27 marca 2013

Floslek DrStopa i handCare,

...czyli w ochronie stóp i dłoni.

W ostatnim poście (z wynikami rozdania) niektóre poniższe preparaty zostały przydzielone do malinowych dziewczyn, a już dziś rano zostały nadane priorytetem:) Chciałabym zaprezentować jeszcze kilka innych kosmetyków, które poleca firma Floslek. Do tej pory stosowałam (i stosuję nadal) odświeżający dezodorant do stóp. Ciekawa jestem innych produktów tej marki.


hand CARE pielęgnacja rąk
Nawilżająco-kojący krem do rąk i paznokci z proteinami jedwabiu, witaminą E, ekstraktem z lilii wodnej
Krem doskonale nawilża, regeneruje zniszczoną i podrażnioną skórę dłoni. Zmniejsza szorstkość naskórka. Poprawia wygląd paznokci, nabłyszcza je, zapobiega rozdwajaniu i łamliwości. 10-cio dniowa intensywna pielęgnacja powoduje, że skóra dłoni staje się miękka, delikatna, jedwabiście gładka.
Miękka, delikatna i jedwabiście gładka skóra dłoni.
Pojemność: 100 ml
Cena: 8,30 zł







 



Dr STOPA terapia dla stóp Odświeżający żel do stóp
Zmniejsza nadmierne pocenie się stóp i zaleganie potu między palcami charakterystyczne m.in. dla zmian grzybiczych. Zapobiega maceracji i pękaniu naskórka. Zapewnia uczucie przyjemnego chłodzenia i odświeżenia. Regularnie stosowany delikatnie zmiękcza stwardniały naskórek i usuwa nadmierną jego szorstkość. Dla lepszego efektu, w przypadku suchej skóry - dodatkowo stosować krem intensywnie nawilżający do stóp Dr Stopa.
Zmniejszenie potliwości stóp, skuteczna likwidacja przykrego zapachu na ponad 12 godzin. Dodatkowo już po 2 tygodniach stosowania skóra staje się gładka, bez pęknięć.
Pojemność: 75 ml
Cena: 11,75 zł

 


Dr STOPA terapia dla stóp Intensywnie nawilżający krem do stóp
Działa kojąco i odświeżająco, zmniejsza macerację skóry między palcami spowodowaną wzmożoną potliwością stóp. Wyraźnie zmiękcza i wygładza stwardniały naskórek, zmniejsza pierzchnięcie. Regularnie stosowany poprawia ogólny wygląd skóry, która staje sie bardziej miękka, elastyczna i gładka, mniej szorstka i skłonna do złuszczania. Doskonałe działanie nawilżające kremu związane jest z zahamowaniem utraty wody jak również z dostarczeniem jej z zewnątrz poprzez aktywne składniki (mocznik, glicerynę, sok z aloesu). Wchłania się szybko pozostawiając delikatną warstewkę ochronną, która spowalnia utratę wody własnej z warstwy rogowej. Chroni naskórek przed powstawaniem podrażnień i mikrourazów.
Gładka, idealnie nawilżona i elastyczna skóra stóp. Brak stwardniałego naskórka. Badania aparaturowe potwierdziły wzrost nawilżenia skóry o 50%, a także spadek szorstkości (indeks złuszczania zmniejszył się średnio o ponad 30%).
Pojemność: 100 ml
Cena: 13,70 zł 



Dr STOPA terapia dla stóp Enzymatyczny peeling do stóp
Peeling działa dwustopniowo – dzięki zawartości enzymów ulega rozluźnieniu cement międzykomórkowy – ułatwia to usuwanie martwego naskórka. Dodatkowo drobinki polietylenu mechanicznie usuwają zrogowaciały naskórek. Systematycznie stosowany wyraźnie zmiękcza skórę, usuwa zrogowaciały naskórek, zmniejsza szorstkość. Badania aparaturowe potwierdziły skuteczność działania preparatu: - indeks złuszczania obniżył się średnio o 33% w stosunku do stanu wyjściowego, a tym samym wolniej zachodzi proces rogowacenia naskórka - całkowita powierzchnia pokryta korneocytami zmniejszyła się średnio o 30% Powyższe wyniki świadczą o tym, że warstwa rogowa naskórka została odpowiednio nawilżona i natłuszczona, co spowodowało, że proces wysuszania i złuszczania się naskórka został zahamowany. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Gładka, miękka i przyjemna w dotyku skóra. Idealnie przygotowana na przyjęcie składników aktywnych z innych preparatów do pielęgnacji stóp.
Pojemność: 75 ml
Cena: 13,50 zł


Więcej informacji o tych i innych produktach tej serii możecie znaleźć na stronie www.floslek.pl. Warto dodać, że do końca marca możecie kupić wszystkie kosmetyki marki DrStopa z 20% rabatem. Warto się pospieszyć:) 



**********  ROZDANIA u MALINOWYCH KLUBOWICZEK  *************


Rozdanie u Pauli:


 Rozdanie w Świecie piękna i testowania:



Malinowe dziewczyny zapraszają na swoje rozdania:)

 

34 komentarze:

  1. Te produkty do stóp całkiem fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno kupię coś z tej firmy bo sama jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego czytałam o tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuracja Hialuronowa Flos-Lek tak mnie zachwyciła, że muszę zrobić u nich większe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze i nie używałam Dr Stopa, ale z chęcią zakupię, na lato na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze niczego od DrStopa może czas się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków ,przynajmniej na razie :)

    Dziękuję Malinko za umieszczenie mojego rozdania i zapraszam chętne osoby do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nigdy nic z DrStopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory ich nie spotkałam...ale jak ich spotkam to coś nabędę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że FLOS-LEK ma coś takiego w swojej ofercie.
    A lubię ich kosmetyki..Będę miała na uwadze jak zacznę mieć braki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Dr Stopa zawsze bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię FlosLEk, szczególnie kosmetyki do pielęgnacji cery zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te "celowe" kosmetyki. Moja siostra uwielbia ten krem do rąk, ja z chęcią poznałabym peeling do stóp. Muszę się rozejrzeć za nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresował mnie peeling Dr Stopy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mama chwaliła sobie krem z mocznikiem od Dr Stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych produktach wiele dobrego, ale nie miałam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kosmetyki Flos-Lek i nigdy się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Firma Flos-Lek zawsze mnie kusiła. Kupiłam krem pod oczy i do twarzy kiedyś, nie zachwyciły ale były OK.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezłe używanie maja stopy z tyloma kosmetykami. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dr Stopa - ja fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele dobrego słyszałam o kosmetykach Dr Stopy :) zastanawiam się nad kremem do stóp, może właśnie wybór padnie na Dr Stopę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio zrobiłam zamówienie we flosleku, ale nie dokończyłam go na czas..
    generalnie do stóp jakoś miałam mało kosmetyków w porównaniu z innymi dotąd, dlatego tym bardziej się cieszę, że jeszcze przed świętami powinno się to zmienić dzięki Tobie, Malinko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam nawet o istnieniu tych specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam już kilka kosmetyków od Flos-Leka, ale na DrStopę jakoś nie zwróciłam uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dr Stopa :D Świetna i chwytliwa nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ba, i doszły! ;)
    peeling enzymatyczny zapowiada się bardzo ciekawie :)
    a nazwa mnie osobiście rozbraja ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze się im przyjrzeć z bliska:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...