27 stycznia 2013

Kinetics Lotion do rąk mandarynka i bergamotka,

...czyli bardzo poręcznie na ręce:)

Uwielbiam kremy do rąk!
Nie lubię czuć suchości dłoni i dlatego kremy stoją i leżą (w zależności od opakowania) u mnie w każdym pomieszczeniu. Mam zdrowego hopla na tym punkcie, albo według niektórych niezdrowego;) Nie sądzę jednak, aby częste kremowanie rąk było czymś nagannym. Miękka, gładka skóra rąk bardzo mi to wynagradza. Przy testach innych kosmetyków muszę się bardziej "zagłębić", ale krem do rąk mogę ocenić po kilku użyciach.

Od producenta: wyciszające i przynoszące ulgę połączenie łagodzących, głębokich aromatów.
Nuta głowy: delikatny ekstrakt z soku mandarynki.
Nuta serca: połączenie bergamotki, ostrych tonów gałki muszkatołowej oraz kwiatowego aromatu fiołków zmysłowo oddaje atmosferę lasów wschodu.
Nuta podstawy: ciepłe aromaty bursztynu oraz kojącego drzewa sandałowego wzbogacone świeżą werbeną. 

Pojemność: 250 ml
Cena: 29 zł

 

MOJA OCENA

Opakowanie
:
prostokątna butla z pompką w bardzo estetycznym opakowaniu. Pompka jest z wygodną funkcją OPEN - CLOSE.



Aplikacja: pompka bardzo dobrze dozuje krem i świetnie pracuje. Krem nie zapycha otworu, ani nie wysycha. 

Zapach: bardzo przyjemny, długo utrzymuje się na dłoniach i w dłuższym użytkowaniu się nie nudzi, ani nie przeszkadza, jak to nieraz z innymi kremami bywa... 


Konsystencja: bardzo dobrze i szybko się rozsmarowuje. 


Wchłanianie: bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia skóry ani wilgotnej, ani tłustej.

Wydajność: duża, jedna "porcja" kremu wystarcza na dostateczne nawilżenie.

Działanie: stosuję go kilka razy dziennie, po każdym myciu rąk. Jednak jak na moje dłonie, nawilżenie nie jest wystarczające. Muszę smarować ręce częściej, co jakiś czas. 


Ogólna ocena:
lotion nie daje mi wystarczającego nawilżenia, za to bardzo ładnie pachnie. Jednak przede wszystkim punkty daję za świetne opakowanie. Jest bardzo praktyczne, dobrze funkcjonuje i jest bardzo estetyczne. Stojąc w pokoju na stoliczku, na pewno nie psuje designu wnętrza;) 



Punkty: 5-/6

Produkty Kinetics można kupić w sklepie internetowym www.panakaotasklep.pl. Dostępne są też inne zapachy.

Kosmetyk otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Get In Touch, za który bardzo dziękuję::



Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk? Chętnie poznam:)


72 komentarze:

  1. W sezonie jesienno-zimowym wiernie służy mi krem Isana Med. Uwielbiam go :)
    Latem i wiosną preferuję delikatniejszą formułę i wybieram kremy polskiej marki Cztery Pory Roku. W szczególności upodobałam sobie dwie wersje: witaminową i z zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też aktualnie mam Isane Med. Dobrze nawilza, ale szczerze mówiąc zaskoczyła mnie dość rzadka konsystencja, spodziewałam się czegoś bardziej treściwego.

      Usuń
  2. Bardzo ładna butelka. Ja też mam kremy do rąk dosłownie wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opakowania :) Moim ulubieńcem ostatnio stała się Isana 5 % urea, tani i dobry krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko, mam to samo...tez mam fiola na punkcie kremow do rak i nawet chyba nie jestem w stanie okreslic ile ich juz zuzylam i ile aktualnie posiadam:)))
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mogłabym non stop kremować moje dłonie :D Fajny produkt musi obłędnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie śliczne:) ja póki co najbardziej lubię kremy do rąk l'occitane ale jestem otwarta na inne propozycje - w pracy stoi/leży żurawina/miód/mleko 4 pór roku i też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki z pompką :)
    ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju, jakie on ma świetne opakowanie, chcę go!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzieś już czytałam na temat tego kremu, ponoc dobry, mnie jednak w nim urzekło niespotykane opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz w zimie najlepiej sprawdza mi się krem do rąk z Biodermy.

    Kremy do rąk w ogóle uwielbiam, mam sporo, zużywam litrami, no prawie :)
    Chętnie bym ten powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki z pompką to świetne; pewnie ma kapitalny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kremy w takich opakowaniach - ładnie się prezentują i są bardzo poręczne :-)
    Mój ulubiony - Garnier do skóry bardzo suchej ( ten w czerwonej tubce ) kocham w nim po prostu wszystko, moje odmrożone ręce też ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy produkt do pielęgnacji rąk

