19 stycznia 2013

Seche FAST DRY ONE COAT Szybkoschnące lakiery kolorowe,

...czyli paleta kolorów.

Kilka dni temu zapowiadałam publikację recenzji lakierów nowej na polskim rynku marki Seche. Moje paznokcie już są na tyle zregenerowane, że mogę je sobie pomalować, z czego niezmiernie się cieszę. Dzięki temu mogę Wam zaprezentować kilka kolorów jakie otrzymałam do przetestowania.

Od producenta: Seche FAST DRY ONE COAT - szybkoschnące lakiery kolorowe o potrójnej pigmentacji, która gwarantuje perfekcyjną aplikację i pełne krycie zaledwie po jednej warstwie lakieru. Paleta aż 36 ponadczasowych barw, w tym 3 klasycznych do manikiuru francuskiego, zadowoli każdą, nawet najbardziej wymagającą kobietę.
Pojemność: 14 ml
Cena: 39 zł


MOJA OPINIA
 
Na początek nakładam na paznokcie Seche BASE Wyrównujący lakier podkładowy



1. Kolor o nazwie SV ENAMORED - wystarczyła jedna warstwa. Kolor ma w sobie mnóstwo rozświetlających drobinek i w zależności od stopnia natężenia światła przybiera inny odcien. Zobaczcie zdjęcia z flashem i bez.






2. Kolor matowy o nazwie SV IRRESISTIBLE - na zdjęciach widać pokrycie jedna warstwą, wg mnie wystarczająca ilość.
 

3. Kolor matowy "ciemna oberżyna" wpadająca w czarny SV MISCHIEVOUS. Poniżej są zdjęcia z jedną warstwą, która nie pokrywa dokładnie płytki.

 Poniżej jedna warstwa lakieru:
Dwie warstwy lakieru:

4. Kolor perłowy z drobinkami SV ICONIC - w tym kolorze tez jest wystarczające pokrycie jedną warstwą lakieru.




Jak się nimi maluje? Przede wszystkim muszę powiedzieć, że lakiery mają bardzo dobrze przygotowany pędzelek i malowanie należy do przyjemnych. Fakt, że nie muszę malować 2 razy, jest dla mnie rewelacyjnym rozwiązaniem. Lakiery rzeczywiście są nawet bardzo szybkoschnące, bardzo wydajne i długo utrzymują się na paznokciach.

Kolor lakieru w butelce wygląda inaczej niż na paznokciach i to jest zaskoczeniem. Jedynie kolor oberżyny mnie nie zaskoczył. Trzy pozostałe lakiery wypadają dużo korzystniej na paznokciach, niż w opakowaniu. Jestem z nich bardzo zadowolona:)


Do wyboru są oczywiście inne kolory z palety matowej i perłowej. Więcej możecie przeczytać na www.seche.com.pl.


Jaki kolor przypadł Wam najbardziej do gustu? 



*****************************

Dla malinowych dziewczyn, które chcą poprawić kondycję swoich paznokci, mam do rozdania: 

Seche NATURAL Odżywka wzmacniająca do paznokci 

oraz 
Seche VITE Szybkoschnący lakier ochronny top coat.

Piszcie komentarze, a na pewno produkty Seche trafią do Was.


83 komentarze:

  1. Pierwszy i ostatni kolor są świetne :) Jak szybko schną to już je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jest piękny ;) Nidy nie słyszałam o tych lakierach.
    Malinko chętnie bym przygarnęła do serca Seche NATURAL Odżywka wzmacniająca do paznokci ale lakierem szybkoschnącym też bum nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolory, co jeden to lepszy:)

    Ja również chętnie przetestowałabym odżywkę wzmacniającą do paznokci. Nie mogę poradzić sobie z rozdwajaniem, więc liczę na poprawę:)
    Chociaż ten szybkoschnący też kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy jak dla mnie najlepszy - taki delikatny :)
    masz bardzo ładne i równiutkie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam na nie ładnych kilka miesięcy;) Ale efekty już są! Nigdy więcej akryli;)

