16 marca 2013

Eveline Prezentacja fioletowej linii kremów do rąk i stóp,

...czyli dla każdego coś dobrego.

Eveline Cosmetics co chwilę zaskakuje nas nowym produktem i tak też jest w fioletowej linii kosmetyków do pielęgnacji rąk i stóp. Zapoznajcie się jakie kremy producent proponuje do testów.
Pielęgnacja dłoni
Główny składnik kremów: Mocznik to składnik o właściwościach silnie nawilżających i lekko złuszczających. W kremie ma on stężenie 10%, czyli zapewnia zarówno działanie silnie nawilżające jak i złuszczające. Badania naukowe dowiodły, że mocznik zastosowany w stężeniu poniżej 10% pełni funkcję składnika nawilżającego, zmiękczającego, natomiast stężenie mocznika w preparacie powyżej 10% działa złuszczająco, reguluje rogowacenie naskórka, zmiękcza skórę. Istotnie zwiększa przepuszczalność warstwy rogowej naskórka, przez co zwiększa przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Jest to składnik nietoksyczny i dobrze tolerowany nawet przez osoby skłonne do alergii i podrażnień.

AKSAMITNE DŁONIE Wygładzająco – nawilżający eliksir do rąk i paznokci z rozjaśniającym przebarwienia wyciągiem z cytryny i 10% UREA
Kremowy eliksir wygładzający do rąk i paznokci szybko przywraca kondycję suchym, szorstkim i popękanym dłoniom. Dzięki unikalnej formule bogatej w ekstrakty roślinne, krem otula dłonie jak delikatna kołderka, która na długo chroni skórę rąk przed czynnikami zewnętrznymi (słońcem, wiatrem, niską temperaturą, chlorowaną wodą), pozostawiając ją miękką, gładką i dobrze nawilżoną. Wyciąg z cytryny rozjaśnia skórę dłoni i wyrównuje koloryt.
Pojemność: 100 ml
Cena: 6,10 zł

 



NIEWIDZIALNE RĘKAWICZKI Odżywczo – ochronny krem do rąk formuła ochronna
Delikatny krem do rąk z formułą witaminową, oplata dłonie niewidzialną warstwą ochronną, która jak rękawiczki zabezpiecza skórę przed działaniem czynników zewnętrznych (słońca, wiatru, niskiej temperatury, chlorowanej wody).
Jest szczególnie polecany do suchych i podrażnionych dłoni. Zawarte w kremie składniki nawilżające, odżywcze i ujędrniające utrzymują skórę dłoni w doskonałej kondycji. Przez cały dzień skóra jest miękka, gładka, aksamitna i dobrze nawilżona.
Pojemność: 100 ml
Cena: 6,10 zł 




MŁODE DŁONIE Aktywnie odmładzające serum do rąk
Ekskluzywne serum z unikalną formułą odmładzającą pomaga zminimalizować oznaki starzenia się skóry rąk. Jest szczególnie polecane do suchych i zniszczonych dłoni. Zawarte w nim składniki regenerujące odbudowują zniszczony naskórek, przywracając dłoniom gładkość i delikatność.Serum zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, czyniąc skórę bardziej elastyczną bez oznak upływu lat. Lekka, nietłusta konsystencja sprawia, że serum szybko się wchłania i błyskawicznie przynosi uczucie komfortu, a skóra dłoni staje się aksamitna, gładka i znacznie młodsza na długi czas.
Pojemność: 100 ml
Cena: 6,10 zł

 


EKSPRESOWE MANICURE aktywny peeling cukrowy do rąk
Cukrowa kuracja złuszczająca do domowego manicure, to unikalna mieszanka kryształków cukru i naturalnych składników aktywnych, która doskonale usuwa martwy naskórek z dłoni oraz skórki narastające na paznokcie.
Regularne stosowanie peelingu (min. 2 razy w tygodniu) zmniejsza widoczność przebarwień i plam pigmentacyjnych, wyraźnie wygładza i idealnie nawilża.
Wyjątkowa konsystencja i zmysłowy zapach peelingu.
w połączeniu z automasażem sprawiają, że po ekspresowym manicure dłonie są satynowo miękkie i wypoczęte jak po ekskluzywnym zabiegu w gabinecie kosmetycznym.
Pojemność: 100 ml
Cena: 10,60 zł











