08 stycznia 2013

Ahava Krem odżywczy na noc zapobiegający zmarszczkom,

...czyli odżywcza moc minerałów z Morza Martwego.

Już Wam prezentowałam kilka produktów marki Ahava zarówno do twarzy jak i ciała, przy okazji akcji Jesienne umilacze. Skoro przygotowałam na dziś recenzje kremu do twarzy na noc, to dla tych z Was, którzy do tej pory nie mieli okazji się jeszcze przeczytać, przypomnę moją recenzję kremu nawilżającego na dzień.


Ahava Krem odżywczy na noc zapobiegający zmarszczkom
AGE CONTROL NIGHT NOURISHMENT
Od producenta: Krem o intensywnym działaniu odżywczym niezwykle skutecznie spłyca i niweluje zmarszczki. Bogaty w składniki preparat zapewnia skórze skuteczne nawilżenie. Unikalny Kompleks®3D Osmoter® (jest obecny jedynie w produktach AHAVY) z minerałami Morza Martwego, bogatymi w antyoksydanty: ekstrakt z daktyli i ekstraktem z alg Dunaliella sprawia, że skóra wyraźnie młodnieje.
Sposób użycia: nanosić krem codziennie wieczorem na skórę twarzy. 


Składniki: Osmoter® jest wyjątkową kompozycją minerałów Morza Martwego, która znajduje się we wszystkich preparatach AHAVY. Optymalizuje ona metabolizm komórkowy, wzmacnia ochronę skóry przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz znacząco zwiększa jej stopień uwodnienia. Sprawia, że skóra wygląda młodziej, staje się jedwabista i jędrna.    


 Osmoter®  Woda Morza Martwego

Główne składniki (mg/l)
Mikroelementy (ppm)
Magnez Mg  92.000
Stront Sr 670
Wapń Ca 35.000
Bor B 120
Brom Br 14.000
Lit Li 40
Sód Na 2.700
Mangan Mn 10
Potas K 2.100
Bar Ba 9

• Przeznaczony również do skóry wrażliwej • Przebadany alergologicznie • Nie zawiera parabenów

Cena: 220 zł
Pojemność: 50 ml 
Dostępność: sieć Super-Pharm 



MOJA OCENA

Opakowanie: plastikowy, przezroczysty słoiczek z bardzo skromną, ale niezwykle elegancką oprawa graficzną. Całość opakowana w kartonik.




Aplikacja: palcem ze słoiczka. W kremie do twarzy dla mnie bardzo dobra forma aplikacji.

Zapach: jak innych kremów do twarzy marki Ahava, niezbyt uroczy, określam go jako solny. Moja siostra określila go jako zapach SPA.

Konsystencja: podobna do emulsji.




Wchłanianie: momentalne, skóra natychmiast staje się nawilżona i jędrna.

Wydajność: bardzo duża, niewielka ilość kremu daje już bardzo dobry efekt nawilżenia.

Działanie: mogłabym napisać jedynie REWELACYJNE! Od razu po nałożeniu kremu, skóra twarzy staje się bardzo jędrna, elastyczna i miła w dotyku. Skóra jest momentalnie bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Używam go już ponad miesiąc i mogę powiedzieć, że działa ochronnie i wyraźnie spowalnia, powstawanie zmarszczek. Sądzę, że dla młodszych osób będzie to skuteczna bariera przed powstawaniem pierwszych zmarszczek.

Ogólna ocena: kremy do twarzy Ahava (mimo kontrowersji wokół tej firmy), są do tej pory, jak dla mnie bezkonkurencyjne! Mają niesamowite działanie. Nie przeszkadza mi nawet ten zapach, bo rewelacyjne działanie jest w stanie zrekompensować nie tylko specyficzny zapach jak i wysoką cenę. Ten krem jest warty swojej ceny. I jeszcze, co może wydawać się dziwne, czułam się z tym kremem bezpiecznie:)

Punkty: 6+
/6

Martwi mnie bardzo, że krem już się kończy...:(


A jak marka kosmetyków zasługuje Waszym zdaniem na same ochy i achy?


52 komentarze:

  1. gdyby nie ta cena skusiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale recenzja jest zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się chyba pokuszę trzeba poszukać tutaj może go gdzies sprzedają

    OdpowiedzUsuń
  4. wow co za recenzja!!!

