmy możecie przeczytać w artykule:
SYLVECO od środka, czyli siła tkwi w naturze


Dzięki uprzejmości firmy Sylveco mam do rozdania kosmetyki na twarz:

 
Szczegółowe informacje na temat kosmetyków:

Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej
Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej

Lekki krem brzozowy
Lekki krem nagietkowy
Lekki krem rokitnikowy

Łagodzący krem pod oczy

Brzozowa pomadka ochronna z betuliną
Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu


Jeśli czujecie się zachęcone do przetestowania tych kosmetyków, napiszcie pod tym postem swój komentarz, jaki kosmetyk chciałybyście otrzymać.

Rozdanie trwa do 5 lutego włącznie. Jeśli umieścicie baner z logo na swoim pasku, będzie to mile przyjęte.



107 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie przetestowała pomadkę z betuliną i lekki krem nagietkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że jestem atopowcem z wrazliwą skórą i ostatnio moje AZS dało mi ostro w kość a skóra nadal nie jest idealna :( to ja się bardzo chetnie bym zapisała :) Najchętniej przygarnę Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej, ale jesli nie będzie to nadmierną pazernością nie pogniewałabym się i na te dwa specyfiki Lekki krem rokitnikowy, Łagodzący krem pod oczy

    Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej kandydatury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chętnie przetestowała Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z uwagi na moje ostatnie przesuszenie i batalię o zdrowszą skórę= chętnie bym przetestowała NATURALNIE - np Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej a że jestem totalną fanką cynamonu Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu (musi pachnieć cudnie):)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kremów dużo, więc się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym. Mam krem do rąk Sylveco i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym była chętna na rokitnikową pomadkę o zapachu cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą checią bym wypróbowała łagodzący krem pod oczy i krem brzozowy do skóry wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, a ja tym razem zgłaszam się z ogromną ochotą i zaraz biegnę umieścić u siebie banner :) Chętnie przetestowałabym któryś z lekkich kremów np. z betuliną lub krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z chęcią bym przetestowala łagodzący krem pod oczy.;-)

    Podczas tej sesji moje oczy i skóra pod oczami wygląda tragicznie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbowałabym Sylveco Lekki krem nagietkowy ze względu na mój trądzik i łuszczącą się skórę na twarzy :)

    kimaaa7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, własnie miałam kupić któryś z kremów tej firmy, ale nie mogłam się zdecydować :)Chciałabym przetestować krem brzozowo-nagietkowy z betuliną lub lekki krem nagietkowy - ostatnio jestem wielką fanką nagietka we wszystkich możliwych formach.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chętnie wypróbuję łagodzący krem pod oczy albo brzozową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przetestuje Brzozowa pomadka ochronna z betuliną albo
    Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham rokitnik :) chętnie któryś kosmetyk właśnie z tym cudnym owocem przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę coś dla siebie! Jako wieczny fighter z trądzikiem, zanieczyszczeniami buzi bardzo chętnie bym przetestowała Lekki krem nagietkowy Sylveco. Skoro jest on dla skóry skłonnej do infekcji,zanieczyszczeń - widzę w nim szansę na polepszenie ostatnio szalejącego mojego stany cery. Poza tym nie znam jeszcze tej firmy i chciałabym się przekonać o tym, jak firma się wywiązuje ze swoich obietnic umieszczonych na opakowaniu:) Bardzo by mi było miło,gdybym została wybrana na jedną z testerek kremu:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.banner w moim bocznym pasku : http://seanaith.blogspot.com/

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam okazji przetestować kosmetyków firmy Sylveco, jeśli byłaby możliwość chętnie wypróbowałabym Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej oraz Rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu. Uwielbiam kosmetyki naturalne, posiadam wrażliwą cerę i niestety skazane mi jest używanie tylko takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie krem rokitnikowy. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków ECO.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestuję krem nagietkowy i krem pod oczy, bo jestem ciekawa działania nagietka na trądzik i fakty, że krem pod oczy zmniejsza obrzęki i cienie:) Nie pogardzę też Rokitnikową pomadką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja bym chętnie przetestowała Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu. Kończą mi się właśnie dwa produkty ochronne do ust i fajnie by było wypróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym.miała chęć na krem pod oczy..

