08 marca 2013

Wyniki rozdania 19 i 20: Marion do włosów i do twarzy,

...czyli kto tym razem został wybrany do testów.



Mogę tylko napisać jedno, szkoda, że nie otrzymałam więcej zestawów do testów... 


Wyniki rozdania 19.

Zestaw MALINKOWY otrzymują:

Anusia Sta
Kinga b.

Bardzo proszę o publikację 3 recenzji kosmetyków (3 malinki razem + spray + gorąca kuracja).

Zestaw ARGANOWY otrzymują:

Madame Peacock
Reablly
Styllaa
Sea Naith 

Bardzo proszę o publikację 4 recenzji (2 malinki razem + argan + spray + gorąca kuracja).

Wyniki rozdania 20. 
Tu głównie zaważyła informacja o cerze, dla której zastosowanie żelu jest wskazane.

Pani domu
Joanna K
Paulina Kowalczyk
Katarzyna Destiny
Shellmua
Ginger G 

Bardzo proszę o publikację 4 recenzji: 3 osobnych recenzji maczeczek i jedną osobną recenzję żelu do twarzy.


Dostałam też kilka dodatkowych kosmetyków, które nie mogłam wstawić w zestawy. Proponuję zatem 3 dodatkowe mini zestawy dla osób, które mają napisały w zgłoszeniu odpowiednią cerę, jak i wskazały potrzebę stosowania preparatu do prostowania włosów.

Dodatkowy zestaw żel do twarzy i spray do prostowania włosów otrzymają:

Viola
Inescosmetique
frania.f

Zestaw żel do twarzy + NOWOŚĆ Marion ANTY CELLULIT Zimne bandaże Zabieg antycellulitowy i ujędrniający na zimno otrzyma:

madziulaczek1991


Warto się zgłaszać do rozdań, bo można się załapać na niespodziankę:)

Bardzo proszę o publikację 2 osobnych recenzji


Maksymalny termin publikacji wszystkich recenzji do 7.kwietnia br. Bardzo proszę o nie przekraczanie tego terminu.


 


Kosmetyki będę wysyłać najpóźniej w poniedziałek. Informacje o wysyłce prześlę jutro. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z kosmetyków.


A dla pozostałych mam wiadomość o nowym rozdaniu z kosmetykami do stylizacji włosów, już niedługo!:)  
Zapisujcie się do Malinowego Klubu.



Miłego weekendu!

 

69 komentarzy:

  1. Cóż, tym razem się nie udało, ale może następnym. :) Gratuluję wybranym dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wybranym a ja niestety pasuje I juz sie zglaszac do testow nie bede. Niestety przez zycie prywatne I prace nie mam czasu by udzielac sie na trendach bo ledwie mi czasu na mojego bloga starcza :-( a niestety od moich testow z tolpa mimo zglaszania sie nie udaje mi sie dostac do testow I tak sobie ustalilam ze marion to ostatnie do czego sie zglaszam.... przepraszam cie malinko klub to fanny pomysl poznalam wiele rewelacyjnych dziewczyn I w klubie zostane ale do testow juz sie nie zglaszam. Dziekuje Malinki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to jestem w bardzo podobnej sytuacji co ty ale nie poddawaj się! Malinek jest dużo i MALINA za pewne chce dac szansę każdej z Nas :) A kosmetyków też jest ograniczona ilość. Glowa do góry:)

      Usuń
    2. Wiesz co ja rozumiem ze liczba malinowych klubowiczek rosnie I to bardzo cieszy ale np w regulaminie malinowego kkubu nie ma mowy ze ozoby pomagajace tworzyc Malince trendy beda wyzej punktowane do rozdan. Ja rozumiem nagradzanie ich ale powinno to byc z innej puli niz kosmetyki do malinowych testow.

      A ja po prostu pasuje bo jedne dziewczyny dostaja 3-4 raz z rzedu cos a ja testowalam tylko raz. Wiadomo ze tych kosmetykow nie ma morza ale tak jak napisalam w klubie chetnie zostane bo jest tu wiele rewelacyjnych dziewczyn ale do testow juz sie nie zglaszam. Bo w zasadzie zajmuje tylko miejsce na liscie zgloszeniowej I tyle .

