17 marca 2013

Evrée HANDCARE i FOOTCARE,

czyli kremy zgodne z naturą.

Czy znane są Wam kremy marki Evrée? dzisiaj prezentuję dwie propozycje dystrybutora w ramach akcji REWITALIZACJA dłoni i stóp.


Evrée HANDCARE Odżywczo-ochronny krem do rąk i paznokci
Dzięki zawartości witaminy E i F, masła Shea, oleju macadamia i migdałowego intensywnie odżywia i nawilża skórę dłoni oraz wzmacnia paznokcie. Przynosi ukojenie spierzchniętym dłoniom i sprawia, że skóra staje się miękka, aksamitna i sprężysta.
Roślinne emolienty tworzą na powierzchni ochronny film zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci/ponownym wysuszeniem. Krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości.
Efekty: Specjalnie opracowana receptura utrzymuje dłonie w doskonałej kondycji, odżywia skórę rąk i paznokcie oraz łagodzi podrażnienia. Skóra staje się jedwabiście gładka, doskonale odżywiona i naturalnie piękna.
Pojemność: 100 ml   
Cena: 8,99 zł

 




Evrée FOOTCARE Regenerujący krem do stóp
Składniki aktywne alantoina, depantenol i proteiny jedwabiu błyskawicznie wygładzają, nawilżają i regenerują skórę. Dzięki zawartości wosku pszczelego i urea stopy są niezwykle miękkie, gładkie i zadbane.Zawarty w kremie naturalny lawendowy olejek eteryczny ma działanie bakteriobójcze i grzybobójcze, łagodzi podrażnienia oraz działa odświeżająco.
Składniki kluczowe: proteiny jedwabiu, d-panthenol, alantoina, wosk pszczeli, urea, lawendowy olejek eteryczny.
Rezultat: Od razu po zastosowaniu skóra jest intensywnie nawilżona, bardziej elastyczna i aksamitna w dotyku. Po regularnym kilkudniowym stosowaniu znika uczucie spierzchniętej i szorstkiej skóry.
Pojemność: 75 ml
Cena: 9,99 zł




Miałyście już okazję stosować kremy tej marki?

39 komentarzy:

  1. Same nowości ostatnio- jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem do rąk. Był całkiem niezły, ale Garnier SOS, który otrzymałam do testów, pobił ten kremik na głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam słowa dziewczyn wyżej- mnóstwo nowości, firmy których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie.

    Malinko dzięki Twoim akcjom poznajemy mnóstwo nowych firm kosmetycznych i ich produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A to już nowości... bardzo ciekawie się zapowiadają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich ale zapowiadają się być super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka kompletnie mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uzywałam jeszcze :) z resztą ostatnio co nie zobacze tutaj to nie uzywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o Evree słyszałam, ale generalnie są to jeszcze kosmetyki mało namierzalne w naszych sklepach a szkoda bo opinie zbierają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetykow nie znam, marka takze zupelnie mi obca. Ale ciekawa jestem czy dobrze dzialają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam kompletnie tej firmy i nigdy o niej nie słyszałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle nie znam tej marki. Ale kremiki mają ciekawy skład:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej firmie..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej marki,ale opisy kremów brzmią fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, nie znam, ale bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam firmy
    ale jak słyszę produkt z naturalnych składników to aż pieję z zachwytu - kocham naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tej firmy , ale bardzo mnie ciekawią te kosmetyki :) ..i jeszcze mają świetne ceny i składy , musze sie im blizej przyjrzec , gdzie można kupić ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej firmy ale jakby dało rade wypróbować to oddam na testy dłonie lub stopy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie miałam z nimi styczności,ale myślę,że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znów produkt którego nie znam ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o nich, ani ich nie widziałam. Niezła z nich parka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio widziałam te kremy w Rossmannie. Zaciekawiły mnie bo napisali bez parabenów itp. ale niestety skład produktów i tak nie wypadł dobrze jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, dla mnie zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie używałam. ale moje ręce to ratuje chyba tylko nivea sos

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie to również nowość.
    Muszę rozglądnąć się w mojej okolicy ... może znajdę te cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne wydają się te kremiki, zachęca mnie zwłaszcza "przyjazny" skład. Z pewnością, jak tylko je gdzieś wypatrzę, to sobie kupię na spróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. O widzę,że to coś dla mnie :) Bez parabenów,ciekawe składy i przystępna cena.Będę ich szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie ważne jest to , że nie zawiera parabenów i innych sztucznych i szkodzących zdrowiu składników :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwszy raz widzę tę markę....skałdy b.fajne...a cena? zaskoczona jestem. ze taka niska:0

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze mówiąc,nigdy nie słyszałam o tej marce ;-). Ciekawe,gdzie są dostępne?:>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...