11 marca 2013

Wasze recenzje rozdania 12: kosmetyki Sylveco

...czyli pozytywnie z naturą.





Poniżej przedstawiam Wam linki do z reguły pozytywnych recenzji kosmetyków marki Sylveco z rozdania 12:



Dakota
Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną
Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu

Make Up Passion
Krem brzozowy z betuliną
Brzozowa pomadka ochronna z betuliną

Tajnashii eko-świat i nie tylko 
Lekki krem brzozowy
Brzozowa pomadka ochronna z betuliną

Time4youbeauty
Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną
Łagodzący krem pod oczy

Hushaaabye
Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną


Mysieuszka
Krem brzozowy z betuliną


Aleksandra A.
Krem brzozowy z betuliną


Kociamber w podróży  
Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną 


Paznokci świat
Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną  


Agg
Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną 

Agnieszka eS. 
Lekki krem nagietkowy

Mysza 
Lekki krem rokitnikowy

Rincewind99
Łagodzący krem pod oczy

You are beautiful
Łagodzący krem pod oczy

Czas na zakupy
Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu


Jednym słowem kosmetyki naturalne cieszą się Waszym uznaniem:)


Recenzje prezentowane są również w serwisie trendykosmetyczne.pl w zakładce TESTOWALIŚMY.

 

36 komentarzy:

  1. Dużo dobrego czytałam już o tej marce. Ciekawe jak się u Dziewczyn sprawdziła, idę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytalam juz sporo tych recenzji i widze ze kosmetyki sie spisaly:)
    milego dnia Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi zostało sporo do przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe... udanego tygodnia Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę poczytać bo z kosmetykami naturalnymi to ja mam małą jeszcze styczność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic w tym dziwnego że zdobywają uznanie, świetne składy plus rewelacyjna cena jak na naturalne kosmetyki :)
    Miłego dzionka Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam od Sylveco krem do rąk i bardzo go lubię. Nie pachnie najlepiej, ale pielęgnuje wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam nic z tej marki i jakoś o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwne - bardzo dobry skład, łagodność i skuteczność :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie kosmetyki tej firmy. Muszę kiedyś wypróbować których z ich kremów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można znaleźć dzięki tym recenzjom, wiele ważnych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę poszukać tej marki w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak co natura to natura :) Muszę doczytać te recenzje, których nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. natura góruje :) koniecznie muszę poprzeglądać wasze recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem jedyną osobą, u której krem brzozowy z betuliną się całkowicie nie sprawdził - już nie męczę nim mojej twarzy, a pięty i łokcie, chociaż moja skóra i tak i tak go odrzuca. Nawet próbowałam nim kremować włosy, ale wysuszył je potwornie, także nie nadaje się do niczego. Chociaż moje pięty nie narzekają ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Zaraz poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę się za czytanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie poczytam! właśnie trafił do mnie ich balsam do ciała i ciekawa jestem innych smakołyków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I tutaj sporo do czytania, trzeba sobie zrobić kawusię i zagłębić się w posty :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie kremik zadowolił :)
    Dziękuję Kochana za możliwość jego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. idę poczytać co dziewczyny napisały :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na spotkaniu blogerek w sobotę dopiero poznałam tą markę i Panią która nam ją przedstawiała i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem pod oczy bardzo przypadł mi do gustu i chętnie w przyszłości sięgnę po jakiś inny kosmetyk tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki naturalne są świetne, szkoda tylko, że niektóre mają ceny z kosmosu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię naturalne kosmetyki
    mimo czasem dziwnego zapachu czy konsystencji są dużo bardziej skuteczne niż te "zwykłe" które niestety coraz częściej uczulają

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję Malinko za ten wpis z wszystkimi opiniami, bardzo mi pomógł, bo zamierzam się na tą serię i czuje się przekonana po tylu pozytywnych wpisach.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie jak się sprawdziły pomadki u dziewczyn, mam zamiar sobie zakupić, więc warto najpierw przeczytać opinie

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę że nie tylko mnie kosmetyki Sylveco niesamowicie odpowiadają :)
    marka faktycznie jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie nie znam tej marki :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...