28 stycznia 2013

Wyniki rozdania 10, 11 i maseczki Moje domowe SPA,

...czyli rozpoczynamy kolejne testowanie.


Kilka dni temu zaproponowałam Wam wspólne testowanie suplementów firmy Noble Health. Nie spodziewałam się, że odzew będzie tak dużo. bardzo Wam dziękuję. 
Przyznam szczerze, że po raz pierwszy sama skusiłam się na recenzję suplementu. Od środy zażywam po jednej tabletce Detoxu. Mam nadzieję na dobre oczyszczenie organizmu i, co tu ukrywać, pozbycie się przed wiosną kilku centymetrów. Tym bardziej, że za inspiracją Sonji, znów pogodziłam się z Jillian;) Przede mną dwa miesiące stosowania kapsułek. Przede mną i przed... no właśnie! Poniżej przedstawiam listę dziewczyn, które będą miały okazję ocenić produkty Noble Health.


Wyniki rozdania 11. z Noble Health


Grape Seed Extrat do testów otrzymują:

Lusia 
Anghil + maska
Pietrucha
Czarna truskawkaa
T.R. + maska
Truthka


 

 Double Detox do testów otrzymują:

Madziak
SpiralShe
Małgoś Qa + cienie i podkład
Małgorzata
maddzik
Gwiazda



Suplementy prosiłabym, abyście stosowały codziennie po 2 kapsułki przez 30 dni
Termin publikacji recenzji: do 7 marca tego roku.



Wyniki rozdania: MOJE DOMOWE SPA
 
Dwie Maski kolagenowe z zieloną herbatą i nopalem otrzymują:
Anghil
T.R.
a trzecią: Maskę kolagenową z kofeiną i witaminami, otrzymuje  
Marta K. + podkład i cienie do powiek

Termin publikacji recenzji: do 10 lutego tego roku.


Wyniki rozdania 12. z Ingrid Cosmetics

Przy tak dużym wsparciu blogerek, nie miałam innego wyboru;) Zestaw kosmetyków do makijażu Ingrid Cosmetics otrzymuje:
Marzenka Próchniak

Dodatkowo:
Marta K. wraz z maseczką otrzyma ode mnie cienie do powiek silky oraz podkład kryjący firmy Virtual,
a Małgosi Q. postanowiłam wysłać jedwabisty fluid Ingrid oraz cienie silky firmy Virtual.

Dziewczyny, liczę na Wasze piękne makijaże i oczekuję recenzji każdego otrzymanego kosmetyku do 17. lutego, a najlepiej do Walentynek. Będzie można pokazać w serwisie trendykosmetyczne.pl :)

Wiem, że nie wszystkie z Was są zadowolone, ale nie jest to możliwe, aby wszystkie malinowe dziewczyny były zadowolone. ale staram się jak mogę:)


Przed nami kolejne rozdania, więc będzie co testować!


***********************
Przypominam, że rozpoczęło się już glosowanie SMS-owe na BLOG ROKU:

Głosowanie w tym etapie Konkursu polega na wysłaniu SMS na numer 7122. W treści SMS konieczne jest podanie unikalnego numeru bloga, na który chcemy oddać swój głos. (Uwaga! W treści SMSa należy umieścić jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji.) Koszt SMSa to 1,23 zł brutto.
 
Będę bardzo wdzięczna za każdy głos. Bez nich nie mam szans zakwalifikowania się do 2 etapu... Z góry dziękuję!

********************** 

Tanika i Wojtas zaprasza na urodzinowe rozdania na swoich blogach:




Nagrody są bardzo atrakcyjne, więc warto:)


Miłego wieczoru!
 
 

38 komentarzy:

  1. Gratuluję i czekam na recenzje i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) I gratulacje dla pozostałych malinowych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję;) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego testowania :) osobiście najbardziej czekam na makijaż wykonany kosmetykami INGRID :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom.
    A chętne na rozdanie kosmetyczne zapraszam do siebie :)
    Zostało niespełna 2 h do zgłoszenia się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje laski :) Qrcze a mi znowu się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  7. pozostaje czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo brawo dziewczyny! Już nie mogę się doczekać makijaży Waszych pięknych :)
    Malinko bardzo Ci dziękuję ;*
    P.S. Pierwsze wrażenia ze stosowania zestawu " włosowego " są już za mną, wiesz co, jest rewelacyjny, ale to dopiero początek, może jeszcze wszystko zmienić się, zobaczę co dalej, oby tak już zostało :)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczyny, miłego testowania:)
    Marzena - ja już z niecierpliwością czekam na twój piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak kusisz, że chyba wstąpię do malinowego klubu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same świetne produkty, chociaż ja najbardziej lubię ich Collagen - dla mnie hit. I witam po bardzo długiej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie udało :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń :D

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAa nie wierzę =] jestem tu jestem !!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dziewczyną. A na Ciebie Malinko właśnie głosuję, bo jak mało kto zasługujesz na ten tytuł!:* Powodzenia, dziewczyny głosujcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeje, ale super, dostałam SIĘ :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Dziouszki nie mogę się doczekać postów.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Malinko i Wam dziewczyny za tak ogromne wsparcie :) Właśnie oddaję głosik na Blog Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wszystkim dziewczynom wspaniałego testowania ;) i w szczególności Marzenie, bo trzymałam kciuki :*

    ps. opublikowałam recenzję oliwki, jeszcze raz przepraszam za opóźnienie
    http://makiazas23.blogspot.com/2013/01/dr-beta-oliwka-do-masazu-aroma-relax-z.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka szkoda, że się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) trzymam kciuki za blog roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...