    OdpowiedzUsuń
  14. dosyć ciekawy produkt
    i pompeczka; kocham produkty z dozownikiem - higiena i wygoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, nowoczesne opakowanie! I ten zapach, bardzo lubię cytruski:) Plus dla produktu za szybkie wchłanianie, osobiście nie cierpię lepkiej skóry po balsamach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie mi sie bardzo podoba xD
    Przez chwilę myślałam, że to mydło czy coś... Bo przyznam, ze kremu w takim wydaniu nie widziałam. Plus :3. Można postawić nawet jako ozdobę, ot.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie wykańczam krem od BioDermic, uwielbiam kremy w opakowaniach z pompką ;-) To takie praktyczne i wygoda! Poza tym lubię kremy do rąk od Yves Rocher - szczególnie z arniką. Ostatnio skusiłam się na malinowy krem od Cztery Pory Roku i jest totalnym bublem ! Sama tłusta gliceryna.
    A ten Twój to dla mnie nowość :) Cena troszkę spora, ale jak jakościowy dobry to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne opakowanie :) pierwszy raz widzę krem do rąk w takim opakowaniu :)
    ja nie mam ulubieńca w tej dziedzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne i wygodne opakowanie z pompką :)
    nigdy nie miałam tego kremu, ale z chęcią bym wypróbowała, chociażby dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pompka jest rewelacją w kremie do rąk. Bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie inna nuta zapachowa: drzewo sanadałowe z pomarańczą. Teraz to mój ulubiony nawilżacz do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach mi się z pewnością spodoba, aplikacja również...jak się szybko wchłania to ma u mnie plusa :) Nic tylko kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne opakowanie :) duży plus za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już za opakowanie duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna buteleczka:) Osobiście zimą używam Cztery Pory Roku krem zimowy:), głównie przed wyjściem na dwór.

    OdpowiedzUsuń
  26. Duży plus za opakowanie i dozownik!
    Póki co wykańczam krem z AA :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam MANDARYNKA i już czuję,jak ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Opakowanie prześliczne, takie wyróżniające się, a zapach na pewno boski.

    OdpowiedzUsuń
  29. opkowanie jest super, konsystencja wydaje się być ok. a na sama myśl o zapachu manadrynki robi mi się tak dobrze (bo mandarynki kojarza mi się ze świetami:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ślicznie prezentuje się, buteleczka bardzo stylowa, sprawia, że od samego patrzenia chce się ją mieć ;) I ja chce ;) Bardzo!
    Ja stosuję obecnie z Marionaudu z balsam jaśminowy do rąk i z Pat & Rub balsam z trawą cytrynową do rąk ;)
    Miłego wieczorku Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Opakowania są cudowne :)
    Ja mało kremuję ręce, więc nie znam ich tak dobrze, ale ja lubię poziomkowy z czterech pór roku jest fajny i przepięknie pachnie :)
    A ostatnio kupiłam z tej serii melonowy i pachnie ok-rop-nie.!

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie z pompką,świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też podoba mi się opakowanie plus dodatkowo uwielbiam zapach mandarynki;) zdecydowanie do mnie trafia

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ulubiony kremik to Anida z woskiem pszczelim. Pachnie i nawilża cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też wszędzie muszę mieć krem do rąk :)
    Po każdym myciu rąk i nie tylko kremuję je :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy ten kremik. Musze przyjrzeć się bliżej temu kosmetykowi. Dość pojemny!

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam mandarynkowe kosmetyki ;))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale śliczne opakowanie :) Pasowałoby do mojej łazienki ;)
    Moim ulubionym kosmetykiem do rąk jest Zestaw Satin Hands Mary Kay.

    OdpowiedzUsuń
  39. Opakowanie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna buteleczka :) Zapach również zniewala, a ja używam kremów do rąk firmy Kamill ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo zachęcające opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. łądnie się prezentuje ;)) ja też mam "hopla" na punkcie kremów do rąk. Mam przynajmniej jeden w każdej z torebek (w tych mniejszych miniaturki!), a w domu w każdym pomieszczeniu ;)) niestety cierpie na "suchość" i podobnie jak Ty muszę dosyć często smarować się kremem...

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne opakowanie!
    I ja mam zdrowego hopla na punkcie kremów i balsamów do rąk. Aktualnie mam w kolekcji 7 ,a moje najnowsze odkrycie to Lirene dermo program, krem dla zniszczonych dłoni, Ratunek.

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio miałam szczęście trafić na krem do rąk Ahava, polecam :)

    dozowniki polecanego przez Ciebie, Malinko, lotiony są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda super! Opakowanie jest bardzo zachęcające.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja akurat szukam dobrego nawilżacza do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przetestowałabym dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Opakowanie wspaniałe!
    W tej chwili używam kremu z woskiem pszczelim z serii Nivelazione od Farmony. Bardzo przyjemny i skuteczny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawet nie potrafię zliczyć ile kremów próbowałam. wybieram zawsze te, które najbardziej pasują do suchej skóry.
    Jednak nie zawsze okazują się dobre.

    OdpowiedzUsuń
  50. opakowanie super ;) i też fajne jest to że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kupiłabym dla samego opakowania - świetne !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. śiwtne :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się opakowanie, zapach też pewnie przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. MAmy z wanilią , uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zostałaś u mnie OTAGOWANA :) zapraszam http://kosmeaqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Opakowanie naprawdę jest piękne :) Ja uwielbiam krem do rąk z Ziaji z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. już kocham za opakowanie i wysoką notkę też ... a czy ja mam ulubiony krem do rąk ? a wiesz że nie mam ich mnóstwo i jeszcze nie znalazłam takiego żebym się w nim zakochała

    OdpowiedzUsuń
  58. mmmmm...muszą wspaniale pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo opakowanie mi się podoba, jak tylko będę miała okazję - sprawdzę sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajny design tych kremów;)

    OdpowiedzUsuń
  61. jestem bardzo zadowolona z kremu do rąk Tołpa, chyba najlepszy jaki miałam , poadto najlepiej się wchłania i regeneruje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Plus za opakowanie, lubię jak produkty ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne opakowanie!! A zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pozytywne pierwsze wrażenie opakowania:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...