19 marca 2013

Dr Irena Eris VITACERIC Rewitalizujący krem na noc i Witalizujący krem pod oczy do każdego rodzaju cery

...czyli energia i witalność.

Z okazji wprowadzenia do serii VITACERIC dwóch nowości SERUM redukującego pory na dzień i SERUM rozświetlającego na dzień  otrzymałam propozycję wykonania krótkiej recenzji dwóch wybranych przez siebie kosmetyków z tej serii. 


Do recenzji wybrałam:


 

oraz: Witalizujący krem pod oczy do każdego rodzaju cery.


 
MOJA OPINIA po pierwszej aplikacji

Konsystencja obu kremów jest różna: na noc - posiada lekką i puszystą, prawie żelową konsystencję o delikatnym pomarańczowym kolorze, a krem pod oczy - daje wrażenie konsystencji bardziej zwięzłej. Hmm... powinno być raczej odwrotnie...

Wchłanianie: konsystencja zmyliła moje wyobrażenia: krem pod oczy, mimo z pozoru bardzo zwięzłej konsystencji, okazał się ultra delikatny i wprost jedwabiście się go rozprowadzało, a on natychmiast wchłaniał się w skórę. Krem na noc, mimo lekkiej konsystencji, okazał się bardziej treściwy. Rozprowadzało się go równie lekko jak krem pod oczy, ale zdecydowanie trudniej się wchłaniał.
 
Zapach: myślałam, że z wnętrza słoiczka kremu na noc, uderzy mnie zapach pomarańczy, ale myliłam się. Zapach jest mniej intensywny i mało wyrazisty, ale za to przyjemny. Kojarzy mi się raczej z brzoskwinką. 
Stosowanie tych kremów daje mi uczucie dobrego odżywienia i sprawia, że skóra jest jędrniejsza, gładsza i daje wrażenie wypoczętej. Szczególnie mile zaskoczyła mnie gładkość i delikatność skóry rankiem, po przebudzeniu! Nie każdy krem tak długo działa! Mimo różnych przeciwności, rankiem jestem gotowa na nowe wyzwania i pełna energii ruszam do pracy:) Moc i energia witaminy C!


Byle do wiosny! Już nie mogę się jej doczekać..., a za oknem nowa dawka śniegu;(


69 komentarzy:

  1. Super zdjęcia:-))) chodzą plotki, ze wiosna będzie już za dwa dni;-P ale myślę, że to tylko plotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na sok pomarańczowy :) A kremik wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę! Zastanawiam się nad tą serią :-) Cudowne zdjęcia. Nabrałam ochoty na pomarańcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. już mi sie bardzo podoba:)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki! Zdecydowanie wolę takie kremy na noc!
    Zdjęcia przepiękne, aż chce się zjeść te pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez względu czy pachnną pomarańczą, czy brzoskwinią - chcę powąchać tych kosmetyków!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze dodać - cudowne zdjęcie, nie są przesadzone, ale i nie wieją nudą ;)

      Usuń
  7. Fotki bardzo energetyczne, te pomarańcze mają moc. Ja już też chcę wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zaprezentowany produkty na zdjęciach aż chce sie je kupić :) Wiosna wiosna ?? jakoś nie chce do nas przyjść :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo przyciągają oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :) a za oknem zima, zamiast wiosny ...

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjecia bardzo ładne :) kremy interesujące :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zdjęcia wyszły fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat niedawno czytałam o tej serii i mnie zaciekawiła:)Śliczne zdjęcia Malinko.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziś byłam na str internetowej dr. eris. Mają bardzo dużo specjalistycznych produktów, prowadzą też liczne badania odnośnie cery i żywotności skóry.
    Zgadzam się zdjęcia bardzo ładnie wyszły! :)
    x
    x
    Mnie też męczy ta zima, ale pomyślmy że to już ostatni JEJ DECH :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :) Ja też mam już dość tej zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ;) chyba każdy już ma dość tej zimy , brrr :(

    Dodaje do obserwowanych ;)
    Zapraszam również do mnie http://alittlebookofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W przyszłości koniecznie będę musiała zaopatrzeć się w jakiś krem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Grrrr... aż Ci zazdroszczę, ale ja mam Tokyo Lift-a, którego zacznę używać po skończeniu Flos-Leczków - mam kremik na dzień, na noc i pod oczy :) pod oczki dostałam od Pani Magdy, a resztę sama sobie kupiłam :) Kremik na dzień jest jeszcze w starej wersji słoiczka, ale w niczym mi to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna prezentacja i jaka na dodatek apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia..odrazu nabrałam ochoty na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nic z Dr Eris nie miałam.
    Buziaczki bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie kuszą te nowości Eriska, już się za nimi rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne fotki ;) kreatywne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No w Toruniu pada i ciapa się robi:/ Kremik pod oczy mnie zaciekawił, bo na noc aktualnie mam co smarować. Dopiszę do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO Malinko Ty już zachęciłaś mnie do tego kosmetyku poprzez zdjęcia .. są przepiękne ... A kosmetyki z Dr Irena Eris są naprawdę świetne,