    OdpowiedzUsuń
  21. Naturalne kosmetyki - jak ja je kocham :D

    Z chęcią przetestowałabym:
    Lekki krem nagietkowy
    Rokitnikowa pomadka o zapachu cynamonu

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki jednak jako, że przerzucam się aktualnie na naturalne kosmetyki pielęgnacyjne to chętnie przetestowałabym krem brzozowy z betuliną lub lekki. Może pokochałabym go tak bardzo jak sok z brzozy. :D No i krem pod oczy- też bardzo kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przetestowałabym te kosmetyki.

    Jak wiesz, mój blog i to co piszę przede wszystkim stawia na naturę, więc byłaby to dla mnie świetna okazja . Zadowoliłby mnie każdy produkt :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko cos dla mnie !! <3
    Ratujesz mi zycie ponieważ ten Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej bedzie idealny dla mnie bo lecze sie dermatologicznie i przez to musze uzywac delikatnych kosmetykó do swkóry atopowej włąsnie :((

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrażliwcem jestem ale nie atopowcem. Odstępuje innym. Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym przetestowała lekki krem brzozowy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tym razem się zgłaszam! chciałabym przetestować lekki krem nagietkowy. Podobno nagietek ma właściwości wybielające i chętnie bym to sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z checia przetestuje krem brzozowo-nagietkowy i krem pod oczy; wlasnie rozgladalam sie za jakims fajnym kosmetykiem do skory wokol oczu, wiec moze...:)

    banerek juz dodaje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią przetestowałabym /Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej/, nigdy nie używałam naturalnych kosmetyków, ciekawa jestem czy jest tak jak mówią, że sprawiają cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie przetestowałabym Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej lub Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej :)

    banerek dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja chętnie wypróbuję lekki krem nagietkowy lub rokitnikowy, krem pod oczy i pomadkę brzozową :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie przetestowałabym kremik nagietkowy oraz krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Malino, dziękuję za przesyłkę. :) ja czekam na e-mail od Ciebie. Wczoraj weszłam na strone Sylveco... i patrzyłam na te kremy... Więc tym bardziej z chęcią bym je przetestowała. Myślę, że krem brzozowo-nagietkowy byłby dobrze przyjęty przez moją skórę. A gdyby do tego dodać pomadkę o zapachu cynamonu ( w sam raz na zimę), oj... byłoby cudo... W żadnej aptece w moim mieście (to , co prawda nie W-wa, ale nie znowu takie małe) nie ma tej firmy dostępnej ;/

    Pozdrawiam serdecznie i wstawiam banner do siebie na pasek. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja Droga Malinko chętnie bym przetestowała krem brzozowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Banerek oczywiście dodany już dawno :)
    chętnie przetestuję krem pod oczy i/lub dowolną pomadkę :)
    do fanek kosmetyków naturalnych niewątpliwie się zaliczam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem chętna na któryś z lekkich kremów :) Przypuszczam, że będzie dobry pod makijaż albo do mieszania z podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że do gustu przypadł mi nagietek i brzoza. Kremy normalne jak i lekki :3
    Choć skóry atopowej nie mam^^'

    OdpowiedzUsuń
  38. Mmm bardzo chętnie bym przetestowała rokitnikową pomadkę o zapachu cynamonu. Zapach idealny na tę porę roku, a moje usta wołają o pomoc :) A co do znaczka to chętnie bym go umieściła, ale w regulaminie był zapis, że można go dodać dopiero jak się dostanie jakiś kosmetyk do testów. I jestem w kropce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podpatrzyłam u dziewczyn i wiem co i jak. Oczywiście baner już dodany :)

