03 stycznia 2013

Wyniki rozdania 6 i 7,

...czyli zabieramy się noworocznego testowania.

Trochę długo kazałam Wam czekać na wyniki ostatnich rozdań, wiem... Zrobiłam sobie świąteczno-noworoczny reset, ale już jestem on-line. Odpisałam na większość maili, dopisałam zaległe zgłoszenia do Malinowego Klubu i teraz mogę spokojnie podać listę osób, które otrzymają kosmetyki do testów.

Tym razem kosmetyki trafią do:


Dobre dla urody:
Br Beta Oliwka TiLove z olejkiem ylang-ylang i kolendrowym do masażu ujędrniającego


Mellody_Ania:
Dr Beta Oliwka Aroma Relax z olejkiem neroli i cytrynowym do masażu relaksującego  
 
cinnamonne85:
tołpa: dermo body, mum, krem ujędrniający brzuch, uda, pośladki
tołpa: dermo face maska-peeling hydroenzymatyczny na twarz, szyję i dekolt 

MoodHomme:
tołpa: dermo body, mum, S.O.S. krem wzmacniający przeciw rozstępom
Dr Beta Oliwka B na rozszerzone naczynka z olejkiem różanym, rozjaśnia skórę, natłuszcza

Chabrowa Ania:
tołpa: dermo body, mum, wygładzający balsam antycellulitowy

Aniołeek89:
tołpa: dermo body, mum, wygładzający balsam antycellulitowy 

Grimagee:
tołpa: dermo body, mum, serum liftingujące biust 
  
Aniusia-Sta:
tołpa: dermo body, mum. serum liftingujące biust  

Kinga.b:
tołpa: dermo body, mum. balsam na zmęczone nogi 

Liliannakim:
tołpa: dermo body, nutri. S.O.S. krem-opatrunek regenerujący


Paula:
tołpa: dermo body, nutri, S.O.S. krem-opatrunek regenerujący
tołpa: dermo face hydrativ. maska-peeling hydroenzymatyczny na twarz, szyję i dekolt 
tołpa: dermo face modelar 50+. maska-lifting odmładzająco-modelująca na twarz, szyję i dekolt 50+ (dla Twojej mamy)

Kara Wu:
tołpa: dermo body, nutri, S.O.S. krem-opatrunek regenerującyDr Beta Oliwka Aroma Relax z olejkiem neroli i cytrynowym do masażu relaksującego 

Szkatułka-Ziuzia:
tołpa: dermo body, nutri, S.O.S. krem-opatrunek regenerujący
Rossmann RIVAL de Loop Maseczka zielone jabłuszko odświeżająca

JoAnNa:
tołpa: dermo body, nutri, S.O.S. krem-opatrunek regenerujący
Rossmann Wellness&Beauty Masło do ciała MANDARYNKA i JOGURT

Mona:
tołpa: dermo body, mum, S.O.S. krem wzmacniający przeciw rozstępom
Rossmann Wellness&Beauty Olejek do kąpieli WANILIA i MAKADAMIA daje poczucie równowagi

Paulina S.
Dr Beta Oliwka TiLove z olejkiem ylang-ylang i kolendrowym do masażu ujędrniającego
Dr Beta Oliwka Zmysłowa z olejkiem ylangowym do higieny intymnej

Aleksandra:
Dr Beta Oliwka B na rozszerzone naczynka z olejkiem różanym, rozjaśnia skórę, natłuszcza
Dr Beta Oliwka zmysłowa z olejkiem ylangowym do higieny intymnej

Blueeyed:
Rossmann ISANA Żel pod prysznic ŻURAWINA i BIAŁA HERBATA odpręża i rozpieszcza
tołpa: dermo face strefa t. maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca
tołpa: dermo face simular 40+ maska-koncentrat ujędrniająco-przeciwzmarszczkowa na twarz, szyję i dekolt (dla Twojej mamy)

Małgorzata Margaretka:
Rossmann Lilliputz Pianka pod prysznic o zapachu truskawek z pantenolem
tołpa: dermo body, mum, krem ujędrniający brzuch, uda, pośladki

 
Gratuluję i jednocześnie bardzo proszę o przesłanie adresów do wysyłki: Grimagee, Kinga.b, Liliannakim, JoAnNa, Mona, Aleksandra, Blueeyed, Małgorzata Margaretka. Pozostałych wyróżnionych adresy mam:)



Niestety nie wszyscy zgłaszający się do testów należą do Malinowego Klubu, a jest warunek konieczny, aby otrzymać kosmetyki. Mimo więc, że zgłosiła się młoda mama, to niestety... balsam otrzymał ktoś inny. Zaparszam do przesyłania maili zgłoszeniowych, zwłaszcza te osoby, które już od dawna obserwują mój blog i często dodają komentarze.


