20 marca 2013

Topicrem Severely do stóp i ESSENTIALS do rąk,

 ...czyli w trosce o wrażliwą skórę.

Markę Topicrem poznałam jedynie używając płyn do higieny intymnej i co tu dużo mówić jestem zachwycona. Ciekawe prezentowane niżej kremy do rak i stóp zyskałyby równie dobre zdanie?
Poznajcie dwa kremy tej marki:

Topicrem Severely SOS Repair Foot Naprawczy krem do stóp dla skóry bardzo suchej
Preparat intensywnie odżywia bardzo suchą skórę stóp, niweluje pęknięcia na piętach.
Przeznaczenie: Można stosować także w sytuacjach: skóra sucha, nasilona suchość skóry, rybia łuska, zrogowacenie, delikatna skóra osób starszych.
Sposób użycia: Nanieść preparat na uszkodzoną skórę. Nie stosować na otwarte rany oraz u dzieci.
Pojemność: 75 ml
Cena: 43 zł











Topicrem ESSENTIALS Silnie nawilżający krem do rąk
Nawilża, odżywia, chroni. Przeznaczony dla dzieci i dorosłych. Preparat bogaty w składniki nawilżające (3% mocznika + 3% gliceryny). Zapewnia natychmiastowe nawilżenie, skutecznie odżywia oraz chroni bardzo suchą i uszkodzoną skórę dłoni. Preparat przebadany dermatologicznie.
Pojemność: 75 ml
Cena: 27 zł











Kosmetyki dostępne są w aptekach.


Miałyście już możliwość stosowania produktów Topicrem?

44 komentarze:

  1. Niestety, te marki również nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, niestety :) A chwilowo namiętnie używam kremu do stóp z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka jak była mała używała ich żelu do kąpieli dla maluchów, moja siostra przywoziła mi go z Niemiec;-)
    Nawet nie miałam pojęcia, ze produkują też kremy do rąk i stóp.
    Ale wszystkim mamusiom polecam ten żel ja byłam nim zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety cena powalająca, ja obecnie stosuję kremy z Anidy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej formy, ceny ... wow!
    mam swoich ulubieńców jeśli o pielegnacje dłoni chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, ale wyglądają zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę i znowu nowości... ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć w mojej aptece czy znajdę te pozycje ;) Może się skuszę ... lubię nowości ;)

      Usuń
    2. To tak jak ja
      a już do rąk to uwielbiam

      z racji akcji Maliny przytachałam do domu 3 kremy do rąk 1 do stóp, peeling i maskę w saszetkach do rąk i stóp i czekam na weekend to zrobię sobie ucztę ;-) dla rąk i stóp

      Usuń
  9. Nigdy nie testowałam tych kosmetyków, może dlatego że nie mam skóry wrażliwej więc nie bardzo się tym interesowałam. Krem do rąk chętnie bym wypróbowała, może następnym razem po niego sięgnę. Pozdrawiam.

    Ps. Dziękuję za komentarze, odwiedziny ;) bardzo mi miło.
    Będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki w ostatnim czasie na pokazujesz.>:) O większości nie miałam w ogóle pojęcia..:P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam możliwości stosowania kosmetyków tej marki :( ciekawe czy faktycznie ten drugi tak silnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorystyka opakowania bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam i uwielbiam!
    Ostatnio testowałam wodę oczyszczającą do twarzy, żel pod prysznic, a w kolejce czekają kolejne! Polecam, recenzje dwóch wymienionych mam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Malinko, gdzie Ty wynajdujesz te wszystkie firmy kosmetyczne?? O większości z nich nie słyszałam, a moja wishlist ciągle się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy,ale kosmetyki wyglądają bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę/ słyszę o takiej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszłam już tą nazwę, ale nic nie miałam okazji mieć w rękach

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kosmetyków,jednak o marce słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę te kremy:) Nie znam nawet firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba za rzadko kupuje specyfiki w aptece, może czas to zmienic, chociaż nie wiem czy wydałabym aż taką kwotę na krem do stóp ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kremik do rąk wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałąm takiej możliwosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znana mi do tej pory marka

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej marce..

    OdpowiedzUsuń
  25. w ogóle nic mi to nie mówi, nawet o takiej firmie nie słyszałam:(

    OdpowiedzUsuń
  26. O te kremy widzę pierwszy raz na oczy
    i marka nie znam nie kojarzę ale z chęcią poznam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze słyszę! Dobrze jest odkrywać nowe kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. coś czuję że zakochałabym się w tych kremach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Firmy nie znam,ale w tej cenie chyba wolę pięknie pachnący i bardzo dobrze działający krem do rąk Nuxe. Dosłownie miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo jakaś nowa marka widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej firmy, ale na pewno wypróbuję jak tylko gdzieś wypatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wydaje mi się że dostałam próbki w aptece właśnie tego kremu, ale musiała bym sprawdzić.
    Ciekawy trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze słyszę o takiej firmie :) Prezentują się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam recenzję Twoją na temat płynu do higieny intymnej. Opakowania bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak szczerze, to nigdy wcześniej nie słyszałam o Topicrem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...