15 stycznia 2013

Recenzje testów kosmetyków z konkursu Clarena,

...czyli nagrody w konkursie zyskały Wasze uznanie.

Na poczatek okrągła liczba - to mój 200 post

Dzisiaj prezentuję linki do recenzji kosmetyków/nagród, które otrzymały dziewczyny za podsumowanie akcji Jesienne Umilacze.

Chabrowe oczy Ani  
Clarena Peeling Solny do Ciała
Joanna, Naturia, Peeling myjący
Eveline
Maseczka z zieloną glinką



Nuneczka
Clarena Peeling Cukrowy do Ciała

Małooolatka 
Clarena Wyszczuplający Kawiorowy Mus do Ciała
Joanna Naturia, Pomarańczowy peeling

Eveline Maseczka głęboko oczyszczająca fast-matt


Planeta Kayah
Mus do ciała L’ARISSE Frutti Relax - hawajski ananas
JOANNA Peeling Antycellulitowy z Imbirem Gruboziarnisty

Zapraszam do lektury:)

 

********************

Zrobiłam małą wymiankę z Blondineczką i oto co dostałam:


Moja nastoletnia modelka (którą znacie ze zdjęć), dostała tę bransoletkę już wczoraj, na imieniny, które ma dopiero w lutym... Uczy się francuskiego, kocha Paryż... więc wiedziałam, że bardzo się jej spodoba:) Oczywiście już dziś poleciała pochwalić się dziewczynom!


Aniołeczek, to także niespodzianka dla niej, ale i ja niespodziewanie dostałam prezent! MALINA z bransoletką (nie mylić z winogronkiem!), to prezent od Blondineczki dla mnie:) 

Bardzo Ci dziękuję za tę niespodziankę, jest przeurocza!:) 

Nie sądzicie, że fajnie byłoby, aby każda klubowiczka miała taką bransoletkę? Jeśli tylko zgłosicie się do niej po zamówienie, to jestem pewna, że klubowiczka Blondineczka coś wymyśli dla malinowych dziewczyn: może wymiankę, lub promocyjną cenę?:)
Zachęcam!
 

 ********************

OGŁOSZENIE MALINOWEGO KLUBU


Zestaw lakierów i cieni Bell Glam Night Sparkle otrzymuje nowa członkini Malinowego Klubu Marta K. Liczę na ciekawe, kolorowe recenzje z lakierami do paznokci, oraz makijaż wykonany cieniami Bell. Dodatkowe informacje, prześlę Ci mailem.

Miłego testowania:)


40 komentarzy:

  1. wspaniała <3 nie mogę się napatrzeć;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bransoletki! :) szczególnie ta malinka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bransoletki!
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne bransoletki :))
    Gratuluję 200-setnego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 200 posta świetny wynik:)
    Marta K gratulację:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. 200 postów - świetny wynik :) Bransoletki mi się bardzo podobają :)

    Marta K. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodkie te bransoletki :) Niech Ci się smakowicie noszą :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj piękne te bransoletki, od dwóch tygodni poszukuję dokładnie takiej tylko w kolorze beżowym...

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam tą bransoletkę i jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bransoletka :) Też uwielbiam motyw wieży Eiffla
    No i oczywiście gratuluję 200 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie ten bransoletki :) Ja ostatnio zakochałam się właśnie w takich sznurkowych z przywieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe bransoletki :)
    Ja mam taką jedną, najbardziej ulubioną bransoletkę od Pigeons Beauty, pokażę Wam to cudeńko przy pierwszej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne ;D podobają mi się zwłaszcza ta wieża :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne rzeczy z wymianki :) gratki malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletka z symbolem Paryża podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieczorem poprzeglądam recenzję dziewczyn, a bransoletki ? obie świetne ! Ja z Paryża przywiozłam sobie duużo małych wieżyczek i wszytskie rozdałam, jednak zdążyłąm się na nie napatrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki dwusetki. Bransoletki świetne, ta z malinką-indywidualna dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności :) jestem zakochana w tym malutkich, uroczych zawieszkach :) pozdrawiam Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne biżu :); 200 - też robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka ładna, choć nie w moim stylu.
    Gratuluję 200! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję 200 posta:) Mam nadzieję, że i ja kiedyś dobiję do tak pokaźnej liczby;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bransoletka :) ja to mam świra na punkcie Paryża ;D wspaniałe miasto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam i w sumie nie zrobiło na mnie takiego wrażenia, no prócz wieży, która jest naprawdę duuuża i pełna uroczych murzynów sprzedających malutkie wieżyczki. Lepiej wygląda na zdjęciach :D I w sumie drugi raz bym się tam nie wybrała.

      Usuń
  26. Mnie urzekł aniołek - jest przecudny!
    Czekam z niecierpliwością na makijaż i pazurki Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna ;o


    zapraszam do mnie: http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje 200 posta! :) i bardzo się cieszę, że bransoletki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja mam takiego aniołka, wszystkim się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...