21 marca 2013

Perfecta pielęgnacja dłoni i stóp,

...czyli kosmetyki od DAX Cosmetics.

Dawkuję Wam co chwilę te informacje o kosmetykach do rąk i stóp (akcja, to akcja!) i mam nadzieję, że spośród nich znajdziecie te produkty, które zagoszczą u Was na dłużej.

Dziś kosmetyki od firmy Dax Cosmetics.



PERFECTA Spa Domowy manicure
Szafirowy peeling do rąk ze sproszkowanym szafirem i ciekłą parafiną oraz regenerująca maska-serum do rąk z arniką górską, ciekłą parafiną i olejkiem jojoba.

Pojemność: 6 ml + 6 ml (saszetka)
Cena: ok. 2,60 zł







PERFECTA Spa Domowy pedicure
Peeling do stóp  z pumeksem wulkanicznym i olejkiem bawełnianym oraz zmiękczająca maska-serum do stóp z arniką.

Pojemność: 6 ml + 6 ml (saszetka)
Cena: ok. 2,60 zł










PERFECTA Body Peeling do rąk i paznokci, wygładzający
Produkt polecany dla osób ze zniszczoną, szorstką i łuszczącą się skórą rąk.
Jak działa? Kryształki cukru i łupiny orzecha perfekcyjnie złuszczają zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku. Witaminy E, C, F regenerują skórę i zapobiegają podrażnieniom. Olej jojoba efektywnie nawilża, odżywia, zmiękcza i uelastycznia skórę.
Jak stosować? Masować mokre dłonie peelingiem przez ok. 5 min, wykonując ruchy okrężne. Następnie spłukać wodą i osuszyć. Stosować 2-3 razy w tygodniu.
Efekty: Gładka i wypielęgnowana skóra rąk.


Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 9,50 zł

 







PERFECTA Body Krem do stóp, antyperspiracyjny
Produkt polecany dla osób, u których występuje nadmierna potliwość i nieprzyjemny zapach stóp.
Jak działa? Czynnik przeciwpotowy skutecznie przeciwdziała poceniu się stóp oraz zwalcza nieprzyjemny zapach. Wyciąg z lawendy i olejek miętowy odświeżają, relaksują i chłodzą zmęczone stopy. Gliceryna  znakomicie nawilża skórę. Alantoina łagodzi mikrouszkodzenia skóry.
Jak stosować? Wmasować w skórę. Stosować regularnie rano na czyste i suche stopy.
Efekty: Zredukowany efekt pocenia się stóp.

Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 7,20 zł




Znalazłyście coś dla siebie?


43 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie stosowałam peelingu do rąk - chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfecta jednak mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję te saszetki. Jeżeli chodzi o kremy to miałam kiedyś z perfecty krem do rąk i paznokci z witaminami i soją - był naprawdę bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wypróbowała peeling do rąk wygładzający, i do stóp antyperspiracyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuracja do dłoni jest rewelacyjna, wypróbowałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten krem do stóp i byłam z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze żadnego z tych produktów :-) Wyglądają bardzo przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko brzmi świetnie, póki co mam tylko 2 pierwsze pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeszcze nie wypowiem się na ich temat, czekają na swoją kolej ;)

      Usuń
    2. Ja nie znam ich ale kuszą...kuszą :)

      Usuń
  9. Peeling do rąk bardzo mnie kusi ten ale wszystkie świetne są zapewne ,lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie ten domowy manicure z Perfecty,suuuper pachnie i fajnie działa :) jeszcze ten do stóp musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam domowy manicure i pedicure i polecam, reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie ten Body Peeling do rąk i paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. PERFECTA Spa Domowy manicure leży w mojej poczekalni od dobrych kilku miesięcy, wciąż brakuje mi czasu na przetestowanie go. Muszę się na niego zabrać.
    Kuszą mnie dwa ostatnie produkty. Ich szata graficzna bardzo mnie zainspirowała i zaciekawiła. Nie widziałam ich w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten krem do stóp mnie kusi, na lato powinien być bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie domowe spa. Jak tylko się na nie natknę, na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling do rąk z chęcią bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię produkty Perfecty, u mnie naprawdę dobrze się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. peeling do rąk musi być genialny;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio choruję na peelingi do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie sobie przypomniałam, że mam te saszetki do stópek - czas wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tak tak !!! szafirowy piling do rąk SPA :) wygląda Super :)widziałam go w Rossmanku i chyba będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię te saszetkowe kuracje do rąk i stóp:)
    raz na jakiś czas je kupuje i serwuję sobie mini spa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam już saszetkowe SPA dla dłoni i muszę powiedzieć, że jest świetne. Rąsie jak pupcia niemowlaczka i jeszcze do tego ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak fajnie że jest peeling do rąk! Właśnie "wykańczam" resztki mojego solnego zdzieraczka, następny będzie TEN. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że perfecte kojarzyłam głownie z twarzą, nie z dłońmi i nogami ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. PERFECTA Body Peeling do rąk i paznokci, wygładzający

    To byłoby świetne rozwiązanie dla mnie.. nie stosowałam jeszcze tego produktu :) może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe ale ja się na nie nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wreszcie coś znajomego :D Mam pierwsze dwa produkty - są świetne.

    Ciekawi mnie ten peeling do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie mam zaufania do Perfecty :(

    OdpowiedzUsuń
  30. PERFECTA Spa Domowy manicure to jest to! Poprosżę

    OdpowiedzUsuń
  31. Kuszą mnie te produkty, jednak z doświadczenia wiem, że nie wszystkie ich kosmetyki są dobre dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne są te zestawy do dłoni i stóp;) kupuję kilka na zapas;)

    OdpowiedzUsuń

  33. PERFECTA Body Peeling do rąk i paznokci, wygładzający nigdy nie używałam peelingu do rąk więc ten produkt mnie najbardziej zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są :) stosowałam chyba starsze wersje i były bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najchętniej przetestowałabym peeling do rąk, ponieważ moje dłonie często stają się szorstkie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Perfecta SPA używałam, recenzowałam i jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo ten peeling wulkaniczny do stóp to coś dla mnie!!
    poszukam go w drogeriach na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ochotę na ten Szafirowy peeling do rąk...

    OdpowiedzUsuń
  39. Szafirowy peeling do rąk się ciekawie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...