09 marca 2013

Wasze recenzje z rozdań 10, 11 i 12,

...czyli Moje Domowe SPA, Noble Health i Ingrid Cosmetics


Testy należało wykonać i opublikować max. do 7. marca i niestety nie wszyscy opublikowali, bądź nie przesłali mi linków na czas... Poniżej recenzje z otrzymanych linków:

Recenzje z rozdania 10: Maski kolagenowe Moje Domowe SPA

Anghil: maska kolagenowa
T.R.: maska kolagenowa

Marta K.: maseczka kolagenowa
Recenzje są zebrane w serwisie trendykosmetyczne.pl: MOJE DOMOWE SPA Maseczki kolagenowe


Recenzje rozdania 11. z Noble Health



Grape Seed Extrat testowały:

Lusia 
Anghil
Pietrucha
Czarna truskawkaa
T.R.
Truthka


 

 Double Detox testowały:

Madziak
SpiralShe
Małgoś Qa
Małgorzata
maddzik
Gwiazda





Recenzje Rozdania 12. z Ingrid Cosmetics

Małgoś Qa: cienie i podkład
Marta K. podkład i cienie do powiek
Marzena Próchniak: Makijaż Walentynkowy z kosmetykami INGRID
Testuję z Maliną kosmetyki INGRID

Recenzje makijażowe Marzeny zostały zebrane w serwisie trendykosmetyczne.pl: Ingrid Cosmetics

...

28 komentarzy:

  1. Widzę, że o podkładzie Ingrid recenzje są rozbieżne - ja właśnie potrzebuje jakiegoś tańszego podkładu w razie nagłej potrzeby i waham się między tym Ingrid, a My Secret (dwa to jednak za dużo...:P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę opinie na temat Double Detox są bardzo podzielone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że niektórzy nie wywiązują się z zobowiązan Malino :(

    Także zastanawiam się nad podkładem Ingrid jednak sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. O mam ciekawą lekturę na sobotni poranek, idę poczytać recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w wolnej chwili trzeba zajrzeć i poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczytałam:P
    Muszę przyznać, że najwięcej uwagi poświęciłam Double Detox. Mimo, że opinie są podzielone ten suplement jednak 'coś tam" działa. Mam tu na myśli brak ochoty na podjadanie, które zauważyły dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne makijaże powstały z kosmetyków Ingrid :) Szkoda, że nie wszystkie dziewczyny dotrzymały terminów...

    OdpowiedzUsuń
  8. też podobają mi się makijaże... szkoda że nie wszyscy dotrzymali terminu, ale może mieli ważne powody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz zabieram się za czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. testowałam detox i widzę, że posty dzielą się na bardzo zadowolone i te, które nie zauważyły działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż Marzeny bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne recenzje,a makijaż-piękny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na dniach przesyłam recenzję tabletek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. recenzje przeczytane,ten suplement oczyszczający organizm z toksyn mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie wierzę w działanie suplementów diety..

    OdpowiedzUsuń
  16. W wolnej chwili poczytam, obecnie szykuję mieszkanie do remontu :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie w wolnej chwili muszę poczytać recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. J ajuż kilka czytałam :) szkoda, że jeszcze nie wszytskie recenzje do Ciebie dotarły :(

    OdpowiedzUsuń
  19. tak to jest zawsze znajdą się jacyś spóźnialscy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo do czytania, niektóre blogi już odwiedziłam, inne jeszcze nie.
    Przez mój mały reset wybiłam się troszkę z rytmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzena ma talent do tych makijaży, aż przyjemnie pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzena prezentuje się niczym Kleopatra - piękna dziewczyna :)
    A co to preparatów tak myślałam, że jedni zauważą jakieś efekty, a drudzy na odwrót. Ja nie jestem zwolenniczką, dlatego nie szprycuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z suplementami mam rózne doświadczenia, więc na razie dałam sobie spokój :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...