12 marca 2013

Sylveco: Krem do rąk i krem do stóp

...czyli w zgodzie z naturą.

Kosmetyki do twarzy firmy Sylveco miałyśmy okazje już poznać i testować. Dziś pierwsza prezentacja kremu do rąk i do stóp w ramach akcji Rewitalizacja dłoni i stóp.

Regenerujący krem i kuracja do rąk
Hypoalergiczny, regenerujący krem do rąk, zawierający tylko naturalne składniki, przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji suchej i zniszczonej skóry. Doskonale nawilża i odżywia, nadaje dłoniom gładkość, elastyczność i miękkość. W skład kremu wchodzą roślinne ekstrakty rumianku, brzozy oraz aloesu, które likwidują podrażnienia i pobudzają skórę do naturalnej odnowy. Dostępna jest również regenerująca kuracja do rąk (zestaw zawierający krem i bawełniane rękawiczki).


Przebadany dermatologicznie. Zapach rumiankowy.

Składniki: Woda, Olej sojowy, Olej z pestek winogron, Stearynian glicerolu, Alkohol cetylowy, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Olej arganowy, Masło karite (Shea), Olej ze słodkich migdałów, Ekstrakt z rumianku lekarskiego, Betulina, Sorbinian Potasu, Wosk pszczeli, Olej rokitnikowy, Ekstrakt z aloesu, Lupeol, Olejek rumiankowy, Kwas oleanolowy, Kwas betulinowy.
 
Ingredients/INCI: Aqua, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Chamomila Recutita Extract, Betulin, Potassium Sorbate, Cera Flava, Hippophae Rhamnoides Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lupeol, Chamomila Recutita Oil, Oleanolic Acid, Betulinic Acid.

Sposób użycia: krem rozprowadzać na oczyszczoną i suchą skórę.
Pojemność: 75 ml
Cena: krem 18 zł, kuracja 22 zł


Sylveco Regenerujący krem i kuracja do stóp
Hypoalergiczny regenerujący krem do stóp, zawierający tylko naturalne składniki, przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji suchej i zniszczonej skóry. Intensywnie i głęboko nawilża, natłuszcza i zmiękcza zrogowaciały, popękany naskórek. W skład kremu wchodzą roślinne ekstrakty aloesu oraz brzozy, które łagodzą podrażnienia, a olejek rozmarynowy działają przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, odświeżając skórę.

Dostępna jest również regenerująca kuracja do stóp (zestaw zawierający krem i bawełniane skarpetki).  

Przebadany dermatologicznie. Zapach rozmarynowy.
 
Składniki: Woda, Olej sojowy, Olej z pestek winogron, Stearynian glicerolu, Alkohol cetylowy, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Olej arganowy, Masło karite (Shea), Olej ze słodkich migdałów, Olej laurowy, Betulina, Sorbinian Potasu, Wosk pszczeli, Olejek rozmarynowy, Ekstrakt z aloesu, Lupeol, Kwas oleanolowy, Kwas betulinowy.

Ingredients/INCI: Aqua, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Laurus Nobilis Oil, Betulin, Potassium Sorbate, Cera Flava, Rosmarinus Officinalis Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lupeol, Chamomila Recutita Oil, Oleanolic Acid, Betulinic Acid.


Sposób użycia: krem rozprowadzać na oczyszczoną i suchą skórę.
Pojemność: 75 ml
Cena: krem 18 zł, kuracja 22 zł



Czy stosowałyście te kremy? Jaka jest Wasza opinia? 

49 komentarzy:

  1. nie znam tej marki, ale ten do rąk jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sklady sa swietne!wydaje mi sie ze u mnie wyladowaly by na wlosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie znam tej firmy :) ale niedługo przetestuję aż 4 kosmetyki przez nia wyprodukowane :) U Ciebie w rozdaniu mi sie nie poszczęściło, ale udało mi się gdzie indziej :) bo przyznam się szczezrze, że nie wiem gzdie można kupić te produkty. Poza internetem.

    OdpowiedzUsuń
  4. skład piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O firmie słyszałam, ale tych kremików nie miałam. Skład jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam nic z tej firmy, znam ją tylko z opowieści Malinowych Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kremów, ale muszę sobie sprawić coś skutecznego do dłoni i stóp...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Sylveco mam pomadkę rokitnikową.
    I jestem z niej niezmiernie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic z tej marki jeszcze nie stosowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład mnie urzekł :) nie miałam przyjemności z tą marką ale odkąd przeczytałam o nich tu u Ciebie bardzo mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuracje do stóp stosowałam, świetnie u mnie sprawdziła się, a skarpetusie jeszcze do tej pory służą, dla innych kremów ;)
    Miłego dzionka Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe, nigdy ich nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie stosowałam, ale kremy nie są drogie i mają bardzo naturalne składy, więc pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie uzywalam tej marki ale sklady maja na prawde mega ciekawe I musze sie za nimi online obejrzec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd miałam możliwość testowania kremu do twarzy, myślę że jak najbardziej się skusze na oba kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tą markę poznałam dopiero na spotkaniu blogerek, i właśnie testuję tą kurację do stóp

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy go nie miałam, ale raczej się nie skusze, bo co jak co, ale krem do rąk musi ładnie pachnieć, a ja za ziołowymi zapachami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, ale widzę, że oba kremy maja bardzo przyjemne słady :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemne składy :)
    O Sylveco słyszę już nie raz, ale jakoś nigdy nie mogę trafić na te kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentują się ciekawie i zachęcająco - ja nie znam ich jak na razie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie zapowiadające się zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nigdy nie miałam kosmetyku tej firmy,ale składy są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie stosowałam tych kremów, ale z racji tego że kremik pod oczy okazał się rewelacyjny, pewnie sięgnę po nie w przyszłości. Polubiłam tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam na nie oko. Zwłaszcza na krem do rąk bo jeszcze nie używałam ale kosmetyki tej firmy bardzo mi odpowiadają dlatego pewnie trafi on na moją półkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie używałam, ale będę musiała się rozejrzeć bo wyglądają na naprawdę interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze okazji do stosowania tych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam tych kremików, ale myślę, że nie zawiodą ;)
    gdyż wg Malinowych Testów kremy tej firmy w większości zadowalają :D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam, ale wyglądają na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam ani kremików, ani tej marki... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kosmetyki naturalne, a cena tutaj nie jest wygórowana więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O tej marce czytałam prawie same pozytywne opinie, ale sama nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O firmie usłyszałam i czytałam u ciebie Malino:) Składy są urzekające ale niestety nie miałam z nimi przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  35. Kosmetyki Sylveco poznałam dzięki Tobie Malinko. A ponieważ je polubiłam to się z chęcią rozejrzę za tymi kuracjami:) Kiedyś używałam takich rękawiczek z kremem do rąk i dawało to bardzo fajne rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam tych produktów, ale wyglądają bardzo zachęcająco. Musze się za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  37. wow coś nowego warte wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Firma znana i lubiana przynajmniej przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię tą firmę :) Ale nigdy tych kremów akurat nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Krem do rąk wygląda niezwykle ciekawie :) Muszę się rozejrzeć za produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie miałam, ale rumiankowe kremy zawsze służą dobrze moim dłoniom :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tę regenerującą kurację do rąk - ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie znam ale marka jest rewelacyjna, lubię ich krem pod oczy i pomadkę cynamonową :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...