      Usuń
  5. Kolorki są świetne, ale za tą cenę można dostać już Essie. Ja na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy podoba mi się najbardziej! Śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ten drugi kolor bardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o tej firmie.
    bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki są śliczne. Bardzo mi się podoba, jak prezentują się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki, najbardziej wpadł mi w oko IRRESISTIBLE.
    Jestem ciekawa jak sprawdza się top coat tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Iconic bardzo mi sie podoba :) nie znam marki gdzie sa dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się zgłaszam do wypróbowania Seche Vite. :)

    Przepiękne kolory, nie wiedziałam, że Seche ma lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki,chociaż wydaje mi się ,że byłyby jeszcze ładniejsze przy 2 warstwach ;)
    najbardziej mi się podoba SV MISCHIEVOUS

    Z chęcią bym wypróbowała odżywki do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona pierwszym kolorem:) Nigdzie takiego odcienia jeszcze nie widziałam:)
    Bardzo chętnie przetestuje odżywki do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. obs, za obs >? jak to zrobisz napisz w moim koment. i ja zrobie ten sam gest :* piękny i boski blog

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi najbardziej podoba się ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się pierwszy kolor - uniwersalny , mleczny... uwielbiam taki ;)

    Przydałby mi się taki szybkoschnacy TypCoat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie prezentują się te kolorki na paznokciach! :)
    Z miłą chęcią przetestowałabym Top coat. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie przypadła do gustu oberżyna - z chęcią by ją wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak ja bym odzywki potrzebowala inlakieru ochronnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Enamored - przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy kolor jest świetny, jeszcze się z takim nie spotkałam, muszę jakiś podobny upolować :)
    Chętnie przetestowałabym top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolory, a zwłaszcza ten opalizujący SV ENAMORED, ale pozostałe też są niczego sobie. Chętnie bym przygarnęła coś dla moich pazurków, bez znaczenia czy odzywka czy top ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba baza i lakiery, perłowe są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy kolor jest ekstra :)

    Ustawiam się w kolejce po odżywki - uwielbiam lakiery do paznokci :)

    P.S. Zapraszam też na rozdanie, w którym do wygrania są kosmetyki z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem straszna wielbicielką frenchu ^^, a i kosmetyków, które nie marnuja moje czasu :) Takie lakiery byłyby dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te lakiery są świetne. Szczególnie z drobinkami.
    Nie takie... płaskie, a mimo prostoty i jednej warstwy COŚ jest. Podoba mi sie to.
    Będzie w sklepach? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie się ta oberżyna spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie zdecydowanie najbardziej przypadł do gustu pierwszy kolorek SV ENAMORED.
    Bardzo chętnie przetestowałabym odżywkę, może będzie w stanie podratować moje paznokcie.

    p.s A może polecisz coś na masakrycznie rozdwajającą się płytkę? Dodam, że SOS Eveline nie daje rady :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odzywkę Kinetics, tę którą opisywałam niedawno na blogu:)

      Usuń
  30. Mnie niesamowicie urzekł ostatni. Jest piękny! A co do ciemnych kremowych kolorów, gdybyś dołożyła drugą warstwę to kolor dostaje głębi?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne kolorki i zaoszczędzony czas dzięki tylko jednej warstwie:D
    Przetestowałabym któryś z produktów, obojętne który:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zawsze nakładam dwie warstwy lakieru. Przyzwyczajenie :) a dzisiaj zaczynam testowanie lakierów które od Ciebie dostałam :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne kolory!
    Kurczę bardzo by mi się przydała ta odżywka do moich tragicznych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mischevious jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy kolorowy przepięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorki: SV MISCHIEVOUS i ICONIC genialne! :)
    Seche Vite top coat z przyjemnością bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciemna oberżyna i ta mocna czerwień :D
    a odżywkę wzmacniającą przygarnęłabym, bo moja teraźniejsza jest do d...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a spojrzałam na ich paletę barw i piękny jst też Hypnotic.

