24 sierpnia 2012

Soraya Piękne Ciało Celebrity Balsam do ciała rozświetlająco-nawilżający ze złocistymi drobinkami

"Jakie urocze opakowanie" - moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłam ten kosmetyk. Aktualna promocja sprzyja zakupowi, więc się skusiłam. Czy było warto?


OD PRODUCENTA:  
Dzięki obecności rozświetlających drobinek balsam dekoruje ciało, podkreślając jego piękno. Jednocześnie wykazuje działanie modelujące i wyszczuplające oraz skutecznie nawilża skórę. Balsam polecany, aby rozświetlić i wydobyć naturalny blask skóry.
Składniki aktywne: drobinki rozświetlające ciało, sprawią, że Twoja skóra będzie jaśniała blaskiem i urodą. Złociste drobinki dekorują ciało, podkreślając jego piękno. Kwas hialuronowy – doskonale nawilża skórę, wygładza jej powierzchnię, poprawia elastyczność i jędrność. Utrzymuje maksymalne nawilżenie skóry przez wiele godzin. Pink pepperslim (różowy pieprz) przyspiesza spalanie tłuszczu, pomagając zredukować obwód ciała. Modeluje i wyszczupla sylwetkę.
Pojemność: 200 ml
Cena: 14 zł

 





MOJA OCENA

Opakowanie: tubka z prześlicznym designem. Robi wrażenie! Bardzo kobiece/dziewczęce, aż się chce użyć. Zupełnie inny kształt tubki - bardziej spłaszczony, bardzo dobrze trzyma się w dłoniach. Dużą wadą jest zamknięcie, właściwie trzeba się namęczyć aby zamknąć tubkę. Nie wiem, czy to może ja dostałam felerne zamknięcie?

Aplikacja: balsam bardzo dobrze wyciska się z tubki.

Zapach: miłe zaskoczenie, bardzo przyjemny, delikatny.

Konsystencja: dobrze się rozsmarowuje, nie zostawia białych smug, które trzeba długo rozsmarowywać.

Wchłanianie: bardzo dobrze się wchłania.


Wydajność: wydaje się, że wystarczy na długo.

Działanie: balsam stosuję okazjonalnie, szczególnie teraz, po lecie, chcę rozświetlić opaleniznę. Drobinki bardzo delikatnie i dyskretnie "świecą" na skórze.  Działania wyszczuplającego i modelującego sylwetkę jeszcze nie zauważyłam;) Uczucie nawilżenia skóry nie utrzymuje się zbyt długo.
drobinki są ładnie widoczne

Ogólna ocena: Balsam warty polecenia do okazjonalnego użycia, by podkreślić blask swojego ciała! Jako balsam nawilżający nie polecam. W porównaniu ze srebrzystym jedwabiem do ciała firmy Delia balsam Soraya wypada znacznie słabiej.

Punkty: 4+/6
 

5 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz zabłyszczeć, to jest to coś dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie błyskotki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich błyskotek, dlatego kupiłam "poprawiająca koloryt skóry". Czy go poprawiła...nie zauważyłam, ale uwielbiam jej zapach i bardzo fajnie nawilżyła moje ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam ten balsam i jestem nim troszeczkę zawiedziona. Męczenie się z jego otwarciem to dla mnie istna katorga, a do tego jest mało wydajny. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ak dla mnie świetny balsam do ciała. Nie wyobrażam sobie życia bez balsamu, a ten jest świetny szczególnie na lato, gdyż skóra podczas opalania lekko się wysusza, a on ją odżywia i sprawia, że nogi się błyszczą. Idealny na wieczorną imprezę

    +bardzo ładny zapach
    +odpowiednia konsystencja, kupiłam inny z tej serii wyszczuplająco-antycelulitowy, ale niestety jest zbyt rzadki :/ natomiast ten jest idealny
    +błyszczące drobinki, sprawiają, że skóra wygląda świeżo i zdrowo
    +cena za produkt jest niewysoka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...