05 stycznia 2013

Madame Lambre: lakier do paznokci i pomadka,

...czyli bardzo, bardzo czerwono:)

Jeszcze przed świętami pokazywałam Wam w poście Kosmetyki kolorowe Madame LAMBRE, które otrzymałam do testów. Dziś prezentuję recenzję lakieru i pomadki.


Lakier do paznokci nr 11

 

Od producenta: Dzięki współczesnej recepturze lakier nie tylko zdobi, ale również chroni, wzmacnia i wyrównuje płytkę paznokcia pokrywając ją pięknym, soczystym kolorem. Przy pomocy lakierów Madame LAMBRE można z łatwością stworzyć manicure bez smug, nadający Twoim dłoniom zadbany i nieskazitelny wygląd.
Produkt testowany dermatologicznie.
Pojemność: 11 ml
Cena: 10,20 zł 

Inna kolorystyka lakieru>>


MOJA OPINIA

Opakowanie: bardzo oryginalne, oprócz pięknej stylistyki, ujmujący jest też kształt kartonika. Sam lakier wyjmuje się od spodu.


Kolor: bardzo intensywna czerwień. Plusem dla mnie jest to, że nie odcień nie dotyka koloru koralowego.


Krycie: wystarczy już jedno krycie (i takie prezentuje na zdjęciu), aby płytka byla bardzo dobrze pokryta lakierem, bez obawy o przebicia, czy jakiekolwiek smugi.

Trwałość: doskonale wiecie, że trwałość lakieru na płytce zależy od tego, jak nasze dłonie są eksploatowane w ciągu dnia. Jako, że cały czas pracuję nad paznokciami regenerując je pod akrylu, nie mogłam ocenić trwałości tego lakieru w różnych okolicznościach. Zważywszy jednak na fakt, że zmywanie lakieru było dość uciązliwe, sądzę, że trwałość lakieru jest dobra.

Opinię producenta mogę potwierdzić w 100%.


********************************


Pomadka do ust w sztyfcie matowa nr 01


Od producenta: Oligopeptydy oraz witaminy A, E i F, zawarte w recepturze pomadki, delikatnie pielęgnują, modelują i wygładzają usta wychwytując wolne rodniki. Pomadka chroni wrażliwy naskórek, zapobiega starzeniu się skóry i chroni usta przed negatywnym wpływem promieni  UV.
Produkt testowany dermatologicznie.
Pojemność: 4 g
Cena: 17 zł


Inna kolorystyka>>






Składniki INCI:


MOJA OPINIA

Kolor: pomadki to bardzo intensywna czerwień, a ja lubię takie:) 



Trwałość: po trzech godzinach rzucając okiem na lustro widziałam jeszcze tę czerwień:) Dla mnie jest to trwałość wystarczająca.

Po demakijażu: niestety pomadka bardzo wysuszyła mi usta, choć nie było wtedy mrozu. Moje usta jednak nie pielęgnuje wystarczająco.


Działanie: bardzo delikatnie, płynnie i równo rozprowadza się po ustach.


********************************


Do obrysu ust zastosowałam konturówkę Lip liner ML-04:


Od producenta: Kremowa konsystencja zapewnia łatwe użycie kredki w celu korekcji kształtu i utrzymania makijażu ust przez wiele godzin. Może być stosowany jako podkład pod pomadkę.
Produkt testowany dermatologicznie.
Cena: 10,20 zł 



MOJA OCENA

Kredka jest wystarczająco miękka i ładnie rysuje kontur ust. Bardzo mi się podoba oryginalny kształt samej kredki, która zwęża się ku dołowi. Super pomysł:)


A oto efekt:

Usteczka mojej nastoletniej modelki - Siostrzenicy:)

Tylko nie bardzo widać tej konturówki... Ale kolor super, jestem bardzo zadowolona:)

 
Lubicie takie intensywne kolory?  



Zapraszam na wymianę u Malinowej Klubowiczki Portiferole.

 

85 komentarzy:

  1. Kolor zarówno szminki i lakieru jest cudowny. Do takiego koloru na pazurach jestem przyzwyczajony i mam nadzieje ze oswoje taką czerwień na ustach. Modelka ma bardzo ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj modelka bardzo lubi pozować, bo to jedyna okazja do malowania;)

      Usuń
  2. zestaw w sam raz na walentynki :)
    uwielbiam takie kolory, ale sama stosuję delikatne beże i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie intensywne kolory, może niekoniecznie na sobie, ale są cudowne. Świetny design mają te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sam fakt, że lakier jest w pudełku kusi i kusi.
    domnie nie pasuje ostra czerwień, ale u kogoś mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka bardzo mi się podoba - każda kobieta powinna mieć chociaż jedną taką w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamuniu jaka mocna kolorystyka ale za mocna jak na mnie aczkolwiek podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czerwienie :) Każdy po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałości...moje kolory arrr <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te opakowania tej firmy :) Nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka szkoda, że nie mam Hebe u siebie, aż mnie korci, żeby obejrzeć te kosmetyki na żywo; lakier mnie bardzo kusi, krycie po jednej warstwie to ogromna zachęta;
    pomadka ma śliczny kolor - lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja babcia by powiedziała - strażacka czerwień:) = mega kobieco - piękny efekt na ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwieni na ustach się obawiam, póki co.
    Lakier przyjemnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja otrzymałam od nich bambusową kasetkę oraz dwa cienie - jeszcze ich nie używałam,ale bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier ma bardzo krwisty odcien, a z tym na ustach kolorkiem nie wiem czy odważyłabym sie pokazać....

