12 stycznia 2013

Ahava Krem do okolic oczu zapobiegający zmarszczkom,

...czyli oczy pod ochroną.

Uzupełnieniem mojej pielęgnacji z marką Ahava, gdzie do tej pory stosowałam nawilżający krem na dzień i odżywczy krem na noc, jest krem pod oczy. Czy moja ocena będzie podobna?


 Ahava Krem do okolic oczu zapobiegający zmarszczkom 
AGE CONTROL EYE CREAM


Od producenta: Dzięki temu serum skóra odzyskuje jędrność.  Preparat niezwykle skutecznie spłyca i niweluje zmarszczki. Zapewnia długotrwałe nawilżenie oraz wzmacnia barierę ochronną skóry. Zawiera kwas hialuronowy i wyciągi roślinne, a także unikalny Kompleks®3D, Osmoter®  (jest obecny jedynie w produktach AHAVY) z minerałami Morza Martwego, bogatymi w antyoksydanty: ekstrakt z daktyli i ekstraktem z alg Dunaliella, który sprawia, że skóra wyraźnie młodnieje.

Składniki: Osmoter® jest wyjątkową kompozycją minerałów Morza Martwego, która optymalizuje metabolizm komórkowy, wzmacnia ochronę skóry przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz znacząco zwiększa jej stopień uwodnienia. Sprawia, że skóra wygląda młodziej, staje się jedwabista i jędrna. 
 

 Osmoter®  Woda Morza Martwego


Główne składniki (mg/l)
Mikroelementy (ppm)
Magnez Mg  92.000
Stront Sr 670
Wapń Ca 35.000
Bor B 120
Brom Br 14.000
Lit Li 40
Sód Na 2.700
Mangan Mn 10
Potas K 2.100
Bar Ba 9

Sposób użycia: nanieś 2 krople serum na skórę twarzy i okolicę oczu, użyj następnie kremu nawilżającego na dzień, na noc lub do pielęgnacji okolic oczu. 

• Przeznaczony również do skóry wrażliwej • Przebadany alergologicznie  • Przebadany okulistycznie • Nie zawiera parabenów

Pojemność: 15 ml
Cena: 160 zł
Dostępność: sieci Super-Pharm


MOJA OCENA

Opakowanie: małe plastikowy, przezroczysty słoiczek z bardzo skromną, ale niezwykle elegancką oprawa graficzną. Całość opakowana w kartonik.




Aplikacja: palcem ze słoiczka, dla mnie trochę nieekonomiczna, zwykle nabiera mi się na pacem zbyt wiele kremu.

Zapach: jak innych kremów do twarzy tej marki, niezbyt ładny, określam go jako solny, lub SPA.

Konsystencja: niezbyt gęstej emulsji. 



Wchłanianie: bardzo dobre.

Wydajność: bardzo duża, niewielka ilość kremu daje już bardzo dobry efekt nawilżenia.

Działanie: bogata konsystencja od razu niezwykle intensywnie wpływa na bardzo dobre i długotrwałe nawilżenie i odżywienie delikatnej skóry pod oczami. Bardzo dobrze nadaje się jako krem pod oczy zarówno na noc jak i na dzień pod makijaż. Czy zmniejsza zmarszczki? Na pewno hamuje powstanie nowych i zapobiega pogłębianiu już istniejących. Stanowi rzeczywiście swoistą barierę ochronną dla tak delikatnej skóry. Wiem, że bez stosowania tego kremu, moja skóra pod oczyma byłaby w dużo gorszej kondycji. 


Ogólna ocena: jestem zakochana w kremach Ahava. Pomimo niezbyt miłego zapachu i, jak dla mnie, niezbyt ekonomicznej aplikacji, jestem zachwycona odżywczą siłą tego kremu i jego bogatym "wnętrzem":)

Punkty: 6/6



Mam nadzieję, że jeszcze będę miała możliwość stosować kremy tej marki.


Czy dobry krem pod oczy, warty jest każdej ceny? Jak myślicie?





*******************


Od wczoraj w kinach można zobaczyć nowy film producentów francuskiej komedii wszech czasów „Nietykalni” - "Wyszłam za mąż, zaraz wracam". Właśnie wróciłam z kina i z czystym sercem mogę ten fim polecić wszystkim, którzy chcą poprawić sobie humor i pozytywnie się nastroić. Oto polski zwiastun:



Jeśli nie macie pomysłu na popołudnie, lub dopadła Was zniżka formy, to ten film jest dobrym pomysłem na miłe spędzenie popołudnia i poprawę nastroju:)



29 komentarzy:

  1. Myślę, że dobry krem jest wart dużej ceny, ale nie każdy ma na tyle funduszy, by tą cenę móc zapłacić ;) Dlatego ja w pełni rozumiem to, że producent chce za swoje cudeńko 160zł, ale cóż- nie dam, bo nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ogromna ochotę na ten krem - cena mnie tylko odstrasza, ale może będzie na te kosmetyki jakaś promocja w SPharm

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krem, z chęcią bym wypróbowała, ale niestety cena jest dość wysoka..

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę, że trafiłaś na takie fajne kremy! Ja jakoś nie umiem sobie żadnego dobrać, wciąż coś mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pewnie nie zapłacilabym tyle za krem pod oczy ;)
    wybieram się na ten film, za tydzień ma byc u mnie w kinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena faktycznie wysoka, ale jeżeli krem jest dobry i naprawdę wydajny to przy jakiejś ciekawej promocji, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem super, a film ... widziałam zapowiedzi w TV i to fakt... intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie te kremy od jakiegoś czasu tylko ta cena niezbyt zachęca :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam ,że dobry krem jest warty każdej ceny, a opakowanie faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takich kosmetykach nie ma co oszczedzać , szczególnie jeśli działają tak świetnie jak ten:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyk musi być rewelacyjny, szkoda tylko że forma aplikacji taka nieprzemyślana. Ja zdecydowanie wolę produkty pod oczy z bardziej precyzyjnym aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kusisz tymi kosmetykami, nie da się oprzeć .....

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład ciekawy ale cena spora jak na nasze portfele. Ale zdecydowanie warto zainwestować raz na jakiś czas w porządny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że nie znam tej firmy... Jednak ocena kusząca i kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W piątek wybieram się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kusisz po raz kolejny Ahavą, ale cena niestety aktualnie jest dla mnie zaporowa. A film chętnie zobaczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdej ceny to chyba nie :) A na film też planuję się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba jeszcze jestem za młoda na takie kremy xD

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze trochę poczekam z kremami pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam w kolejce krem Tokyo Lift Dr Ireny Eris. Też ma bardzo bogatą konsystencje. Troszkę wolno sie wchłania ale daje poczucie napięcia skóry.

    Film "Nietykalni" jest fantastyczny! Polecam Ci również inna francuską produkcję "Niewinne kłamstewka"

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj 160zł to nie na mój portfel, a szkoda, bo czuję się zachęcona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo polubiłam produkty tej marki, są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kremów tej marki jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną ;)
    chociaż 160 zł to dużo, ale jak wydajny to czemu nie warto, przecież nie kupujemy co miesiąc :)

    a film muszę obejrzeć bo Nietykalni byli ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena odstraszająca.
    Jak na razie nie potrzebne są mi takie kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam go, ale mi na razie takie kremiki są niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go :) dostałam w próbkach , fajnie sie zapowiada,wiec i moze skusze sie kiedys chociaz cena jest ogromna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...