23 marca 2013

Rozdanie 23: Kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp,

...czyli pielęgnujemy i testujemy.

Jeśli zabrakło Wam inspiracji jakie kosmetyki przetestować w ramach akcji, to jest okazja, aby zastosować niektóre z tych, które otrzymałam do testów w ramach Malinowego Klubu.

Kosmetyki, które będę wysyłać zostały już tu zaprezentowane, lub czekają jeszcze na swój czas:) Przesyłki będą zatem małą niespodzianką.



Co trzeba zrobić, aby otrzymać kilka kremów do testów?
1.Należy uczestniczyć w akcji REWITALIZACJA dłoni i stóp (poprzez uczestnictwo rozumiem opublikowanie do tej pory posta informujacego o przystąpieniu do akcji).
2. Należy być członkiem Malinowego Klubu.
3. Należy napisać komentarz zgłoszeniowy pod tym postem zawierający:
- link do Waszego posta o przyłączeniu się akcji,
- preferencje kosmetyczne (peeling, pękające stopy, krem do rąk, suchość rąk itp).

Dobór marek kosmetycznych będzie losowy. Reklamacje nie będą uwzględniane;)

Tym razem pierwszeństwo będą miały te klubowiczki, które do tej pory jeszcze nie otrzymały ode mnie żadnych kosmetyków (w ramach rozdań, nagród, czy jakichkolwiek wcześniejszych akcji). Preferować będę też te członkinie, które są na początku swojej przygody z blogowaniem. 

Bardzo proszę, aby nie zgłaszały się te osoby, które nie będą mogły, z jakichkolwiek powodów, zapłacić za przesyłkę od razu po opublikowaniu wyników rozdania. Jeśli się zgłaszacie do rozdań, to z tą świadomością, że trzeba w przeciągu kilku dni zapłacić przelewem za przesyłkę.
Do tej pory nie było z tym problemów, lecz ostatnie rozdanie niestety zmusza mnie do zwrócenia uwagi na tę kwestię...


Na zgłoszenia czekam do poniedziałku 25 marca br. do godz. 19. Opublikowanie wyników 26. marca br.


58 komentarzy:

  1. Świetne pozycje kosmetyczne, nie znam kilku, ale się nie zgłaszam ... daję szansę innym, a sama zapoluję na nie sklepowych półkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału w akcji, więc się nie zgłaszam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super kosmetyki :) będę trzymać kciuki za rączki i nóżki koleżanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie biorę udziału w akcji ze względu na fakt, że nie byłam pewna, czy dam radę spełnić warunki przez brak czasu :( Szkoda, że nie mogę wziąć udziału w rozdaniu :( Ale trzymam kciuki za dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem chętna, szczególnie na specyfiki do rąk :)
    http://czarownica3.blogspot.com/2013/03/chwale-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem muszę odpuścić, więc powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie biorę udziału w Twojej akcji. Jeśli byłaby to akcja z ujędrnianiem ciała na lato to z pewnością zgłosiłabym się pierwsza..:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zdrowa i gotowa do powrotu.. :D
    Chciałabym przetestować coś mocno nawilżającego, regenerującego na stopy jak i na dłonie,które po zimie są w oklapanym stanie :(.Peelingi,maski, kremy ,moim stópkom i rączkom przyda się wszystko co sprawi ,że nie będą straszyć innych
    http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zgłosiłam do Klubu i swoją, i Cholery Jasnej, kandydaturę, ale nie dostałyśmy żadnej informacji i nie wiem, czy czekać dalej, czy nic z tego...

    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kosmetykow do rak i nog mam duzo, wiec nie ma sensu bym sie zglaszala, choc w akcji oczywiscio biore udzial :)

    Moze jak bedzie testowanie kolorowki to sie chetnie zglosze :D a najlepiej cos do wlosow. Poki co - czekam na wyniki, a potem na recenzje, najbardziej ciekawam wszelkich peelingow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :-)
    link o przystąpieniu do rewitalizacji: http://www.lakierkowo.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rozdanie-na-ostatnia-minute.html
    jeżeli mogłabym coś wybrać to raczej preparaty do stóp, do rąk trochę się tego nazbierało :-)
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kosmetyki do rąk i nóg mam, więc czekam z niecierpliwością na coś do ciała albo włosów :) Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zgłaszam :)
    link: http://paniswegolosu.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    Z produktów bardzo chętnie przetestowałabym coś na nieszczęsne stopy, kremy albo serum do rąk. Ogólnie coś nawilżającego, zmiękczającego czy odbudowującego na stopy albo jakieś serum do rąk które działają na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na ten moment mam odpowiednią ilość kremów do rąk i stop, dlatego się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja równiez dołączyłam do zabawy:)

    http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/03/kolejna-akcja-maliny-rewitalizacja-doni.html

    A moje preferencje kosmetyczne to przede wszystkim preparaty do pielęgnacji stóp: peelingi, kremiki, coś na suche i spękane piętki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o widzę część kosmetyków które i u mnie pojawią się w akcji rewitalizacje:-)
    Mi by się marzył NailTek:-)
    Mam tylko nadzieję, ze może której z was trafi się jakiś cud preparat na rozdwajające paznokcie żebym mogła poczytać i pognać do sklepu ja jego poszukiwania, bo jak tak dalej pójdzie to moje paznokcie "wypną" się na mnie na amen;-/

