05 marca 2013

Rozdanie 20: Marion do twarzy i pod oczy,

...czyli znacie Marion z tej strony?

Firma Marion zasypała mnie kosmetykami dla Malinowego Klubu. Możecie już brać udział w rozdaniu 19. z kosmetykami do włosów, a dziś chciałabym was zaprosić na rozdanie z kosmetykami do twarzy.

Mam do rozdania kilka zestawów, w skład którego wchodzą:

NOWOŚĆ: Marion SPA Krystaliczne płatki pod oczy ANTI-AGENEW YOU Głęboko oczyszczający Żel do twarzy

SPA Subtelne rozświetlenie PERŁA Ekskluzywne trio do twarzy Peeling+Serum+Maska
SPA Maseczka błyskawicznie liftingująca


Czy jesteście zainteresowane przetestowaniem tych produktów? Jeśli tak piszcie proszę swoje zgłoszenia w komentarzu pod tym postem.


Kosmetyki otrzymają TYLKO osoby zapisane w Malinowym Klubie. Zapraszam do przesyłania zgłoszeń na maila:)


Zgłoszenia piszcie do czwartku, 7. marca, do 20-tej


 

73 komentarze:

  1. Chętnie przetestuję ;) ZGŁASZAM SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia dziewczynom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Malinowe Dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo...rzeczywiście Marion zaszalał..
    Żadnego z tych produktów nie znam i nie widziałam w sklepie.

    Zgłaszam się więc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wypróbuję kosmetyki, tym bardziej, że jakoś nigdy nie próbowałam niczego z firmy Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba trochę za młoda jestem na takie zestawy :D Pogodzenia Malinki ;D
    ja wezme udział w rozdaniu włosowym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrójną maseczkę miałam okazję kiedyś wypróbować, ale z innej serii ;)
    Z przyjemnością przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chętnie przetestuje ! :) Powiem szczerze ,że nigdy nie spotkałam się z tą marką i byłaby dla mnie zupełną nowością Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marion zaskakuje...fajne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawe, chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział w rozdaniu włosowym a tu odpuszczam gdyż płatki posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również tym razem odpuszczam....

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem się nie zgłaszam do testów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) może tym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe rzeczy, ale tym razem nie zgłaszam się:) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie (stety bądź niestety) interesowałby jedynie Głęboko oczyszczający Żel do twarzy, bo wydaje się być idealny do mojej zazaskórnikowanej, mieszanej cery...

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym przetestowała, to coś dla mnie.
    Szczególnie żel do twarzy, a także płatki pod oczy w śród których szukam ideału.

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlenie to ostatnio by mi się przydało bo zgaszona jakaś jestem :-p Zgłaszam się więc i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chciałabym przetestować . Szczególnie urzekło mni trio do twarzy i [płatki pod oczy . Jak najbardziej zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj kuszące te kosmetyki. Zwłaszcza żel mnie ciekawi. Ale dam szansę innym Malinowym dziewczynom, które nic nie testowały jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestawy świetne, ale do buźki mam całkiem dużo kosmetyków obecnie. Więc odpadam, powodzenia dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przetestuję, w szczególności ciekawi mnie ten żel, nigdzie go do tej pory nie spotkałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne produkty, ale nie dla mnie :) Powodzenia dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczęłam wyznawać filozofie azjatycką jeśli chodzi o dbanie o cerę, co generalnie zakłada na nic nie jest zbyt wcześnie bo opiewa to na profilaktykę. W związku z tym też się zgłaszam.
    A przy okazji zapraszam na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam produktów tej marki więc chętnie bym przetestowała,także zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przetestuję. Do kosmetyków do włosów Marion już się przekonałam, teraz czas na kosmetyki do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przetestowałabym żel głęboko oczyszczający :) Moja pianka z tej firmy się właśnie kończy.

    OdpowiedzUsuń
  29. i znowu Malinka będzie miała trudny orzech do zgryzienia ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie pamiętam, kiedy miałam ostatni raz coś tej marki, albo u mnie jest słabo dostępna, albo jej nie zauważam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się zgłaszam :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia dziewczyny, ja rezygnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również życzę powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się rękami i nóżką :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym razem nic dla mnie, więc powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przetestuję! Te płatki pod oczy mogłyby się przydać - karmie dziecko piersią w nocy a rano wyglądam na baaardzo zmęczoną. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja odpuszczam, dostałam wielki zestaw do twarzy (peeling, cera, oczy) od Orientany więc dam szansę innym dziewczynkom :D

    OdpowiedzUsuń
  39. kuszące, ale ja mam zapas twarzowych kosmetyków :) powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja się zgłoszę po zestaw z rozświetlającą Perłą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią przetestuje. Mam ostatnio wielki problem z moimi podpuchniętymi rano oczami.:/

    OdpowiedzUsuń
  42. Marion widzę się rozwija.
    Ciekawe mają te kosmetyki.
    Do rozdanka się jednak nie zgłaszam, bo mam na razie ustalony swój program pielęgnacji, którego nie chcę zmieniać.
    Życzę powodzenia dziewczynom i miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i ja, ponieważ moje sińce pod oczami, wołają o pomstę do nieba. Może w końcu coś sobie z nimi poradzi, bo jak na razie każdy produkt ponosi klęskę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia,Laski!:-) Z niecierpliwością czekam na recenzję oczyszczającego żelu :-).

    OdpowiedzUsuń
  45. także się zgłaszam do testowania. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się też z chęcią zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie spotkałam się z kosmetykami tej marki do twarzy więc chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. znam i bardzo lubie firme,tych kosmetykow jednak nie znam.chetnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  49. O tak bardzo chętnie bym przetestowała te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się i ja z wielką chęcią / po raz pierwszy / :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja się nie załapie bo nie ma nic dla mnie:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiscie bardzo chetnie zglaszam sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się :D
    (na ostanią chwile zdązyłam :D może ostatni bedą pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie używałam niczego z firmy Marion.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...