Pielęgnacja stóp

SATYNOWE  STOPY zmiękczająco - odżywczy krem do stóp
Cynamonowy koncentrat błyskawicznie przywracający miękkość, elastyczność i gładkość stóp. Jest szczególnie polecany do suchych i pękających stóp. Unikalna dawka składników aktywnych na długo pozostawia stopy w doskonałej kondycji, a niezwykły zapach cynamonu dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru.
Pojemność: 100 ml
Cena: 8,00 zł

 



LEKKIE STOPY kojąco – relaksujący krem do stóp
Kojący eliksir dla zmęczonych stóp doskonale odświeża
i pielęgnuje stopy. Relaksująca formuła kremu z efektem chłodzenia błyskawicznie likwiduje uczucie ciężkości stóp, a skóra staje się, miękka i elastyczna. Stosowany w przypadku zmęczenia, po długim wysiłku i chodzeniu, przynosi ulgę i zapewnia wielogodzinne uczucie lekkości i świeżości.
Pojemność: 100 ml
Cena: 8,00 zł

 


EKSPRESOWE PEDICURE aktywny peeling cukrowy do stóp
Cukrowa kuracja złuszczająca do domowego pedicure, to skoncentrowana mieszanka kryształków cukru i naturalnych składników pielęgnacyjnych, która głęboko wnika, zmiękcza
i błyskawicznie usuwa stwardniałą, zrogowaciałą skórę z pięt i stóp oraz skórki narastające na paznokciach. Regularne stosowanie peelingu (min. 3 razy w tygodniu) pomaga wyleczyć porowatą, wysuszoną, stwardniałą skórę na stopach i piętach, pozostawiając ją delikatną, gładką i dobrze nawilżoną. Wyjątkowa konsystencja i zmysłowy zapach peelingu w połączeniu z automasażem sprawiają, że po expresowym pedicure stopy są satynowo gładkie i wypoczęte jak po profesjonalnym zabiegu w gabinecie kosmetycznym.
Pojemność: 100 ml
Cena: 10,60 zł




Malinowy Klub już testuje kilka z tych propozycji. Jaki krem byłby najlepszy dla Ciebie? 


****


Joanna zaprasza na swoje pierwsze rozdanie:

  


Miłego weekendu!:)

58 komentarzy:

  1. oj znam znam te kosmetyki :) niedrogie i super jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie sprawdzają się te kosmetyki. Tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam lata temu Niewidzialne Rękawiczki, bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ni widziałam ich wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwa kosmetyki miałam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym pewnie musiała w serum zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewidzialne rękawiczki bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo je lubię, pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię peelingi cukrowe, więc pewnie zainwestuję w Ekspresowe manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam podobny krem do stóp (ale chyba nie z tej serii).
    mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten peeling do dłoni i odmładzające serum do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niewidzialne rękawiczki jest bardzo fajny, ale ciekawe jak się sprawdza peeling do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś niewidzialne rękawiczki. Pamiętam, że pięknie pachniał i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten cukrowy peeling do stóp ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ich jest aż tyle?:) Kremy do rąk znam, ale nie wiedziałam, że seria jest aż tak duża:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że mogłabym się polubić z kremem "Niewidzialne rękawiczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kremy do rąk owszem lubię z eveline
    co do kremów do stóp jakoś nigdy nie wytrwałam przy stosowaniu, nie wiem czemu nie mogę wyrobić sobie nawyku używania ich a tyle razy próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla moich rączek przydałyby się niewidzialne rękawiczki, a dla stóp kojąco-relaksujący krem, bo cały dzień jestem na nogach przy dziewczynach oraz peeling cukrowy, bo moje stopy muszą mnie ten cały dzień nosić :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama miała kiedyś SATYNOWE STOPY zmiękczająco - odżywczy krem do stóp i próbowałam- genialny :) Chciałam wypróbować jeszcze inne kosmetyki z tej serii, ale jakoś nie mogę ich teraz nigdzie znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  20. EKSPRESOWE PEDICURE aktywny peeling cukrowy do stóp <3

