17 marca 2013

Eveline GLICERINI bio, Extra Soft i Hand&Nail Therapy,

...czyli pozostałe linie kosmetyków do rąk i stóp.


Eveline proponuje także kremy do dłoni i stóp z innych linii. Niektóre z nich na pewno znacie.

Pielęgnacja dłoni
GLICERINI bio aloes + masło karite Glicerynowy skoncentrowany krem do rąk i paznokci intensywnie nawilżający + wygładzający
Glicerynowy krem do rąk zapewnia intensywne, długotrwałe nawilżenie i maksymalne wygładzenie skóry. Sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale  chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane
i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
Pojemność: 100 ml 
 
Cena: 6,00 zł


GLICERINI bio kozie mleko + witamina E, masło karite
Glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 intensywnie nawilża, odżywia regeneruje dłonie i pomaga zachować ich młodzieńczy wygląd.
Do stosowania również jako maska: należy nanieść grubszą warstwę i pozostawić na dłoniach przez ok. 10 min ,można stosować na noc. Dla lepszego efektu można nałożyć bawełniane rękawiczki. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich. KOZIE MLEKO zwiększa elastyczność i gładkość skóry, długotrwale nawilża i regeneruje.
Pojemność: 100 ml 
Cena: 6,00 zł 
Moja recenzja>>

GLICERINI bio oliwka + masło karite
Glicerynowy krem do rąk zapewnia głębokie odżywienie i intensywną regenerację.
Sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle  miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa  formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo  pozostaną odżywione, zregenerowane 
i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo  krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
Pojemność: 100 ml
Cena 5,00 zł   



Extra Soft SOS  15% UREA Zmiękczający krem do stóp na pękające pięty 24h
Innowacyjna formuła kremu bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne w ciągu 7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną skórę, bolesne zrogowacenia oraz uszkodzenia powstające na stopach i piętach. 15% UREA (mocznik) perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku. Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry. Olej z kiełków pszenicy nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Nadaje skórze gładkość i miękkość. Kompleks witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji skóry. Wyciąg z rumianku łagodzi podrażnienia, zmiękcza
i odświeża. Kamfora usprawnia mikrocyrkulację krwi, mentol zapewnia błyskawiczne uczucie lekkości, odświeżenia i odprężenia. Formuła preparatu poprawia strukturę naskórka i zapobiega powstawaniu nowych zgrubień oraz pęknięć. Skóra stóp staje się miękka, elastyczna, aksamitnie gładka i zregenerowana.
Pojemność: 100 ml 
Cena: 8,00 zł 

SOS PROFESJONALNY PEELING DO STÓP Aktywnie wygładzający
i SOS PROFESJONALNA MASKA DO STÓP Odżywczo-regenerująca

Skóra na podeszwach stóp jest znacznie grubsza niż w jakimkolwiek innym miejscu na ciele. Skóra na twarzy ma grubość ok. 0,02 mm, natomiast skóra na podeszwach stóp może mieć nawet 5 mm grubości. Skóra na podeszwach stóp jest grubsza, ponieważ w wyniku jej ucisku lub tarcia przechodzi proces odnowy znacznie szybciej, a liczba martwych komórek usuwanych w tym miejscu jest znacząco mniejsza. Peeling wygładzający przeznaczony jest do skóry stóp ze skłonnością do silnego rogowacenia. Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek, pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z mikrogranulkami, delikatnie usuwa obumarłe komórki z zewnętrznej warstwy naskórka, intensywnie wygładza i nawilża. Kompleks Duo Active MoistTM oraz ekstrakty z nagietka, szałwii i rumianku wspomagają odnowę i regenerację oraz zapobiegają tworzeniu się zrogowaceń. Zastosowanie peelingu do stóp doskonale przygotowuje je do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Sposób użycia: Na lekko zwilżonych stopach rozprowadzić peeling i masować przez kilka minut, następnie spłukać obficie wodą. W celu uzyskania silniejszego efektu złuszczania nałożyć peeling na suchą skórę.
Odżywczo-regenerująca maska do stóp o wysokiej zawartości UREA maksymalnie i długotrwale nawilża skórę, chroni ją przed wysuszeniem oraz widocznie poprawia kondycję suchej skóry stóp. Innowacyjna formuła bogata w kompleks witamin (A, E, F) głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej elastyczność. Olejek z kiełków pszenicy wzmacnia bariery chroniące głębsze warstwy naskórka przed utratą wody, nawilża i uelastycznia. Ekstrakt z rumianku łagodzi podrażnienia. Maska sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i delikatna w dotyku.
Sposób użycia: Grubą warstwę preparatu nałożyć na czysta i suchą skórę stóp. Pozostawić do wchłonięcia. Resztę wmasować.
Pojemność: 6 ml 




Niektóre z nich testujemy już w Malinowym Klubie. Lubicie te kremy?