      Usuń
  39. Hej Malinko!!! Bardzo chętnie przetestuję wszystko co jest do delikatnej cery!! Zima daje się we znaki mojej cerze:( Ciężko mi znaleźć coś odpowiedniego, może to będzie dla mnie ratunkiem... Mam taką nadzieję!! Tym bardziej, że są to kremy w większości ze składników naturalnych:) Może i pomoże dodatkowo na moje od niedawna pojawiające się naczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwszy raz się zgłaszam, bo widzę dla siebie coś co mogłabym szczerze przetestować, jako posiadaczka cery tłustej wybieram lekki krem nagietkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Baner umieszczony:) Bardzo lubię kosmetyki tej marki! Miałam już krem pod oczy i krem brzozowy i jestem zachwycona! Chętnie przetestuje pomadkę ochronną z betuliną - BRZOZOWĄ lub jeden z lekkich kremów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej ujął mnie opis Kremu brzozowo-nagietkowego z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej - byłby idealny dla mojej pełnej przebarwień i usianej suchymi plackami twarzy ;) A że z natury jestem ciekawska z chęcią poznałabym i Rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu :)
    Banerek dodany!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe kosmetyki, jednak nic dla mnie (może oprócz pomadki:)). Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  44. moja przesyłka czeka na poczcie ;)
    będę kibicować dziewczynom i życzę szczęścia do rozdania :)


    duże serdeczności dla Malinki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przetestuję lekki krem rokitnikowy lub nagietkowy.
    P.S. banerek zamieszczony:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie bym przetestowała lekki krem rokitnikowy ponieważ po mojej skórze widać,że wakacje były już dawno temu..:)
    baner umieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie przetestuję :
    Lekki krem nagietkowy
    Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu

    nie miałam wcześniej okazji używać kosmetyków tej firmy więc byłaby to ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. znowu u Ciebie naturalne kosmetyki, to ja jestem bardzo chętna ;)
    potestowałabym albo którąś z pomadek albo lekki krem nagietkowy
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Przydałby mi się łagodzący krem pod oczy, mam straszliwe problemy z worami pod oczami i ogólnie skórą w tych okolicach-moje kremy nawilżające sobie z nią zupełnie nie radzą :/

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj z nieba spadłaś z tymi kremami:) Szukam ich już od jakiś trzech tygodni po moich aptekach i w ani jednej nie ma. A nie mieszkam w małym mieście:) Ja już wiem dokładnie że chciałabym lekki krem rokietnikowy. Idealny do mojej skóry - ostatnio koło nosa i koło brwi mam pełno suchych skórek i nie sposób nałożyć podkładu żeby nie było tego widać... Chciałabym też pomadkę cynamonową, bo uwielbiam cynamon i strasznie mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super kosmetyki, ale chyba nic dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana, to moje marzenie kosmetyczne, jeżeli chodzi o testy!:) Sama wiesz, jak uwielbiam naturalne kosmetyki i często goszczą na moim blogu:) Z przyjemnością przetestuję: Lekki krem nagietkowy i Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej/ Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej - taka kuracja byłaby idealna dla mojej cery:) Strasznie cieszę się z tego rozdania:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Malinko jak Ty to robisz?? Coraz to wspanialsze rzeczy dla swoich klubowiczek wynajdujesz :))

    Bardzo chętnie przetestowałabym krem pod oczy, albo ten lekki nagietkowy lub brzozowy. Same dobroci!

    A banerek zaraz wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Krem pod oczy i pomadki ochronne bardzo mi się spodobały i z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Posiadaczka cery mieszanej, z tendencją do trądziku, zgłaszam się do testowania lekkiego kremu nagietkowego.

    OdpowiedzUsuń
  56. Markę Sylveco znam dość słabo. Z chęcią przetestowałabym lekki krem brzozowy. Bardzo tęsknię do wiosny. A wiosne to takie młode, pięknie pachnące brzozowe listki.

