25 stycznia 2013

Rozdanie 11: zestaw do makijażu Ingrid Cosmetics,

...czyli robimy makijaż "krok po kroku".

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią, mam do testowania kosmetyki do makijażu marki Ingrid Cosmetics.


W skład zestawu wchodzą:
Ingrid Mineral Silk&Lift Jedwabisty fluid
, kolor piaskowy nr 32 (warm sand)  

Ingrid Idealist Puder z jedwabiem, kolor 3 (otrzymałam bez gąbki)
Ingrid CASABLANCA Cienie do powiek, odcienie różu i biały
Ingrid No Limits Beauty Eyeliner do oczu
, kolor czarny
Ingrid Wonder Shine Pomadka do ust
, kolor 297

 


 Kosmetyki wyślę osobie, która:
- należy do Malinowego Klubu i w zgłoszeniu napisała, że chciałaby testować kolorówkę,

- przedstawi w komentarzu pod tym postem chęć otrzymania kosmetyków wraz linkiem do posta z wykonanym już wcześniej swoim makijażem,
- zdeklaruje się do wykonania i opublikowania zdjęć na swoim blogu z makijażem "krok po kroku" i napisania recenzji otrzymanych kosmetyków.



Makijaż, który zaprezentujecie, zostanie opublikowany w osobnym artykule w serwisie trendykosmetyczne.pl.


Na zgłoszenia czekam do niedzieli 27. stycznia do godz. 20.00.


***********************

Chciałam się też pochwalić, że w ramach prac nad serwisem trendykosmetyczne.pl, rozpoczęłam współpracę z malinową dziewczyną Agatką z bloga Perfekcyjnywyglad.blogspot.com. Agata przygotowała już pierwszy artykuł na temat Pielęgnacji skóry zimą, do przeczytania którego serdecznie was zapraszam. W przygotowaniu są już kolejne artykuły:)

Agata chciała przetestować maseczkę do cery suchej i zdecydowała się na:
NUXE Masque Crème Fraîche® de Beauté

Spa&Wellness MAGNOLIA & CASHMERE Oczyszczająca maseczka 4D z minerałami

 
Niedługo możecie spodziewać się recenzji:)


***********************

I jeszcze zaproszenia na rozdania do:

AAnetaak, która proponuje śliczności własnego dzieła:

 
i Kara Wu, która proponuje Bourjois BB Cream 8w1:






Życzę wszystkim udanego weekendu!

 

48 komentarzy:

  1. z Ingrid mam podkład i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, ale makijaże "krok po kroku" zdecydowanie wolę oglądać, niż prezentować - więc z niecierpliwością czekam na info, kto dostanie zestaw ;)

    i bardzo dziękuję za dodanie info o moim rozdaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zabieram się za czytanie artykułu na TK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko, dziękuję, na Ciebie ZAWSZE można liczyć :*

    p.s. czy kosmetyki "Ingrid" są łatwo dostępne w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko kosmetyki są dostępne www.veronavpp.eu w drogeriach, sklepach detalicznych i wybranych hipermarketach:)

      Usuń
  5. ależ cudowny zestaw kosmetyków Ingrid :) Cienie wyglądają ciekawie, ale chyba najbardziej mnie intryguje szminka :) Lecę czytać artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kosmetyki kolorowe :) Bardzo chętnie przetestuję, zrecenzuję, zrobię foty oraz pokażę jak wykonuję makijaż "krok po kroku" :)

    Makijaży u mnie na blogu nie brakuje (przykładowe):

    1. http://marzena84beauty.blogspot.com/2013/01/makijaz-w-jasne-j-jak-dla-mnie-tonac-ji.html

    2. http://marzena84beauty.blogspot.com/2013/01/kolorowy-makijaz.html

    3. http://marzena84beauty.blogspot.com/2013/01/makijaz-w-wersji-poyskujacej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie zobaczyła u Ciebie makijaż z Ingrid'owymi kosmetykami :D

      Usuń
    2. yhy też głosuję za Marzenką :)

      Usuń
    3. oj tak, też bym chętnie obejrzała makijaż w wykonaniu Marzeny :)

      powodzenia Marzenko :)

      Usuń
    4. i ja kibicuję Marzenie!

