02 marca 2013

Prezent z okazji 700 obserwatora,

...czyli warto pisać komentarze.

Zostałam mile zaskoczona, a tym samym ucieszona, że właśnie dziś dołączyła 700-setna osoba, która zechciała obserwować mój blog.




Bardzo wszystkim dziękuję! Jestem niezwykle wzruszona..., słowa tego nie wyrażą. Same wiecie, ile energii, czasu i siły wkładam w tworzenie bloga i serwisu trendykosmetyczne.pl

Hidoi-Hime pytała mnie, jak ja na to wszystko znajduję czas? Tak to jest Kochana, że jeśli się coś lubi, to zawsze znajdzie się na to czas, no i też ważna jest kwestia organizacji;) Ale im mniej się mam czasu, tym lepiej potrafię się zorganizować...


W związku z tą miłą okolicznością, postanowiłam nagrodzić osobę, którą wskazał mi moduł komentarzy, jako najbardziej aktywną na moim blogu. Absolutną słodką nowość Farmony, którą właśnie publikowałam na łamach serwisu trendykosmetyczne.pl, otrzyma ode mnie:



angelisia.k - bardzo Ci dziękuję za Twoją aktywność tu i na facebooku:) Mam nadzieję, że się ucieszysz z prezentu? 

Pozostałym 699 osobom, a szczególnie 208 osobom, które tworzą Malinowy Klub, serdecznie dziękuję i zapraszam na już jutro na kolejne rozdania, a niedługo...  ogłoszę kolejną akcję Maliny na blogu.

Malinowe dziewczyny - macie pomysł, co będzie tematem przewodnim kolejnej akcji? Może spróbujecie odgadnąć? Jeśli traficie w sedno, w pierwszej kolejności otrzymacie ode mnie kosmetyki do testów w ramach akcji:)

Zapraszam do komentowania:)


PS Uzgodniłam z angelisia.k, że recenzja Farmony ukaże się do 29. marca br.



84 komentarze:

  1. Gratulacje kochana! już jest702 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę stale przybywających obserwatorów:)Trzeba Ci przyznać,że jesteś świetnie zorganizowana!

    Mam nadzieję,że kolejna akcja będzie ściśle związana z wiosną, której się nie mogę już doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Malinko I oby blog Ci sie rozwijal jak najlpiej I najszybciej ;-) a co do kolejnej akcji malinyto byly maseczki I byly umilacze a ja teraz obstawiam stopy lub dlonie albo oba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje Malinko:)))
    nastepna akcja??hmm...stawiam na wlosy i ich pielegnacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki już były, umilacze jesienne były, odchudzania chyba nie będzie.
    Acz na pewno coś z wiosną, bo na akcje typu lato jeszcze za wcześnie :3
    Odświeżmy się na wiosnę!^^""

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też stawiam na włosy- wiosna idzie, roślinki zaczynają rosnąć to i pora, by nasze kłaczki również zaczęły. I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Malince i Angelice :)
    kolejna akcja? "wiosenne słońce" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to tylko pozazdrościć takiej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnej 700 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację :)
    Co do akcji, hm, może "barwy wiosny" ? :D
    Bądź wiosenna regeneracja włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja bym się bardzo ucieszyła, bo moje kłaki potrzebują po zimie niezłej rekonwalescencji :P