45 komentarzy:

  1. Mam kilka kosmetyków z Eveline, ale nigdy nie miałam kremu do rąk z tej firmy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GLICERINI bio kozie mleko zachwyciłam się troszkę ,ale po przeczytaniu Twojej recenzji mój zachwyt opadł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jakie fajne nowości, nie słyszeliśmy o nich, ale u Malinki zawsze coś niebanalnego odkrywamy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych kremów Eveline jeszcze nie spotkałam. Ciekawa jestem recenzji dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam dwa z nich, jeden nawet będzie w ramach akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powyższe kremy do rąk są świetne.
    Do stóp nie znam.
    A peeling 0 maskę wkrótce opiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Komstyki z Eveline są swietne, żaden mnie jeszcze nie zawiódł. Moim hitem są: krem do rąk Extra Soft i Glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 nie znam lepszych produktów. Muszę wypróbować ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczego nie używałam z tych powyższych kosmetyków, ale pewnie niektóre z nich pojawią się na mojej liście zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... do kremu do rąk jestem skłonna się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1x widze powyzsze kremy ;d ciekawie sie zapowiada ;) akurat konczy mi sie krem do rak i przydalo by sie ;) wkoncu nawilzyc stopy wiec moze bd w sklepie :) skorzystam z powyzszych propozyji i wyprobuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rowniez jeszcze ich nie widzialam, ciekawa jestem jak dziala ten peeling do stop, chetnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie ostatnie pozycje idealnie by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eveline mnie nie przekonało do siebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. akurat tych nie znalam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z nich... Ale jestem zadowolona z Nivelazione Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  17. przyznam,że do tej pory nie zwracałam szczególnej uwagi na rodzaje kremów do rąk i stóp,mam swoje wypróbowane i ich się trzymam..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten z dodatkiem koziego mleka często widuję na drogeryjnych półkach.
    Póki co, nie skusiłam się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Extra Soft SOS 15% UREA Zmiękczający krem do stóp na pękające pięty 24h - wygląda mi jakoś znajomo i przypomina wyglądem kremik innej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bio aloesowy jest godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten z kozim mlekiem i zapach miał bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  22. no właśnie ja mam ten z kozim mlekiem, powiem ze jest niezły:) niedługo pewnie recenzja na blogu będzie

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze,że nigdy ich nie miałam ,więc nie wiem ,czy lubię ...podejrzewam,ze tak bo lubię wszelakie nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. krem do stóp wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze nie miałam przyjemności ich stosować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam w zeszłym roku GLICERINI bio kozie mleko + witamina E, ale na moje przesuszone dłonie działam słabo. Niestety muszę stosować cięższe kremy. Ten był dość wodnisty, ale szybko się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie mam wodnisty dosyć z Dove ale dla mnie jest fajny :)A tego GLICERINI nie znam.

      Usuń
  27. Mam Glicerini Kozie mleko, bardzo wodnisty :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. zobaczymy jak ten eveline się sprawdzi - paczuszka doszła - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze, nie miałam nic z dłoni ani stóp z Eveline :) Czekam na recenzje od Malinowych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawi mnie maska i peeling do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe kosmetyki w bardzo przystępnych cenach :) Czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam różne kosmetyki Eveline, ale nie te akurat:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam te kremy ale zawsze jakoś wybierałam coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  34. Największe nadzieje pokładam w Eveline 15% urea,który mam przyjemność testować :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak pierwsze 3 to moi ulubieńcy
    wczoraj zakupiłam po raz kolejny kozie mleko

    OdpowiedzUsuń
  36. Peeling i maska z Eveline mnie zaciekawiły, więc poszukam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio kolejny raz zakupiłam kozie mleko i aloes :D

    OdpowiedzUsuń
  38. A chciałam jeszcze oliwkę zabrać, ale nie było akurat :(
    Bardzo lubię te kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...