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolory ;) A ten lakier ma bardzo fajną buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te czerwienie :) Mogłąbyś podać skład INCI pomadki?

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna pomadka :) oni mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Generalnie jestem wielką zwolenniczką takich kolorów i bardzo je lubię, podobają mi się na sobie i innych też więc wszystko jak najbardziej na tak ;))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam czerwień na paznokciach i na ustach :)
    bardzo kobieco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam intensywna czerwien, ale stosuje ja tylko na wieksze wyjscia :) Zakochalam sie w stylistyce opakowan Twoich kosmetykow! Jak ja uwielbiam takie sliczne pudeleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię czerwone usta i paznokcie. Uważam, że to połączenie idealne :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka ma cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  23. I pomadka i lakier w pięknej,klasycznej czerwieni:)super

    OdpowiedzUsuń
  24. ten lakier jest świetny!
    buteleczka w stylu vinatage ma urok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość, że te opakowania są piękne ,to jeszcze kolory cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście bardzo intensywna czerwień! Lubię taki kolor, ale... u kogoś:) U siebie nie byłabym w stanie się odważyć na taki makijaż, ale paznokcie- kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale żywa czerwień, super odcienie! Opakowania są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne są te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odcienie czerwieni są po prostu świetne. Lubię takie właśnie kolory! :) Chyba będę musiała wypróbować ten lakier, bo jeżeli chodzi o pomadki to w czerwieni mam ich kilka i póki co robię sobie przerwę od ich kupowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo kobiece czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lakier mogłabym używać ale szminka hmm podoba mi się ta czerwień ale mnie nie pasuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja :)
    lakier i pomadka abbaaardzo mi się podobają;)
    ja mam zawsze tak że lakier u lewej ręki jest w stanie nienaruszonym nawet przez 5 dni a u prawej pęka i zdziera się już na drugi dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. CZerwień pomadki i samo jej opakowanie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się buteleczka lakieru, kolor z resztą też:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakier i pomadka mnie uwiodły :) Na czerwone usta jeszcze się nie odważyłam, ale lakier chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pomadka ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomadka pięknie wygląda na ustach , niestety nie wyglądam dobrze w tak wyrazistej czerwieni;D Ale za to lakieru szczerze zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam czerwienie na paznokciach, więc zazdroszczę lakieru :) Szminka ma bardzo piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny kolor lakieru i fantastyczne opakowania tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  40. "Zazdraszczam" ;-) Uwielbiam takie kolory. Ale o ile na moich paznokciach ten kolor wygląda fajnie, o tyle kiedy nałożę czerwień na usta, nie czuję się pewnie. A tak mi się bardzo te kolory podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w oprawie tych kosmetyków:) Tak mocne kolory wybieram tylko na wielkie wyjścia:P

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem co mi się bardziej podoba - piękna czerwień czy opakowania tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Opakowanie przyviąga uwagę, bardzo oryginalne.:P
    Kolorek szminki też jest świetny, wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Same opakowania tych kosmetyków są nęcące ;) Uwielbiam czerwienie, lecz niestety u innych pań. Mnie nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne,soczyste kolory i te opakowania :)
    Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. jeeej piękne opakowania i soczyste kolory - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna czerwień, uwielbiam taką :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor lakieru zdecydowanie mój, pomadki nigdy takiej nie miałam i ciekawi mnie, jak bym w niej wyglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Opakowania tych kosmetyków są urzekające. Kolorki takie jak lubię - zdecydowane, szczególnie lakier wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta firma jest bardzo ciekawa! A ich strona internetowa inna niż wszystkie. Na pewno coś kiedyś stamtąd do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Weszłam w inne kolory tego lakieru.
    Nr 26 i 14 to wydobywające się z moich ust oniemiałe "łaał".
    Mi się wydaje, że z pomadki masz 1, acz nie jestem pewna... ._.'
    Śliczna, choć przyznam, że jak dla mnie zbyt intensywny kolor :3.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś oTAGowana - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/01/its-only-picture-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  53. pomadka i lakier są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio widziałam Hepe te cudeńka. Zwróciłam na kosmetyki uwagę przez ich śliczne opakowania. Ale po Twojej recenzji widzę że i zawartość pudełeczka jest równie ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziś te kosmetyki przykuły moją uwagę w Hebe, ale na razie na nic się nie skusiłam. Może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne kolory, ale trzeba umieć takich intensywnych barw używać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gorgeous red nail polish. It looks so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolor szminki jest urzekająco-intensywnie-piękny!

    OdpowiedzUsuń
  59. to co przykuwa moją uwagę to cudowne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pomadka ma baardzo intensywny kolorek : ) i odważny : ) Podoba mi się ; )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, te kosmetyki mają nie tylko świetne i ciekawe opakowania ale też bardzo intensywne kolory :) Chyba muszę zapoznac się z ta marką :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam takie intensywne kolory :) A ta czerwień zapiera dech w piersiach, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cóż za intensywna czerwień na ustach! Mam ten sam lakier.

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW jedna warstwa i tak pięknie pokryty paznokieć - rewelacja
    a pomadka piękna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  65. Hmmm cena w miarę przystępna a kolory jakie piękne, chyba się skuszę na wypróbowanie tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  66. Mocny ten kolor pomadki, ale z drugiej strony bardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  67. Lakiery bardzo lubie,urzekło mnie opakowanie ale trwałość mają słabą.Przetestowałam już 3 kolory i każdy max trzymał się 2 dni.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...