    OdpowiedzUsuń
  57. jedynie coś z serii lekkich kremów, pozostałe mają wosk pszczeli w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie przetestuję rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe te kosmetyki, ja powoli je poznaję, ale na razie zapotrzebowania na żaden z tych produktów nie mam, więc życzę powodzenia dziewczynom, jest o co walczyć! Sylveco ma wspaniałe produkty!'Miłego dnia Malinko ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Malinko, chętnie przetestowałabym łagodzący krem pod oczy i rokitnikowa pomadkę ochronną o zapachu cynamonu.
    Może tym razem mi się poszczęści :)
    Banerek umieszczam u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  61. Malinko, bardzo chętnie przetestowałabym, jeszcze takich kosmetyków nie miałam więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej zdecydowanie dla mnie. Ostatnio walczę z potwornym przesuszeniem twarzy i nie wiem jak to zniwelować. Próbowałam już wszystkiego. Także... baaardzo bym chciała :) Może to będzie ten kosmetyk, który mi pomoże, bo ja już sama nie wiem co się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią przetestowałabym krem pod oczy, jestem teraz w trakcie poszukiwania ideału w tej kwestii i jeszcze nie trafiłam na swojego "księcia" pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo chętnie przetestowałabym łagodzący krem pod oczy oraz brzozową pomadkę ochronną z betuliną.

    OdpowiedzUsuń
  65. Krem pod oczy bardzo chętnie bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie już jest przesyłka o czym nawet napisałam :-) POWODZENIA ŻYCZĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie miałam możliwości bliższego poznania tych produktów, muszę zastanowić się co bym chciała przetestować ;)
    Zapraszam wszystkich na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak odpuszczę, po przeglądzie półki z kremami i pomadkami stwierdzam, że mam ich za dużo ;)

      Usuń
  70. Witam
    Jestem tu pierwszy raz :) Super blog :) Co ja bym przetestowała ehhh.... a może na chybił trafił jak się załapie to co przyślesz to przetestuję :) Zapraszam do siebie :) http://timeforus-momandson.blogspot.com/
    adres mail ewa.twardowska@interia.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja z chęcią przetestuję: lekki krem nagietkowy i lekki krem rokitnikowy, a na noc krem brzozowo-nagietkowy z betuliną. Ponieważ mam cerę tłustą i wymagającą pielęgnacji przeciwzmarszczkowej myślę, że taki zestaw byłby idealny dla mnie. A gdyby do tego trafił sie i krem pod oczy - byłoby super!
    Banerek dodany!

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie przetestowałabym lekki krem nagietkowy bo mam strasznie przesuszoną cerę w zimie i nijak nie mogę sobie z nią poradzić więc może ten krem okazał by się moim wybawcą :)pozdrawiam!
    tmalien2o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Chętnie przetestowałabym lekki krem rokitnikowy, z powodu mojej przesuszonej skóry na nosie i czole a przy tym z problemem trądziku :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie zapoznam się bliżej z lekkim kremem nagietkowym.

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie przetestowałabym lekki krem rokitnikowy, z powodu mojej przesuszonej skóry na nosie i czole a przy tym z problemem trądziku :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja z wielką przyjemnością przetestowałabym krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej, ponieważ mam duże problemu z cerą bo nie dość, że wrażliwa, atopowa to jeszcze z pajączkami i przebarwieniami :<
    A lekkim kremem nagietkowym również bym nie pogardziła ;3

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja bym chetnie przetestowała któryś z lekkich kremików:
    Lekki krem brzozowy
    Lekki krem nagietkowy
    Lekki krem rokitnikowy

    Dodałam dwa banerki u siebie, po prawo, pod logiem "Testuję z Maliną"
    http://chabroweoczyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie znam marki ale bardzo lubię naturalne kosmetyki

    z chęcią wypróbowałabym:

    Lekki krem rokitnikowy

    Łagodzący krem pod oczy

    Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo chętnie przygarnęłabym lekki krem brzozowy i łagodzący krem pod oczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje Twojego bloga oczywiście ;) Jako Paulina Kowalczyk lub haahaha36 - nigdy nie wiem jaka nazwa wyświetla się w obserwatorach.