    Przymiotniki typu... bezkonkurencyjny, rewelacyjny, niesamowite działanie... - przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena niestety mnie skutecznie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja bardzo zachęca do zakupu, jednak cena odstrasza. Gdyby nie cena to zapewne bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja testuję ten do skóry mieszanej na dzień i jestem nim oczarowana! Naprawdę skradł moje serce, zostało mi pół słoiczka i również martwi mnie to że powoli się kończy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. poznałam niedawno tę markę pod postacią próbek kremu do rąk i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chwilowo używam kremu antyoksydacyjnego AA Eco - idealnie nawilża i regeneruje skórę :)
    A ten krem jest kuszący, ale cena - nieco odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam niestety tej marki ale krem, sądząc po recenzji, rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj drogi ten specyfik, ale widać wart swojej ceny :D ja nie mam jakiegoś ulubionego kremu do twarzy, cały czas testuję kolejne, aż znajdę ten idealny, którego już nie będę chciała zmieniać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam tak, że mogłabym stosować tylko te:)

      Usuń
  12. Cena mnie powaliła na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kilka próbek tych kosmetyków - faktycznie wyróżniają się! szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy i chyba przeboleję cene i kupię własnie ten. (Ty używałaś go tylko pod oczy? czy też do twarzy?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pod oczy stosowałam inny tej samej firmy, a recenzja już czeka na publikację:)

      Usuń
  14. No cena powala to prawda :) Może kiedyś się skuszę, jak będę trochę starsza. Teraz staram się jeszcze nie katować twarzy kosmetykami przeciwzmarszczkowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona marka to Ducray :) Zaraz za nią jest Nuxe i Lierac (choć ta ostatnia zabija cenowo, niestety), jak wiesz uwielbiam też Tołpę. Te marki mają u mnie zawsze ochy i achy, aczkolwiek wiem, że przede mną jeszcze mnóstwo nowych do odkrycia :) Ta Ahava też mnie bardzo zainteresowała po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuxe znam, ale pozostałych jeszcze nie stosowałam.

      Usuń
  16. Mnie tez by to martwilo zwlaszcza ze cena duza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zachęcająca recenzja Malinko:) Ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena zatrważająca, ale skoro działa to dałabym tyle :-) O firmie nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena kosmiczna ;) A co to za kontrowersje wokół marki, o których piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam! Jakie babskie ploteczki masz nam do przekazania? :D
      Jeśli się nie mylę, to teraz w SP jest jakaś promocja na kosmetyki tej firmy :)

      Usuń
    2. Kremy są warte tej ceny!:)

      Usuń
    3. ale kiedy ja uwielbiam prostą grzywkę! :)

      Usuń
    4. ja nie ;przepadam za grzywką...;)

      Usuń
  20. Niestety jako "oszczędzająca" studentka będę musiała sobie ten kremik podarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się cudowny, ale te 220 skutecznie mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety cena odstrasza skutecznie, a szkoda, jeśli takie dobre ma działanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Recenzja zachecilaby mnie, gdyby tylko moj portfel nie protestowal.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że jeszcze nie muszę walczyć z zmarszczkami

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda ogromnie ciekawie, nie znam jeszcze tej marki, a chyba warto...

    OdpowiedzUsuń
  26. no, ocena 6+ mówi sama za siebie! tylko ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, przydałby się mojej twarzyczce.
    Ale ta cena jest masakryczna ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cena bardzo wysoka, nie znam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale pewno spodobał by się też mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To po tych testach w Malinowym klubie:)
    Oczywiście to żart

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam tej marki i kremik wygląda miło, a ja nie mam swojego faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena kosmiczna, a szkoda bo bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No no.... Przekonuje mnie ta ocena, ale cena niestety już nie :-( ja dobiegam 30tki więc już dbam o to by zmarszczki się nie pojawiły =]

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdyby nie cena,również bym się skusiła na testy... :/

    OdpowiedzUsuń
  34. zastanawiam się zawsze nad tą marką jak jest w promocji w Super Pharm

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda,ze jest tak malo wydajny a tak drogi. Na szczescie na wlasnej skorze doznalas przyjemnosci testowania go:) Moze kiedys stanieje i będzie bardziej przyjazny dla portfela :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Interesujący krem. Ale cena zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam go, ale cena odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ahava jest moim ulubieńcem :) Jak tylko fundusze pozwalają to kupuje sobie coś z tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...