10 stycznia 2013

Jil Sander Eve zapach dla kobiet ceniących naturalne piękno i wyluzowaną pewność siebie,

...czyli co znalazłam pod choinką:)

Muszę powiedzieć, że miałam nosa i to dosłownie;) Jakiś czas temu dostałam próbkę tej wody, szybko przekonałam się, że ten zapach się ze mną komponuje. Widać św. Mikołaj nie próżnował i wszystko sobie skrzętnie notował, bo ku mojej wielkiej radości, znalazłam go pod choinką:)

Twarzą wody toaletowej Jil Sander Eve została czarująca niemiecka aktorka Karoline Herfurth.

Teraz czytam opisy o tym zapachu i dopiero jestem pozytywnie zdziwiona, bo według producenta, jest to zapach dla kobiet ceniących naturalne piękno i wyluzowaną pewność siebie. No proszę!;)


Kilka słów o...
Znany na całym świecie projektant mody Jil Sander wprowadził w 2011 roku zapach Jil Sander Eve
, który został stworzony przez Oliviera Polge.

Jil Sander Eve jest to woda toaletowa o kwiatowo-szyprowym, ciepłym, a jednocześnie niezwykle świeżym aromacie z drzewnymi tonami. Dedykowana kobietom optymistycznie nastawionym do życia, pragnącym zwracać na siebie uwagę, ceniącym prostotę i elegancję. 
   
Górne tony tworzy orzeźwiający grejpfrut i delikatny Cassis. Następnie w sercu zapachu rozwijają się łagodne kwiatowe akordy róży, czystego jaśminu i upojnego, pachnącego fiołka. Jako ostatnie na skórze poczujesz drzewo kaszmirowe i odrobinę nieodpartej paczuli.

Przeźroczysty design flakonu jest inspirowany prostym pięknem kobiecej elegancji. Toaletowa woda Jil Sander Eve skrywa w sobie delikatną czystość, a zarazem nieograniczoną zmysłowość. Zapach doskonale połączy się z Twoją skórą i podkreśli Twoją wyjątkowość. Jil Sander Eve pasuje zarówno do noszenia wieczorem, jak i w ciągu dnia.
Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 120 zł



Doskonałym uzupełnieniem zapachu jest żel do kąpieli i balsam, który dostałam w komplecie. Ale mam radochę!





Jest to już drugi zapach tej marki, który mam możliwość używać. Jestem z obu bardzo zadowolona. 

Jak będziecie w Toruniu iść ul. Szeroką i poczujecie zdecydowany zapach o kwiatowo-szyprowym, ciepłym, a jednocześnie niezwykle świeżym aromacie, to znaczy..., że Malina tam najprawdopodobniej była (no chyba, że akurat przejdziecie obok Douglasa;)


Dostałyście jakiś zapach pod choinkę? Jaki jest teraz Wasz ulubiony?

45 komentarzy:

  1. Oj poszukuję zapachu z którym bym się mogła utożsamić:)
    ale po wąchaniu z trzech perfum tracę zmysł węchu i każda wizyta w perfumerii kończy się zawsze zrezygnowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dobrze jest "pochodzić" kilka dni z próbką i zobaczyć, czy lubisz przebywać w otoczeniu tego zapachu:)

      Usuń
  2. Pod choinką znalazłam dużo kosmetyków, ale raczej tych do pielęgnacji ciała ;) Co do ulubionego zapachu - chyba poszukuję swojego ideału. Chwilowo uwielbiam C-thru Pearl Garden - z niższej półki cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego zapachu, jeszcze ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lady million dolar ;D pako rabana ostatnio wpadł mi w gusta i siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem pod choinką perfum nie znalazłam :)
    w zeszłym roku dostałam ckin2u, właśnie u mnie był wczoraj post perfumeryjny :)
    mój ulubiony zapach to Amor Amor Cacharel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega prosta forma perfum zawsze do mnie przemawia. Nie trzeba wymyslnych form,by flakonik czarowal wygladem:) Wszystkie nuty zapachowe brzmia kuszaco... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię niejednoznaczne zapachy, słodkawe, ale nie kwiatowe, np. Lolitę; ale ja muszę wykończyć moje flakony; ale Twój perfumek powącham przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś styczność z tym zapachem,ale za nic na świecie nie pamiętam jego zapachu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ i owszem :) Pawlikowska jest w BIEDRONCE za 24,99 zł :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci maksymalnie:)
    moim od dawna naj zapachem jest zapach z avon perceive dew:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostalam Lady Gage Fame z czego ogromnie sie ciesze,bo to aktualnie moj ulubiony zapach ,a moja poprzednia buteleczka juz prawie pusta;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja odstałam jakiś no name, ale ładny. Natomiast moim ulubionym zapachem jest AMOR AMOR Cacharel :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji zapoznania się z tm zapachem. Ja natomiast pod choinką znalazłam Elizabeth Arden- Green Tea ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale zachęcona Twoją opinią, jak tylko będę miała okazję to powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się flakon i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie bezkonkurencyjny jest Salvatore Ferragamo Incanto Shine :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) ja jestem wieczną poszukiwaczką zapachową - muszę poniuchać Twój gwiazdkowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfumy Jil Sander zawsze wyróżniają się subtelnością i tym " czymś". Nie znam jeszcze tego zapachu,Eve, ale wygląda cudnie, kwiatowo-szyprowa kompozycja na zimne dni jest wspaniałą propozycją :)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie wiem jak pachnie ten zapach, ale koniecznie muszę to nadrobić :)
    moim ulubionym perfumem jest Coco Chanel Mademoiselle ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachęciłaś mnie bardzo samym opisem! ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Iceberg74, ale ostatnio zakochałam się w perfumach od Gosi YSL Baby Doll:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak pachnie :) W tym roku tylko zapach choinki w domu był, innych zapachów pod nią nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie szukałam jakiegoś ciekawego zapachu perfum i akurat Twoj opis bardo mnie zachęcił:) może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach znam,jest oszałamiający, ale jakoś nigdy nie miałam okazji go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  24. mieszanka brzmi b.kusząco..muszę się przejść do drogerii i wyniuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę je powąchać, zachęciłaś mnie swoim opisem;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj już po opisie widzę, że nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój ulubiony hmmm...mam kilka m.in. Karl Lagerfeld Sun Moon Stars:)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja coso buteleczce powiem - lubie takie klasyczne flakony :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój ulubiony zapach to Rihanna, Reb´l Fleur-bardzo słodki,cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio gustuję w trochę 'cięższych' zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od lat cenię klasykę, Pret-a-porter od Coty. Chociaż bardzo lubię też zapachy Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A jaki jest drugi zapach? Ja mam miniaturke balsamu do ciała EVEROSE i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny :) Chyba udany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale z tego co napisałaś musi niebiańsko pachnieć :) Podskoczę do Sephory zobaczę czy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapach idealny dla każdej kobiety, podkreśla delikatność i sposób uwodzenia dla mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...