    uwielbiam Eveline, jestem fanką każdego produktu jaki spotkałam na drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawią mnie te peelingi do dłoni i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie dziś recenzja "Niewidzialnych rękawiczek" - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę na Niewidzialne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niewidzialne rękawiczki i serum do rak są mi znane. Nie miałam do czynienia z kosmetykami do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aksamitne dłonie,niewidzialne rękawiczki ,wszystko brzmi wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kilka z nich juz znam :) i lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. EKSPRESOWE PEDICURE aktywny peeling cukrowy do stóp, jestem ciekawa czy faktycznie skóra po regularnym stosowania poprawia swój wyglad...a wiosna już blisko i sandałki czekają w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Z fioletowej serii miałam krem do rąk. Był bardzo przyzwoity :-) Do stóp zdaje się też chyba miałam...nie pamiętam. To było za czasów, kiedy nie prowadziłam jeszcze bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie miałam kremu do rąk z eveline, ale podobno bardzo dobra jest ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zdecydowanie na peelingiem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Prezentują się super i ceny dość niskie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej zaciekawił mnie eliksir i peeling do rąk - z pewnością postaram się wypróbować, bo ceny dość przystępne, a zapowiadają się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. lubie tą fioletową serie,regularnie używam z niej kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam jeszcze kremów z tej firmy :)
    możliwe, że się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w ramach akcji zrecenzowalam satynowe stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście znam tylko "Niewidzialne rękawiczki":)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja kupiłam sobie ostatnio krem Eveline ale inną serię, również fajna więc niedługo zrecenzuję z okazji akcja rewitalizacja:) A tej serii nie próbowałam, najbardziej ucieszyłby mnie ten piling do stóp

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie ufam tej marce :( zawiodłam się kilka razy...

    OdpowiedzUsuń
  39. cos mi po glowie chodzi ze przy najblizszej okazji 70% tych produktow trafi w moje rece

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś z mamą używałyśmy tego kremu "niewidzialne rękawiczki" i obie byłyśmy bardzo zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie ostatnio bardzo zawodzi firma Eveline..

    OdpowiedzUsuń
  42. a mnie "niewidzialne rękawiczki" jakoś nie przypadły do gustu, jakoś zapach i fakt, że zostawiają tłustą warstwę mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiły mnie "niewidzialne rękawiczki" ;-) Poza tym mocznik w składach z pewnością działa cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niewidzialne rękawiczki i satynowe stopy och tak takich produktów mi trzeba

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam produkty z Eveline :) idealne dla mnie? 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. miałam krem do rąk niewidzialne rękawiczki i jak dla mnie był bardzo dobry :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Peeling do dłoni i krem zmiękczający do stóp brzmi ciekawie. Moje stopy są wiecznie przesuszone mimo stosowania wielu kremów które i tak działają chwilowo.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolor opakowań mi się bardzo podoba hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Do wyboru do koloru! :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  51. Niezła seria tych kremów, z całą pewnością warto zakupić i to nie jeden a kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. niewidzialne rękawiczki jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widziałam te kremiki w sklepie i zaintrygowały mnie niewidzialne rękawiczki jednak nie miałam jeszcze przyjemnośći ich testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Niewidzialne rękawiczki lubię bardzo! faktycznie zostawiaja na dloniach specyficzny film, który ja b. cenię

    OdpowiedzUsuń
  55. Najbardziej intryguje mnie zmiękczająco-odżywczy krem do stóp :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...