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę jeszcze większej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Angeli-należało jej się :) Życzymy kolejnej 700 :)
    A co do kolejnej akcji ja myślę, że to będzie akcja regeneracja cery, może jakieś maseczki, peelingi :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje pięknej, okrągłej liczby obserwujących :)
    a Angelice wspaniałości od Farmony!
    co do kolejnej akcji - i ja stawiam na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Ciebie Malinko, że masz już tak wielu, wspaniałych czytelników! :) angelisi oczywiście gratuluję! :)
    co do kolejnej akcji myślę, że będzie ona miała jakiś związek z wiosną. Coś w stylu "wiosenna regeneracja", "wiosenne odświeżenie" czy coś w ten deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Malinko okrągłej liczby obserwatorów !
    A Angelice gratuluję piernikowego zestawu *_* poluję na niego ale jest trudno dostępny, u mnie w mieście nigdzie go nie ma :(
    A następna akcja mogłaby być "dla stóp" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję! :))
    a następna, akcja, hmm ... włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja myślę, że kolejna akcja to będzie pielęgnacja włosów.
    Ewentualnie pobudka ze snu zimowego czyli po-zimowa pielęgnacja skóry.
    Widzę, ze dużo dziewczyn już ma podobne pomysły :D
    Jaaaaaa! Ale zazdroszczę tego zestawu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna akcja? Hmmm...z racji że idzie wiosna... z racji że trzeba będzie pokazać nogi..hm. Może zadbaj o swoje nogi i pośladki na wiosnę?:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Stawiam na balsamy, masła, kremy do ciała. Choć chciałabym bardzo wyczekiwane przeze mnie kosmetyki do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:) ja nie mam pojecia co bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, jaka miła niespodzianka!
    Gratuluję, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratki :*
    ja myślę, że byłaby to pielęgnacja włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje:)
    Malinko możesz być pewna że będzie nas więcej:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! :) Hmm.. ja obstawiam intensywną regenerację włosów przed zbliżającą się wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje :) miły gest z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulaje. Ja się przyznaje, ze dopiero dwa dni temu znalazłam Twojego bloga.>:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci Malinko kolejnych 700 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oooo ale zaskoczenie Malinko! Dziękuję! ;* Oczywiście, że się ucieszę i to bardzo, bardzo! :)
    Gratuluję wyników i mam nadzieję, że to dopiero skromny początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kolejna akcja.... Może to ogólna regeneracja ciała i włosów przed wiosną? Albo coś w stylu "odkryj nogi, idzie wiosna?" ;)))

      Usuń
    2. Gratuluję :) A z tymi nogami to bardzo dobry pomysł..bo już nie długo pogoda pozwoli odkrywać je coraz częściej :)

      Usuń
  29. Może jakiś pomysł na wiosenne paznokcie :), albo ogólnie tematyka wiosny

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje:) mam nadzieję, że kolejna akcja będzie związana z wiosną i podejrzewam, że może chodzić o zregenerowanie ciała po okresie zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :) Fajnie, że jest nas tyle :)
    A następna akcja może będzie związana z wiosennymi przygotowaniami i pierwszymi promykami słońca. Może coś dla delikatnego zbrązowienia, ujędrniania ciała.. albo żywe kolory w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje!:) Oczywiście życzę kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i Tobie Malinko i zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulację:) Myślę, ze tym razem będzie to coś co włosów:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! Oby już niedługo było 2 razy tyle obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje 700 obserwatorów! A kolejna akcja, może coś włosowego? Maski, odżywki, olejki?

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, ja też podziwiam Cię za to, że znajdujesz na to wszystko czas :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje Malinko! :) A Angelisiak szczerze zazdroszczę, gratki :)
    Co do akcji...to przyszły mi do głowy dwie płaszczyzny...piękne włosy i wiosna na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje Malinko ... piękny wynik ... z pewnością już za niedługo dobijesz do 1000 :)
    A co do akcji to może: Regeneracja włosów po zimie? Wiosenna odnowa duszy i ciała :) (balsamy, peelingi) ? :) A może bądź fit na wiosne (czyli jakieś kremy ujędrniające, redukujące cellulit? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Może teraz regeneracja zmęczonych dłoni i stóp? :)
    Gratuluję i strasznie się cieszę, że mogę być w Malinowym klubie :) To świetna sprawa i myślę, że nie ma osoby, która by nie podziwiała tego, co robisz :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Brawo Malina! Brawo Angela!:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. A co do kolejnej akcji,jestem za ,,dłonie-kobieca wizytówka'' lub ,,kwiaty we włosach potargał wiatr'' :-).

