21 marca 2013

Efektima peelingi i maski do rąk i do stóp,

...czyli natychmiastowa rewitalizacja.

Do tej pory prezentowałam kosmetyki znanych mi marek. Ty razem prezentuję wam również dla mnie zupełną nowość. Będzie też możliwość przetestowania tych produktów w Malinowym Klubie.


Efektima PEELING + MASKA DO STÓP w jednej saszetce


PEELING DO STÓP Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów. Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E, preparat działa błyskawicznie, przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką. Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.
MASKA DO STÓP Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe. Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża. Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku. Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.
Pojemność:
2x7 ml
Cena: 2,56 zł 


Efektima PEELING + MASKA do dłoni w jednej saszetce

PEELING ZŁUSZCZAJĄCY Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi. Dzięki starannemu połączeniu oleju sojowego oraz drobinek ścierających z alg morskich, preparat zapewnia natychmiastowy efekt odżywionych i wygładzonych dłoni. Skóra po zabiegu jest silnie zregenerowana, odmłodzona i ukojona. Peeling doskonale przygotowuje dłonie do przyjęcia nowych, wyjątkowo cennych składników zawartych w masce.
NAWILŻAJĄCA MASKA Innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli – najbogatszego naturalnego źródła Wit. C. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie. Przyspiesza odnowę komórkową, działa łagodząco oraz poprawia koloryt naskórka. Dzięki dodatkowej dawce wit. C oraz aktywnym składnikom kolagenu i elastyny, maska daje wyjątkowy komfort skórze dłoni, która na długo pozostanie widocznie odżywiona, zregenerowana i odmłodzona.

Pojemność: 2x7 ml
Cena: 2,56 zł


Kosmetyki Efektima można kupić TU

 
Czy opis jest wystarczająco zachęcający, aby się skusić? Znacie tę markę kosmetyków, czy tylko ja żyłam do tej pory w niewiedzy...;)



55 komentarzy:

  1. Oooo, to ja muszę się sprężyć z tym zapisaniem się do Klubu ;)

    Pozdrawiam spośród śniegu w ten Pierwszy Dzień Wiosny :)
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszące obietnice producenta :) a stacjonarnie się je dostanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz w Rossmannie. Kremy do twarzy tej marki są na pewno, więc może inne produkty też?

      Usuń
    2. Są na pewno w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Firma jest mi znana, ale miałam tylko ich krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł połączenia peelingu i maski w jednej saszetce. Ale ja nigdy nie rozumiałam idei osobnych peelingów to każdej części ciała :D (no nie licząc rozgraniczenia twarz/ciało)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten peeling i maskę do stóp i średnio mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te produkty, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nietylko Ty żyłaś w niewiedzy o tej marce, ja tez jej nie znam ale z miłą chęcią przygarnęła bym do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna opcja z tymi maseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłabym się na peeling do stóp :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie się zapowiadają więc chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę :-) Muszę się rozglądnąć za tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej marki ale czuje się zachęcona Twoi opisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widze ;) ale brzmia kuszaco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z maseczką i peelingiem z prefecty - przyda sie w ramach akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A Ty znowu kusisz Kochana:) Jestem baaardzo ciekawa tych cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmę znam, mam maseczki do twarzy i dwa balsamy, ale tych jeszcze nie widziałam ani nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę znam, jednak głównie za sprawą maseczek do twarzy a tych peelingów nigdy nie próbowałam. Może skusze się na ten do rąk bo ostatnio mam takie suche i szorstkie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałąm o maskach do twarzy z tej firmy, podobno warto wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  19. o tej marce słyszę dopiero od niedawna z blogów, a szkoda, bo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale uwielbiam takie SPA dla rąk/stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie przyjemności dla rąk są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazwa firmy znajoma, ale tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają fajnie, nigdy nie miałam okazji kupić...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja akurat mam przyjemność z marką Efektima i jestem zadowolona. Wypróbowalam maseczkę, a recenzje tych produktów wkrótce i u mnie :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada sie ciekawie ;o trzeba bedzie kiedys wyprobowac produkty na poratowanie konczyn ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Peeling do stóp zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tę firmę. Maseczki są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też nie znam tej marki kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o tych produktach :)
    Swoją drogą, to ja z ciekawością patrzę na wszystkie produkty do rąk, bo moja skóra na dłoniach bardzo szybko się przesusza i wygląda okropnie..

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdzie ich nie widziałam, oj spróbowało by się :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o nich ale nie mają nawet drogich tych rzeczy, więc kto wie.. plany zakupowe na kwiecień już mam, ale jakąś maseczkę się wciśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Również nigdy nie słyszałam o tej marce :) Może się kiedyś skuszę na jakieś skromne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym przetestowała ten peeling i maskę WIŚNIOWĄ - musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Malinko nie jesteś sama w tej niewiedzy. Ja również dopiero poznaję wiele marek kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Efektima ma świetne kosmetyki :) W chwili obecnej używam kilku i jestem strasznie zadowolona. Akurat tych, które przedstawiłaś, nie miałam jeszcze okazji testować. Mogą być naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tych produktów nie znam,lecz maseczki do twarzy mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Baaardzo lubie i cenię ich maseczki do twarzy! dlatego skusiłabym sie wbez wiekszego namysłu i na te propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. maseczki tej firmy są świetne:) ale tych produktów jeszcze nigdzie w drogeriach nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  39. Spokojnie Malinko ja też żyłam w niewiedzy aż otrzymałam maseczki do twarzy do przetestowania :) Póki co mam mieszane uczucia ...

    OdpowiedzUsuń
  40. ja właśnie "poznaję się" z produktami Efektimy, testuję ich maseczki do twarzy...pewnie i na maski do dłoni/stóp też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. widać , ze i ja żyłam w jakiejś wielkiej niewiedzy bo też o tej firmie nie słyszłam

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę,że dostępne są w świetnej cenie.Tylko gdzie je znajdę hmm...

    OdpowiedzUsuń
  43. kosmetyki do stóp:) właśnie jakiś poszukuję, bo moje stopy są koszmarne:( borykam się z twardymi piętami...koszmar

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawe te produkty. Pierwszy raz się z nimi spotykam na twoim blogu. W przystępnej cenie są:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja testuje maseczki tej firmy i różnie sie sprawdzają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja chyba się skuszę, bo uwielbiam peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam wersję do stóp oraz do dłoni, polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...