    Z chęcia przetestuje Rokitnikową pomadke ochronna o zapachu cynamonu.

    Wspomniałam o Twoim rozdaniu na moim blogu, tutaj link do notki - http://easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com/2013/01/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja bym chętnie przetestowała lekki krem nagietkowy i pomadkę o zapachu cynamonu :)
    Banerek umieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przyznam, że nie spotkałam się wczesniej z kosmetykami tej firmy, bardzo chętnie przetestuję lekki krem rokitnikowy/brzozowy lub analogicznie krem rokitnikowy/brzozowy
    Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. będę szczęśliwa jak uda mi się i mieć przyjemność...testować któryś z kremów do twarzy. /cieszę się, że tu trafiłam. pozdrawiam./

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie przetestowałabym: Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej

    Do mojej suchej cery jak znalazł i mimo, że ostatnio miałam mało udaną próbę z ekologicznym kremem, nie zniechęcam się i zgłaszam do testów produktu Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chętnie przetestuje krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej lub krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej.
    Lekki krem nagietkowy
    Lekki krem rokitnikowy
    Brzozowa pomadka ochronna z betuliną.

    Notka z banerkami jest już na blogu.

    Mam tylko prośbę, nie cierpię cynamonu więc bardzo nie chcę jej dostać do testowania.

    Pozdrawiam w tą słoneczną niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hej ;)
    Bardzo chętnie przetestowałabym i zrecenzowała Lekki krem nagietkowy (ostatnio pojawia się u mnie zaczerwienienia na twarzy więc chętnie bym przetestowała ;) i może którąs z pomadek ochronnych ;)
    Baner już na blogu ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja bym chętnie przetestowała rokitnikową pomadkę o zapachu cynamonu. Oczywiście baner wrzucony :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  88. Hej Malinko:)
    Bardzo chętnie przetestuję krem pod oczy,jestem bardzo ciekawa czy pomoże mojej skórze i ją ukoi:)
    Baner wstawię również :)

    OdpowiedzUsuń
  89. z chęcią przetestowałabym rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu, ponieważ zimą moje usta wyglądają jakbym wróciła z Syberii, a latem z Sahary.

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam Malinko:)
    Jeszcze raz dziękuję za przyjęcie:*
    Świetne rozdanie, naturalne kosmetyki bez silikonów i olejów mineralnych, ach...marzenie jak dla mnie i mojej wrażliwej skóry:D
    Bardzo chciałabym przetestować- "Łagodzący krem pod oczy"(jestem ogromnie ciekawa jak sprawdzi się na moich podrażnionych oczach)
    I któryś z lekkich kremów- "lekki krem nagietkowy" lub "lekki krem rokitnikowy".
    Baner już wstawiłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam Cię Kochana Malinko! :)
    Z tego co słyszałam kosmetyki są rewelacyjne, a ja z chęcią przetestowałabym Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  92. Lekki krem nagietkowy - wydaje się idealny;)
    Chętnie bym się z nim zmierzyła;-)

    OdpowiedzUsuń
  93. OO, nie miałam jeszcze okazji nic testować u Malinki.:P
    Pomadki lub Krem brzozowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej albo
    Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną do skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej, te kosmetyki świetnie się zapowiadają.:P Uważam na kosmetyki do twarzy, najczęściej konsultuję to z dermatologiem, bo mam wrażliwą cerę.:/ Zgłaszam się z chęcią do testowania.:) Pozdrawiam i umieszczam baner.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...