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna liczba obserwatorów - GRATULUJĘ
    A Tobie Angelisiak również - super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wspaniałego wyniku, a Angelisiak prezentu :*

    Jeśli chodzi o następne rozdania, to może będzie związane z Dniem Kobiet? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O kurcze, gratuleje! 700 obserwatorów to naprawdę coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję Malinko tylu obserwatorów! ;*
    a Angelisia.k świetnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. gratulacje:)))


    hmm wydaje mi się, że jakiś wiosenny powrót do formy, stawiałabym na kosmetyki pielęgnacyjne:>

    OdpowiedzUsuń
  49. Miło mi, że mogłam przyczynić się do obdarowania top komentatorki, bo to ja dołączyłam jako 700 obserwująca :) Powoli zapoznaję się z zasadami malinowego klubu i być może zechcę dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo gratuluję:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  51. Malinko kochanie oby kolejna 700-ka tak cudownych obserwatorów w najbliższym czasie tu zawitała .
    A co do akcji to ja chcę coś o stopach w końcu wiosna idzie nóżki i stópki trzeba osłonić ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Temat przewodni pewnie coś z wiosną zwiazanego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja myślę, że aromatyczne kosmetyki do ciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  54. gratuluje Tobie obserwatorów, a zwyciężczyni nagrody?

    A co do tematu przewodniego to może jak pozbyć się cellulitu?

    OdpowiedzUsuń
  55. zjadłabym te kosmetyki ;) gratuluję nagrody angelisia.k ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. gratulacje:

    hmm obstawiam chyba nogi. w końcu zbliża sie wiosna i będziemy je chcętnie pokazywać:)

    OdpowiedzUsuń
  57. "do lata, do lata , do lata piechotą będę szła ... ":)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję! :) Ale miły gest z Twojej strony Malinko :)

    A co do tematu akcji, to może np. gładkie nogi na lato albo zadbane stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje! Jeszcze trochę i będą nas tysiące ;)
    Może tym razem coś włosowego... Chociaż ja ostatnio mam włosowego świra ;p

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję! Ja również obstawiam na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje i ja obstawiam że będzie akcja walki z cellulitem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratulacje Malinko ;)
    Przyjemnie być u Ciebie, nie ma co się dziwić że obserwatorów przybywa ;)
    A tematem kolejnej akcji myślę że będzie detox, oczyszczanie, regeneracja, odchudzanie, lub nawet metamorfoza ;) wszystko to, co na wiosnę jest aktualne;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję Malinko, gratuluje Angelisiu!

    OdpowiedzUsuń
  64. bravo!!
    hmm pewnie coś związanego z wiosną ;P

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje! Dużo już jest nas w Malinowym Klubie! :)
    A odnośnie nowej akcji to moim zdaniem będzie to "Akcja-regeneracja" skóry po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale fajnie! Lubię Twoje Akcje, zawsze jestem potem dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  67. coraz więcej i więcej :) Bardzo fajnie! Gratuluje upominku:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję zwyciężczyni ! :) Świetna niespodzianka zarówno z tymi 700 obserwatorami jak i z prezencikiem ;p

    A tematem przewodnik kolejnej akcji mam nadzieję będą włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  69. A ja miałam nadzieję, że wyszczuplanko :D:D:D
    Malinko,
    dziękuję za miłe słówka u mnie :) przyszedł po prsotu czas na porządki, a jakoś mi się tak wcześniej na tym blogu naciapało, że aż oczopląsu można było dostać.
    Teraz jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  70. Myślałam, że jakaś jedzeniowa akcja się szykuje:) ale włosy też człowiek i odżywiać się muszą! Podziwiam Cię naprawdę za zaangażowanie i życzę dalszego wzrostu popularności:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję tak fajnej okrągłej liczby :) Ale absolutnie nie jestm zdziwiona - robisz fajne rzeczy, postępujesz fair, to i ludzie do Ciebie lgną :) Oj coś czuję, że te 700 to dopiero początek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  72. Malinko, nagroda dotarła, dziękuję! Biorę się za testy... Chciałoby się powiedzieć SMAKOWITE... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...