      Usuń
  7. Wow dziewczyny... super kolorówka, ciekawa jestem makijażu tej, która otrzyma ten zestaw... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale słyszałam dobre opinie.
    Ciekawa jestem makijażu wybranej dziewczyny :) Ja na razie muszę nauczyć się robić dobre fotki, a potem może coś z makijażami pokombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinko czekam na odpowiedz na moją wiadomość :) pisałam do Ciebie już jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam jeszcze raz ;) możliwe że pożarło tą wcześniejszą ;)

      Usuń
    2. pożarło;) Już jesteś:)

      Usuń
    3. dzięki :) do tego rozdania niestety się nie zgłoszę bo kosmetyki tej firmy mnie uczulają :( a szkoda bo cienie mają cudne

      Usuń
  10. miałam kiedyś baze z tej firmy i nie bylam zadowolona;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem kto otrzyma ten zestaw:) Powodzenia
    Udanego weekendu Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia Dziewczyny :) Ja tym razem pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ta maseczka z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny makijażowy zestaw kosmetyków ;) Nie mogę się doczekać jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczka NUXA, o tak, też mam na nią chrapkę, w ogóle na Nuxa :)
    Powodzenia wszystkim zdolnym i pięknym makijażystkom ;)
    Miłego weekendu Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw wygląda ciekawie :D Zwłaszcza, że ja mam obsesję na tym punkcie i z chęcią przygotowałabym makijaż krok po kroku, bo i kolorki bardzo w moim guście i pasujące do mojej cery, ale nie chce, by kosmetyki się później marnowały, bo mam ich już za dużo, a na rozdanie wolę dać nowe :) dlatego sobie odpuszczę i będę liczyć na szczęście z Noble Health :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tym razem się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :) Chętnie bym go przetestowała :) Bawić się kolorówką lubię, niestety niewiele moich makijaży pojawiło się na blogu ( i błąd ;) ) Może teraz bym się bardziej zmobilizowała do dodawania moich makijażowych kombinacji. Jeśli zostałabym wybrana do testowania wykonałabym zdjęcia i opublikowałabym je na blogu z makijażem "krok po kroku" i napisałbym recenzję otrzymanych kosmetyków.
    Notki z makijażem:
    sylwestrowo : http://frozenmalibu.blogspot.com/2013/01/after.html
    delikatnie: http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/08/cienie-do-powiek-maybelline-eye-studio.html

    Pozdrawiam Mailinko, Agata ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję i życzę dziewczynom miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały zestaw! I kolor pomadki widzę, że idealny dla mnie, taki naturalny. Świetny.
    Życzę powodzenia szczęściarze! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też w ramach rozpoczęcia naszej współpracy bardzo chętnie przygarnęłabym do testów tę kolorówkę :)
    Wrzucam link do mojego makijażu :)
    http://hushaaabye.blogspot.com/2012/09/makijazowa-zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Malinko, odebrałam dziś paczkę ! Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję w imieniu swoim i mamy. Wiem, że będzie zachwycona, oczywiście poinformuję ją komu zawdzięcza prezent :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaży jeszcze nie mam na blogu , więc testowanie nie dla mnie
    jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę powodzenia i z niecierpliwością czekam na instrukcje krok po kroku - uwielbiam je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kolory cieni. Czekam na recenzję i instrukcję krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ;)
    Moja koleżanka zachwyca się tym podkładem i pudrem, ciekawe czy słusznie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. dziewczyny powodzenia w rozdaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia, jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj bardzo chciałabym koloróweczkę bo uwielbiam malować się i chcę zacząć więcej makijażowych postów zamieszczać u siebie.
    Zamieszczam więc link do make-upu najnowszego :
    ) http://gosiaqka.blogspot.com/2013/01/zainspiruj-sie-gwiazda-monica-bellucci.html

    zainspirowanego Monicą Bellucci =]

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym taką kolorówkę :) Makijaż step by step nagrałabym na YT i wstawiła na bloga, razem z recenzją kosmetyków :)
    A to link do moich makijaży ^^
    http://cosmola.blogspot.com/search/label/Make-up

    OdpowiedzUsuń
  31. Heh jak ja dawno nie zaglądałam na bloga, czasu brak świetny zestaw. Link:http://catchthosemoments.blogspot.com/2012/12/testuje-z-malina-cienie-do-powiek.html
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam bazy pod podkład tej firmy - porażka....

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie używam na razie podkładów :) U mnie tylko korektor i puder :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcialabym testowac kolorowke, ale nie wiem jak zrobic makijaz krok po kroku i puder jest zbyt ciemny kolorze jak dla mnie:( niestety ale chyba nie dla mnie ta kolorowka:( ale kosmetyki fajne, tylko zeby byly inne kolory to bym sie moze zdecydowala:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...