****************************
Po powrocie do domu czekały na mnie ostatnie karteczki świąteczne, za które poświątecznie, ale noworocznie z całego bardzo serca dziękuję:)
isabeel 117 z ochisabeelblog...
przesłała mi oprócz życzeń także przepiękne kolczyki, które na tle moich ciemnych włosów wyglądają super:) Dziękuję Ci za śliczną niespodziankę!

Linda z niewymiernie...

Hinata z kosmetycznykacik...
Kaśka z testujemykosmetyczki...

Nika_87 z kosmetyczneszalenstwo...
I to by było na tyle... Na kolejne święta przyjdzie nam trochę poczekać... A teraz, po długiej przerwie, zabieram się za przygotowywanie recenzji.


56 komentarzy:

  1. Może uda mi się następnym razem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się ciesze:) Już wysyłam adres:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej :) bardzo dziękuję :) ten krem Tołpy to moja nadzieja..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci MALINKO serdecznie :):*

    P.S Śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam do kolejnego razu zatem :) GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny! Czekam na recenzje!
    Ja zbieram się za pisanie o tołpowych serach i lecę zobaczyć kto przystąpiła do Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje dr Beta i ruszam z lista zakupowa jesli beda pochlebne

    OdpowiedzUsuń
  8. ah... szkoda, ze tym razem się nie załapałam. Czekam wiec, na następne rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem :D dziękuję :)
    piękne te kolczyki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem szczęśliwa :-) Zazwyczaj nie mam szczęścia do taki losowań :-) Dziękuję kochana za szczęśliwą rękę! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny, owocnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję serdecznie Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim testującym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Malinko, bardzo się ciesze, czekam więc i zaczynam testowanko :)
    Gratuluję pozostałym szczęśliwcom :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wszystkim i dziekuje za przyjecie do klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ;3
    Pisz, Malinko, pisz.. Realizuj sie w nowym roku, lecz i troche odetchnij, ok?^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłałam swój adres. Bardzo dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczyny, gratuluję wszystkim :)
    Malinko, jesteś wielka :) no ale Ty to wiesz, prawda? :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zwyciężczyniom :) A te kolczyki dołączone do kartki są urocze!:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Malinko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Malinko :)
    Mam jeszcze pytanie jak to będzie wyglądało z przesyłką, kiedy mam zapłacić itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci dziękuje, ta oliwka będzie chyba wybawieniem dla mojej skóry bo dziś obudziłam się znów z zaczerwienionymi policzkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne kolczyki! Wprawdzie na co dzień takich nie noszę, ale i tak są świetne. Gratuluję wygranym-wybranym:)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje dziewczęta, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę przyjemnnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeej jak się cieszę! Dziękuję Malinko - mam nadzieję, że Tołpa pomoże.
    Gratuluję pozostałym Malinowym Testerkom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki wielkie , cieszę się bardzo i wysyłam adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje dla wszystkim,czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zwyciężczyniom ! mam nadzieję że następnym razem mi się poszczęści .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, bardzo się cieszę - dziekuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję dziewczyny! :) Śliczne kolczyki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale zrobiłaś mi niespodziankę!!! Och jak się cieszę!!! Już od dłuższego czasu marzę o produktach Tołpy i po prostu spełniłaś moje marzenie ;)
    Dziękuję Malinko. Oby Bozia w dzieciach Ci wynagrodziła ;) hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogromnie się cieszę :) Maila już napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dziewczyny ! Pozazdroscic :) czekam z niecierpliwoscia na Wasze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja to mam głowe jednak, za mało snu powoduje, że nie zapisałam sie do klubu - brawo za głupotę ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dziewczyny, same wspaniałości się Wam dostaną do testów :)
    juz si.ę nie mogę doczekać Waszych recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje i czekam na ciekawe recenzje.
    Prześliczne kolczyki Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę miłego testowania :) No myślałam, że nigdy nie dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję testerkom; cieszę się, że pasują, bo trudno tak na odległość wybrać kolorystykę; niech się dobrze noszą i zdobią :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje dziewczynki - miłego testowania:)
    Malinko teraz czekamy na WIelkanoc:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Z tych kartek świątecznych możesz sobie teraz zrobić tapetę na ścianę XD Tyle ci ich przyszło :D
    Gratulacje dla testujących :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem :) Dziękuję :) Gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale się ciesze :)
    Dziękuję Malinko :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratki dla moich Malinek :* ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...