      Usuń
    3. Fajnie ze sie zgadzasz ze mna :-)

      Usuń
    4. Ja też Cię w 100% rozumiem, też oprócz tołpy nie otrzymałam nic do testowania, ale jak widzisz teraz się załapałam, więc warto się zgłaszać

      Usuń
    5. Bardzo mi przykro, że w ten sposób oceniasz. Chciałabym przypomnieć, że każda z Was otrzymała już ode mnie kosmetyki do testów, a połowa Malinowego Klubu jeszcze nie (czyt. ok. 100 osób), a Paulinka P. dosłownie miesiąc temu...
      Nie sposób nie nagradzać osób, na które zawsze mogę liczyć niezależnie od rozdań...
      Co do zmiany regulaminu... może rzeczywiście czas coś zmienić:)

      Usuń
    6. Ja uważam ze nie ma co się dąsać i od razu rezygnować... Malinka jesteś świetna, że w ogóle umożliwiasz dziewczynom testowanie jakichkolwiek kosmetyków! Dziewczęta doceńcie to, bo w życiu i tak nie ma nic za darmo, są tylko dobre chęci innych...

      Usuń
    7. Anessca nikt się nie dąsa :)

      Usuń
    8. E tam, ta wypowiedź zabrzmiała tak, jakby niektórzy byli tu tylko dla darmowych testów (oczywiście może pobudki są inne, takie jest moje wrażenie po wypowiedzi). Skoro klubowiczek jest blisko 300 to chyba oczywiste, że niektóre nie zawsze coś dostają, a zawód z tego powodu, że przez ostatnie tygodnie nie wylosowało się czegoś ponownie wydaje mi się trochę śmieszny. To przecież nie chodzi o to, żeby się zgłaszać i liczyć na kosmetyki, a jak się nie dostanie to darować sobie i wylewać frustracje... mi się akurat teraz udało, z czego się ciesze, ale gdyby tak nie było to nie tupałabym nogą tylko dalej obserwowała bloga, wyczekiwała recenzji dziewczyn (bo ciekawe rzeczy tu się pokazują) i ewentualnie zgłaszała się dalej, gdyby coś akurat mnie interesowało. Niektórym trafia się coś częściej - może akurat te dziewczyny piszą fajne i terminowe recenzje, ale zawsze widać też nowe nicki i żale z powodu nie wylosowania wydają mi się przesadzone :P

      Usuń
    9. Zacznijmy od tego ze ja sie nie dasam ani nie jeste tu dla dwrmowych kosmetykow bloga malinki obserwuje od dawna jeszcze przed malinowym klubem. I tak jak napisalam ja jestem jak najbardziej za nagradzaniem osobnktpre wspoltworza z malina portal jak I osob ktore namietnie komentuja. Ale chcialam tez pokazac drugw strone a mianowicie ja na obserwowane blogi wchodse codziennienczasem kilka razy dziennie wszystko czytam ale nie zawsze komentuje bo uwazam ze wpisy typu super, nie mialam etc nic nie wnosza ja staram sie pisac tylko jak mam cos do powiedzenia. Pracuje 6 czasem 7 dni w tygodniu czytam I komentuje komorki ledwo mam czas na wlasnego bloga I nie mam czasu pisqc artykulow bo jesli mam do wyboru komputer albo moj partner wybiore jego co jest raczej oczywiste. W zwiazku z tym dlaczego mam byc pokrzywdzona bo nie spamuje maliny bloga bezsensownymi wpisami? Bo nie pisze artykulow?

      Jak juz mowilam gratyfikujny top komentatorow, gratyfikujny osoby wspoltworzace portal ale moze z innej puli niz malinowy klub ?

      Jeszcze w kwestii terminowosci jeszcze nigdy nie spoznilam sie z recenzja zawsze sa na czas, do akcji zglaszam sie tylko do tych gdzie kosmetyki sa odpowiednie do mojej skory wiec nie zglaszam sie do kazdej akcji. A mowiac ze te testy byly ostatnimi do jakich sie zglaszam noe mialam nabmysli ;-) rezygnqcji z klubu po prostu oddanie miejsca innym. Natomiast tak czuje sie pokrzywdzona bo jestem dyskwwlifikowana przez male udzielanie sie a to ze szanuje czas autorq postu I nie pisze bezsensownyxh wpisow gdy nie mam nic kerytorycznego do napisania juz sie nie liczy?