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz co...zrobiłaś tak cudowne zdjęcia, że po raz pierwszy nie jestem w stanie się skupić na słowach :D Przepiękna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam okazji testowania kosmetyków tej firmy. Nie napiszę nic nowego - ŚWIETNE ZDJĘCIA! :D Po samych zdjęciach skusiłabym się na coś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia cudowne! Az zapachniało pomarańczami :) A kremy ciekawe, warto się im bliżej przyjrzeć......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Znasz może ich ceny?

      Usuń
    2. 89 zł i 79 zł :)
      wystarczy kliknąć w linki podane przez Malinkę i juest tam wszytsko napisane- może nie zauważyłaś :):)):

      Usuń
    3. Dzięki Aniu, faktycznie... Dzięki ;*
      Jakaś oklapnięta dziś jestem ;)

      A ceny... zaporowe, a szkoda :(

      Usuń
    4. Eeee- jeszcze nie tak strasznie zaporowe :) przynajmniej 2cyfrowe :D:D

      Usuń
    5. Troszkę zaporowe ale dobrze,że 2cyfrowe :D

      Usuń
  29. To chyba najladniejszy post i zdjecia, jakie miałam okazje oglądać na Twoim blogu :)
    Gratulacje Malinka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudowne zdjęcia! Takie wiosenne ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Znowu kusisz tą recenzja Ja bardzo łasa na kremy szczególnie te pod oczy.
    Optymistycznie powiało wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  32. Notka bardzo radosna, optymistyczna i zdjęcia są urocze:) Kusisz Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyśmienity pomysł na zdjęcia - życzę Ci wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie się prezentuje tak ciepło i przyjemnie Chciałabym mieć te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a możesz napisać coś więcej odnośnie tego kremy pod oczy? osttanio zastanawiałam się nawet nad jego zakupem
    dobrze nawilża?Jak z działaniem przeciwzmarszczkowym i ewentualnym zmiejszeniem opuchnięc etc?

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie zachęcająco wyglądają te kosmetyki, zwłaszcza krem, już sama konsystencja sprawia że chce się go... zjeść ;) Mmm, aż mi zapachniało pomarańczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjecia, kremy wydaja sie fajne z tego co widze po recenzji. A co do pogody to poprostu zalamac sie omzna wszedzie snieg i wiosny nie widac :(

    OdpowiedzUsuń
  38. malinowa widzę idziesz jak burza:) Oby tak dalej:) Naprawdę warto tutaj wchodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  39. te zdjęcia <3 to one zachęcają do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. najbardziej ciekawi mnie ten krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia malinko :)) Nie próbowałam nic jeszcze z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam jeszcze kremów tej firmy. Z opisu widać, że działanie bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaczarowały mnie zdjęcia :) świetnie pomyślane i super uchwycone!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne zdjęcia, pomarańcze dodają życia ;) A witamina c jest faktycznie cudowna, potrafi zdziałać cuda nawet w krótkim okresie stosowania. Więc wcale się nie dziwię, że tak dobrze oceniłaś kremy. Do mojej skóry też by się takie przydały, muszę się zastanowić nad zaopatrzenie się w nie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kremy kremami,ale kluczową rolę odgrywają tu pomarańcze <3 :D. Cieszę się,że kremy się spisały na medal ;-).Szkoda tylko,że cena zwala z nóg ;p.

    OdpowiedzUsuń
  46. Rety co za zdjęcia !!!!!!!!!!!!!!1 nie mogę się nad tekstem skupić tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zdjęcia cudowne! ale warte tego, że tak dobrze ich bohaterowie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Serum zwężające pory bardzo by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  49. Przez Ciebie musiałam iść do kuchni po pomarańczę... o tej porze! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Pieknę zdjęcia:) Musiałaś mieć potężną wenę:) gratuluje pomysłu z tym blogiem:) kosmetyki też ciekawe. Ja też kocham pomarańcze:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne zdjęcia, takie soczyste i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne zdjęcia Malinko :) Takie "soczyste" :) A kremy bardzo ciekawie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  53. ja jakoś nie przepadam za tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ceny kremów trochę wysokie :) ale za to zdjęcia jakie przyjemne :D aż mi się zatęskniło za pomarańczami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...