      Usuń
  38. SV ENAMORED - ten kolor jest przecudowny ! :) Z każdej strony inny kolor fioletu, który kocham :D

    Z przyjemnością przygarnęłabym pod swoje skrzydła Seche Vita ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. najładniejszy dla mnie ten pierwszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nr 1 i 3 podbiły moje serce :) Odżywkę i top coat na razie mam, także dam szansę innym na ich zdobycie :) Będę się czaić na jakieś cuda do włosów lub ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyznam,że niektóre kolory przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej firmy.
    Najbardziej spodobał mi się 4 Kolor perłowy z drobinkami SV ICONIC i 1 Kolor o nazwie SV ENAMORED.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jak zwykle stawiam na wszystko co z czerwienią się wiąże =]

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedynka mi się podoba najbardziej! <3
    Z chęcią przetestuję odżywki seche!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory piękne ,najbardziej spodobały mi się te matowe lakiery ;) ale sama raczej na zakup się nie skusze z prostego powodu ... Cena ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. zamówiłam sobie top seche, ale lakier będzie następny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. sliczne kolory - najbardziej podoba mi się ten pierwszy i drugi.

    OdpowiedzUsuń
  48. oberżyna jest piekna i ta czerwień,
    bardzo chciałam kupić sobie właśnie ten top coat

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się ten 1 :) Lubię takie mieniące : )

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej podoba mi się kolor SV ENAMORED, jest wręcz idealny:) Ja z miłą chęcią przygarnęłabym, któryś z produktów do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolor SV ENAMORED jest idealny! Fantastycznie opalizuje, nigdy nie widziałam takiego efektu!. Ta baza też wydaje się być bardzo fajna.
    Chętnie przygarnęłabym szybkoschnącego topa. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej podoba mi się kolor ostatniego lakieru ;-), dla mnie bomba.
    Ze względu na brak czasu, przy moich dziewczynach przydałby się szybkoschnący lakier ochronny top coat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne kolorki - wszystkie, nawet perłowe mi się podobają, choć to u mnie rzadkość :D

    a taki top Seche by mi się przydał *_* odżywka zresztą też, hehehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ze względu na moje biedne paznokcie zgłaszam się do: Seche NATURAL Odżywka wzmacniająca do paznokci -> może ona je troszeczkę wzmocni;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jedynie drugi mi się podoba.

    A 2 i 3 to nie są matowe lakiery.
    Poza tym musisz popracować nad skórkami- odsunąć i nawilżyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pracuję, mam już świetną oliwkę do skórek:)

      Usuń
  57. No piękne zadbane paznokcie. A kolorki wszystkie ładne. Zależy do czego. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne kolorki . Jak najbardziej jestem zainteresowana \:)|

    OdpowiedzUsuń
  59. SV ENAMORED ma genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  60. dla mnie najbardziej przypadl do gustu ten rozowy, wszystkie sa cudowne!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ostatni kolor podbił moje serce! Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  62. mi się szczególnie spodobał ten najciemniejszy lakier :) bardzo w moim styku :) taki drapieżny! :)

    Zgłaszam się do przetestowania produktów Seche :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Oberżyna wygląda pięknie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. czerwony ładny ;D lubie takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdecydowanie mój faworyt to SV ENAMORED.
    Masz ładne dłonie.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  66. ten pierwszy kolor jest po prostu prze-pię-kny!!

    OdpowiedzUsuń
  67. mam jeden z tych lakierow,byl w grudniowym glossyboxie w uswietny lakier,mam na blogu post odnosnie tego lakieru,sa drogie,ale mam identyczny kolor z essie i naprawde blado wypada przy tym z seche jesli chodzi o trwalosc x

    OdpowiedzUsuń
  68. nie znam tych lakierów
    brązowy genialny - taka czekoladka

    OdpowiedzUsuń
  69. SV ENAMORED jak dla mnie jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne kolory :) Kocham ostatnio burgund :)

    OdpowiedzUsuń
  71. nie moje kolory, ale poszukuję takich szybkoschnących lakierów

    OdpowiedzUsuń
  72. Już niedługo będę posiadaczką jednego lakieru Sache w kolorze różowiastym ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...