    Powodzenia dziewczynki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki u nóg i rąk za Was :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Malinko ja chętnie się zaopiekuję czymś, najlepiej coś w wersji np. masek do rąk suchych oraz pilingów do stóp czy rączek. A do akcji jak sama wiesz przystąpiłam:) podsyłam linka: http://mamanatropie.blogspot.com/2013/03/akcja-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie sobie zakupiłam peelingi i kremy do dłoni i do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia Dziewczyny :)
    Ja się odmładzam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia dziewczyny, ja mam w ramach tej akcji do przedstawienia cały koszyczek zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. tym razem podziękuje..powodzenia dla chętnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    link: http://anioleek89.blogspot.com/2013/03/rewitalizacja-doni-i-stop-kolejna-akcja.html

    Najbardziej odpowiadałyby mi peelingi do stóp, kremy i sera do rąk i stóp, nawilżające, regenerujące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie biorę udziału w akcji, więc się nie zgłaszam, ale zyczę powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i ja :
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2013/03/recenzja-yankee-candle-vanilla-satin.html

    Chętnie przygarnęłabym peelingi oraz maski do dłoni oraz stóp i kremy do stóp na popękane pięty.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też się zgłoszę :)
    Do akcji przystąpiłam tutaj: http://bambusowy-raj.blogspot.co.uk/2013/03/akcja-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    A chętnie przetestowałabym jakieś peelingi do stóp/rąk lub kremy/maski/serum do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również się zgłaszamy :) Chętnie przetestujemy kremy do rąk i stóp dobrze nawilżające i regenerujące oraz peelingi do stópek ;)

    link do zgłoszenia: http://frozenmalibu.blogspot.com/2013/03/rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już dostałam paczuszkę od Ciebie wiec życzę powodzenia zgłaszającym sie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rozdanie! :) Ale jak przyłączyłąm się do akcji to się okazało, że mam naprawdę sporo produktów zarówno do stóp jak i dłoni, więc tym razem podziękuję :) Jestem ciekawa kolejnych "rozdań" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę powodzenia! Niestety tym razem się nie zgłaszam, bo jestem w bardzo niesystematyczna w używaniu specyfików do rąk i nóg;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem chętna do testowania, ponieważ do tej pory nic do mnie nie trafiło :) W klubie jestem już jakiś czas :) Mój post http://corneliana.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    Chętnie przetestuję peeling lub kosmetyki na pękające stopy. Fajnie jakby znalazły się również jakieś maseczki do rak lub stóp.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zgłaszam http://paolapisz.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    Jeżeli oczywiście będzie taka możliwość to chętnie przetestuję coś mocno nawilżającego dłonie i stopy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się chętna:) http://www.lusia1982.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    Chętnie przetestowałabym jakiś peeling do stóp i dłoni plus kremiki. Na stopy jak i na dłonie coś nawilżającego, zmiękczającego ew. regenerującego. Ale zadowolę się wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie biorę udziału w akcji z powodu braku czasu. Lecz wszystkim uczestniczkom życzę powodzenia. Pozdrawiam dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie brałam udziału w akcji, więc tylko pokibucję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również się zgłaszam :)
    link z informacją: http://kasias1980.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    Najchętniej przetestowałabym preparaty do stóp: kremy lub peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie się zgłaszam :)
    link http://milusinka12.blogspot.com/2013/03/pena-mobilizacja-czyli-akcja.html

    Chętnie zapoznałabym się z peelingami ,coś zmiękczającego do pięt oraz kremiki mocno nawilżające również do dłoni :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o suchości rąk jeszcze i dobroczynnym działaniu na paznokcie ;)

      Usuń
  38. Ja z chęcią przetestuję jakiś peeling do stóp lub rąk bo uwielbiam
    http://majajula.blogspot.com/2013/03/biore-udzia-w-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ponieważ już mogę, zgłaszam chęć testowania :)

    Byle nie kremy do rąk, bo "tego ci u nas dostatek" a nawet spory nadmiar ;) wszystkie cztery mamy tak wykremowane łapki aż wstyd ;)
    Ale uwielbiam się skrabać, głęboko odżywiać, pozbywać nadmiarów skóry tudzież toksyn... tak w ciemno trudno określić, na pewno ucieszy mnie każdy Twój wybór :)

    link do notki: http://4cholery.blogspot.com/2013/03/rewitalizacja-doni-i-stop-akcja-u.html

    pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia w przydziałach :)
    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również życzę wam powodzenia malinki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo bardzo fajny pomysł :) Zgłaszam się jak najbardziej :) Link do postu w którym jest akcja :http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/2013/03/rewitalizacja-doni-i-stop-akcja-maliny.html . Przetestowałabym kremy do suchych rąk i pękających pięt oraz zrobiłabym pedicur .

    OdpowiedzUsuń
  42. W akcji biorę udział ale na to testowanie niestety się nie zglosze z powodu braku czasu....Matura się zbliża ;D ale dziewczynom życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę powodzenia :) ja na razie odpuszczam sobie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...