22 marca 2013

Dr Irena Eris dla naszych dłoni,

...czyli egzotyka połączona z regeneracją.

Ekskluzywna linia kosmetyków do pielęgnacji ciała Dr Irena Eris nie omija też troski o wygląd naszych dłoni.


Oto trzy propozycje kremów do dłoni:


SPA RESORT TOSCANA Ochronny krem wygładzający do dłoni SPF 15
Esencja z czerwonych liści winorośli, wosk z zielonej oliwki, witamina E regeneracja, odżywienie, ochrona Podaruj swoim dłoniom aromatyczną pielęgnację i poczuj ich miłe wygładzenie i uelastycznienie. Wyjątkowe połączenie wosku z zielonych oliwek i wyciągu z czerwonych liści winorośli doskonale nawilży, odżywi i zregeneruje skórę, pozostawiając na niej niewidoczny, przyjemny film ochronny. Filtr SPF 15 zabezpiecza skórę przed promieniowaniem UV zmniejszając prawdopodobieństwo powstania przebarwień skórnych. Dzięki zawartości witaminy E krem skutecznie zapobiegnie negatywnemu działaniu wolnych rodników, abyś mogła dłużej cieszyć się młodym wyglądem swoich dłoni.
Pojemność: 100 ml
Cena: 80 zł


Więcej o kosmetyku TU

 
SPA RESORT HAWAII Nektarowy krem do rąk silna regeneracja i ochrona
Pozwól poczuć swoim dłoniom rozkosz nawilżenia płynącą z nektaru egzotycznych kwiatów lotosu, lilii wodnej i bambusa. Olej z awokado głęboko odżywi skórę i zapewni jej delikatny film ochronny. Specjalne liposomy zregenerują i dodatkowo zabezpieczą skórę Twoich dłoni przed efektem fotostarzenia.
Niewielką ilość kremu nanieś na dłonie, masuj aż do wchłonięcia.
Pojemność: 100 ml
Cena: 80 zł


Więcej o kosmetyku TU





Body Art SMOOTHING SKIN TECHNOLOGY Regenerująco-wygładzający krem do dłoni
Regenerujący krem do dłoni z zawartością cennego kompleksu Ureamix (wysoka koncentracja mocznika i wosku z oliwek) zapewnia miękką, aksamitną skórę dłoni, poczucie komfortu i perfekcyjnego wygładzenia. Kombinacja wyciągów ze szlachetnych azjatyckich roślin (lotos, bambus, lilia wodna) silnie regeneruje i długotrwale nawilża. Olej z avocado głęboko odżywia skórę i tworzy delikatny film ochronny. Systematycznie stosowany krem już po 2 tygodniach zapewnia znaczną poprawę stanu skóry dłoni: wygładzenie skóry (78%*), nawilżenie skóry (67%*), odżywienie skóry (59%*).
Pojemność: 100 ml
Cena: 59 zł


Więcej o kosmetyku TU



Oczywiście są to kosmetyki z wyższej półki cenowej, dostępne w perfumeriach Douglas.


Stosowałyście już których z nich?

52 komentarze:

  1. Cena spora,ale za taki kosmetyk to można się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie za drogie, nie moja połka cenowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie troszkę za wysoka cena.
    Ale opakowania przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena stanowczo za wysoka jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już same opakowania kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny powalają,ale jeśli działają-warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają zachęcająco, szczególnie ten pierwszy mnie zaciekawił. Nie próbowałam kremów firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. SPA Resort Hawaii <3 Fajne ekstrakty i musi bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena rzeczywiście dosyć wysoka, ale kremy wyglądają bardzo estetycznie i zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OooO dla mnie to nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opisy zachęcają, ale cena jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pieniędzy za ochronny krem do rąk :O Zdecydowanie nie dla mnie :) Muszę jednak powiedzieć ,że te kremy wyglądają uroczo :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że to bardzo ekskluzywna seria......

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena wysoka, ale skłonna byłabym się zainteresować tym kosmetykiem :-)Szczególnie tym białym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe jednak strasznie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne opakowania, ale za drogie jak na krem do rąk, gdzie ja prawie ich nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w ostatnim opisie wkradł się chochlik: "Pojemność: 100 zł"
    jestem ich strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo luksusowa seria, ale też droga,,
    Mam swoich ulubieńców z niższych półek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja z wyglądu, jeszcze się do nich nie dobrałam, a tak mnie kuszą... Nic nie poradzę mam słabość do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremy zachęcają ale cena już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czy moja wybredna skóra by je tolerowała:((

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle ciekawe nowości u Malinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. maja bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki są naprawdę ekskluzywne . Jeszcze nie miałam okazji ich stosować gdyż cena jest zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam z nimi styczności.. Ale cena faktyczne wysoka, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że kremu do dłoni używa się niemal co rusz...
    No cóż, pozazdroszczę sobie z boku tym, które go będą miały okazję mieć na swoich łapkach :)

    Pozdrawiam w sobotni wieczór :)
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają pięknie i bardzo zachęcają, ale ta cena trochę z kosmosu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie produkty I. Eris od kilku lat są dość mocno przereklamowane, odkąd powstało jej SPA itp.. no ale nie o tym :)
    Kiedyś Lirene strasznie mnie uczuliła i nie dawno podkład również.

    Kremy mnie zaintrygowały, mają piękne opakowania i są z serii profesjonalnej więc może i lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirene są też od I.Eris no ale fakt-inna linia więc może będą lepsze.
      Mnie Lirene nigdy nie uczuliły i przyznam,że bardzo je lubię :)

      Usuń
    2. Wiem, że Lirene to I. Eris dlatego piszę że miałam i okropnie mnie uczuliła. Nie wiem jak linia bardziej profesjonalna, nie dostępna w drogeriach.

      Usuń
  28. One są w spraju, czy tylko tak wyglądają?

    OdpowiedzUsuń
  29. oj ceny powalają, jak za krem do rąk...Bez przesady myślę że można znaleźć coś równie dobrego w bardziej rozsądnej kwocie

    OdpowiedzUsuń
  30. Body art musi być świetny ,mam takie mleczko do ciała i bardzo fajne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z kosmetykami do rąk I.Eris jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten ostatni z serii Body Art można kupić nie tylko w DOuglasie, ale i w lepszych drogeriach, które mają markę Dr Irena Eris

    OdpowiedzUsuń
  33. Opakowania zachęcają, jednak cena zdecydowanie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze niestety nie stosowałam, ale zapowiadają się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapowiadają się świetnie :) jednak cena... hm odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  36. No gdyby nie ta cena to skusiłabym się... Ale nie miałam okazji próbować. Wyglądają zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety dla mnie za drogie, chociaż nie powiem, kuszące są bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają naprawdę luksusowo. Mam nadzieję, że ich jakość będzie odpowiadała wizerunkowi i cenie. Na razie jednak nie wypróbuję - cena zaporowa, jak na krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda, wyglądają luksusowo.
    Może kiedyś zakupię któryś z nich. Póki co niestety są zbyt drogie na mój portfelik ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś promocja się nadarzy, to może wtedy zaatakuję ;)

      Usuń
  40. Cudownie wyglądają! Ciekawe jak się sprawdzają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie podobaja mi się opakowania tych kosmetyków :)
    lubię, gdy kosmetyk ładnie prezentuje się na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo mi się opakowania tych kosmetyków podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tych produktów....jak bym miała wybierać to ten ostatni design mi się podoba w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ceny zdecydowanie są za wysokie :D dla mnie 20-30 zł za krem do rąk to max, więc wątpię, że kiedykolwiek kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...