04 stycznia 2013

Dodatkowe rozdanie nr 8,

...czyli kosmetyki dla dwóch klubowiczek.

Wczoraj, jak wiecie, robiłam porządki i odrabiałam zaległości mailowe. Jak to zwykle bywa, odnalazłam zawieruszony mail od MyStories, która chciała dołączyć do Malinowego Klubu jeszcze w połowie grudnia.

Ze względu na to, że zupełnie nie brałam jej pod uwagę w ostatnich rozdaniach, postanowiłam wysłać jej dodatkowo kosmetyki do testów. Nie może być przecież poszkodowana!

MuStories otrzymuje:
tołpa:® cellulite ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni
tołpa:® dermo face rosocal maska-opatrunek wzmacniająco-łagodząca na twarz i szyję


W związku z wczorajszą, owocną korespondencją z naszą nieśmiałą (jak to siebie określiła) klubowiczką Małgorzatą, postanowiłam tak dla dodania jej odwagi, przesłać do testów kosmetyki tołpa. 

Małgorzata otrzymuje: 
tołpa:® dermo body, mum. balsam na zmęczone nogi 
tołpa:® dermo face stimular 40+ maska-koncentrat ujędrniająco-przeciwzmarszczkową na twarz, szyję, dekolt i biust.

Chciałam też nadmienić, że Małgosia prowadzi kulinarnego bloga Codzienna kuchnia niecodzienna i umówiłyśmy się, że będzie dostarczała artykuły do serwisu trendykosmetyczne.pl w dziale KUCHNIA.
 

W ramach działu KUCHNIA współpracować ze mną będzie także Tanika, która prowadzi świetnego kulinarnego bloga QulinarnePasje. Bardzo się z tego cieszę i bardzo dziękuję za przychylność i chęć do działania:)



Zapraszam też wszystkich do dostarczania treści do serwisu:



Jeśli macie jakiekolwiek pytania, to piszcie maile, będę na bieżąco odpisywać i mobilizować do współpracy.




50 komentarzy:

  1. W sprawie kulinarnego bloga polecam http://sznupkowiewpodrozyzycia.blogspot.co.uk/

    Sznupcia ma rewelacyjne podejście kulinarne i wspaniałe dania gotuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) pójde sobie poczytać co dziewczyny gotują bo ja nie mam weny zupełnie na dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz złote serce Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo:) juz nie mogę się doczekac:)

    (mała tylko poprawka MuStories;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie z Twojej strony :) A myślałby kto, że Malinowy Klub nie może być JESZCZE milszy ;))

    Co do Trendów to też chciałabym czasem może coś tam dorzucić... ale tam można wysyłać tylko artykuły czy recenzje również? Tak sobie przemyślałam kwestie mojej wiedzy, i wychodzi że temat na który co nieco wiem, to filtry (stosowanie ochrony przeciwsłonecznej) i kiedyś mogłabym wysmażyć jakiś artykuł, jeśli byłby potrzebny. Może w sezonie letnim (choć chronić się trzeba cały rok). Jeżeli będzie taka potrzeba to daj znać Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że chcesz dołączyć:) Wysłałam do Ciebie maila w tym temacie:)

      Usuń
  6. Gratuluję dziewczynom :)
    Malinko, Twoje serducho jest ogromne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, oby miło im się testowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka miła akcja :) Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też piszę bloga kulinarnego, tyle że z koleżanką, ale nazwa nie jest do końca poprawna politycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinki powinni Cię ozłocic ;) ja nie zalapalam sie jeszcze na żadne testowanie u Ciebie, ale jestem pełna podziwu tej inicjatywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że niektórym bardzo miło zacznie się ten weekend :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie się zarejestrowałam w Twoim serwisie, Malinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Dziewczyny :)
    Malinka ma kochane serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Malinko za takie wyróżnienie :***
    zrobię wszystko, żebyście nie były zawiedzione moimi przepisami :)

    najserdeczniejsze pozdrowienia dla wszystkich Malinowych Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)) mam nadzieje ze nowym Malinkom spodoba się u nas ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. owocnego testowania dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owocnego testowania, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. udanych testów drogie Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również życzę udanych testów! Od dłuższego czasu ciekawią mnie kosmetyki firmy Tołpa - mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie szansa na testowanie ich dzięki Malinowemu Klubowi :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. może również mogłabym podrzucić coś do działu kulinarnego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Malinko za propozycję, masz świetne pomysły, jestem przekonana że nasza współpraca będzie owocna, a raczej bardzo smakowita :)
    Gratuluję dziewczynom, dla każdego coś miłego Malinka ma :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach ta Malinka... z gołębim sercem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo słusznie, niech testują dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dziewczyny, ale niespodziewanka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a czy takie pojedyncze przepisy można dziewczynom podsyłać? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś czy poniedziałkowa akcja jeszcze trwa? Tak jak najbardziej- z założenia jest to 8 tygodni czyli zostało jeszcze pięć:) Ale jest dużo chętnych więc możliwe że ją przedłuże:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo milo z Twojej strony,owocnego testowania dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zwariowałam od ilośći kosmetyków, będę wpadać częściej, obserwuję, zapraszam do siebie :)
    --------------
    http://testujemy-blogujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry pomysł z tą akcją.:D
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo miły gest z Twojej strony, i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo miło z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super :) To mile, że tak o nas dbasz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...