      Przepraszam za to ze napisalam co czuje I mysle

      Usuń
    10. Przepraszam za literowki ale pisze na szybko z komorki a mam kilka minut przerwy tylko

      Usuń
    11. Dziewczyny, już wszystko rozumiem. Będę się starać, aby tych rozdań było jak najwięcej (choć i tak robię dużo), wtedy będę mogła zadowolić więcej osób:) A ja nie mam dwóch, czy trzech różnych pul kosmetyków... Otrzymuję, to rozdaję:)
      Muszę jednak dodać, bo jest to bardzo ważne, że żaden komentarz dla mnie nie jest spamem, naprawdę!:) Tylko dzięki nim (no i dzięki mail-om) wiem, że tu byłaś, czytałaś i np. tego typu kosmetyki Cię nie interesują, albo interesują. To są dla mnie ważne wiadomości. Czasem bywało tak, że małe komentarze okazały się bardzo dla mnie inspirujące.
      Jeśli jednak są jakieś sprawy do omówienia, to zawsze jestem do dyspozycji i na każdy mail odpowiadam i reaguję.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    12. Dlatego Malinko jesteś wspaniała i bardzo dziękuje za rozdania,nawet ja chociaż jeszcze nic nie dostałam ale czekam .Bardzo się ciesze,że jest taka osoba jak ty :D

      Usuń
    13. a ja jeszcze nic nie testowałam i niestety też jestem na straconej pozycji bo mam 3 dzieci i nie tylko testowanie w życiu się liczy, ale czasem mi się coś uda tak jak ostatnio trafiłam z tym co w kolejnej akcji Maliny będzie hehe dobre i to ;)

      Usuń
    14. Dziewczyny!!!!!!

      CO WY W OGÓLE PISZECIE???

      Byście się chwilę zastanowiły!!!

      Wyobraźcie sobie, że Malinka też ma rodzinę! To, co robi, robi z czystej pasji! Poświęca swój wolny czas również dla NAS!!!
      Jaka dyskryminacja? Na tyle osób to ciężko trafić, żeby zawsze ktoś coś dostał, albo chociaż kilka razy. Na tyle Malinowych Klubowiczek!!!

      I tak się dziwię, że Malinka ma na to jeszcze siłę i wszystko ogarnia, a Wy z fochami wyskakujecie! Wstyd!

      Usuń
  3. gratulacje-znów sie nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dziewczyny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki !! szkoda ze się po raz kolejny nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super..:) Przyda mi się bandażyk do serii o walce z cellulitem.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super,ciesze się bardzo :)Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się ciesze :D dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wybranym dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) może nam się poszczęści następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki Dziewczyny!!!
    Przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje dziewczeta :) moze nastenym razem i mi sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe co nam szykujesz do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! :) Jakim cudem przegapiłam rozdanie z produktami do włosów? Jakaś zakręcona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dziewczyny! ale swietny prezent na nasze swięto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście..zapomniałam że dziś święto kobiet :))

      Usuń
  16. Super, dziękuję w końcu i mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dziewczyny :) Miłego testowania i czekam na Wasze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo mi też się udało :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny, serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! Ale sie ciesze! W takim razie czekam na maila z info i szykuje sie do testow:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciesze sie ze mnie wybralas :)Gratuluje reszcie :)
    Już sie palę do testow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę malinkowego zestawu! Miłego testowania Kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulację dziewczyny! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow. Weszłam na Twojego bloga z przekonaniem, że nie zobaczę swojego nicka a tu proszę taka wielka i przemiła niespodzianka(w sam raz na dzień kobiet, hihi). Już się nie mogę doczekać testowania i oczywiście czekam na informacje o wysyłce.
    Bardzo się cieszę i dziękuję za wybranie :)
    No i oczywiście przesyłam gratulacje dla pozostałych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, już czuję jak moje włosy się cieszą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Ciekawa jestem, jak sprawdzą się kosmetyki u was:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję :) a mi nie pozostaje nic innego jak szukać produktów w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję. Ten zabieg ujędrniający na zimno mnie zaintrygował. Akurat jeszcze przed latem poznamy opinię o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, cieszę się bardzo z możliwości testowania. W takim razie czekam na przesyłkę. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, cieszę się bardzo z możliwości testowania. W takim razie czekam na przesyłkę. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, cieszę się bardzo z możliwości testowania. W takim razie czekam na przesyłkę. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się że udało mi się załapać. Życzę innym dziewczynom miłego testowania a tym, którym się nie udało powodzenia przy następnych testach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje i miłego testowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie Marion do włosów średnio się sprawdził, więc ciekawa jestem recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziewczyny gratuluję! mam nadzieję że mi również uda się wziąć udział w takiej akcji testowania:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...