24 sierpnia 2012

Pat&Rub Płyn micelarny

Płyny micelarne mnie nie przekonują, męczę się z nimi z tym demakijażem. Ciekawe czy ten płyn mnie zaskoczy.



OD PRODUCENTA:
Łagodzący
naturalny kosmetyk do demakijaż oczu i oczyszczania cery wrażliwej. Perfekcyjnie oczyszcza, tonizuje i łagodzi podrażnienia. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry. Jest odpowiedni nawet dla bardzo wrażliwej cery. Nadaje się do zmywania makijażu oczu.  

Skład: zawiera kojącą podrażnienia i tonizującą wodę różaną, wodę rozmarynową o właściwościach antyseptycznych, łagodzącą wodę lawendową oraz  micele Sphingosomes Moist, które łączą właściwości pielęgnacyjne i oczyszczające. Kosmetyk w 100% naturalny i hipoalergiczny.

Pojemność: 200 ml 
Cena: 60 zł

 





MOJA OCENA


Opakowanie:
butelka jest przezroczysta i zabarwiony na brunatny kolor płyn nie wygląda w niej zachęcająco. Ciekawe zamknięcie w formie nakrętki, którą się obraca w prawo lub w lewo, aby zamknąć lub otworzyć płyn. Przetestowałam w podróży i ani kropelka się nie wylała.
 
Zapach: nie odpowiada mi. Jest za bardzo "naturalny", prawie jak szare mydło.

Kolor: brunatny, wacik już przed oczyszczeniem twarzy jest brudny. Wygląda to nieestetycznie i zniechęca. Ale wiedząc, że w płynie są tylko naturalne składniki mogę to już tak bardzo mi to nie przeszkadza.

Działanie: niestety nie nadaje się do zmywania makijażu, za to rzeczywiście bardzo dobrze oczyszcza twarz i jest bardzo delikatny. Z pewnością nadaje się do cery wrażliwej.

Ogólna ocena: polecam do oczyszczania twarzy dla cery wrażliwej, nie polecam do demakijażu. Moje zdanie na temat płynów micelarnych się nie zmieniło. Będę próbować dalej, może trafię na ten najlepszy dla mnie.

Punkty: 4/6


2 komentarze:

  1. Niełatwo coś dobrego dostać z tej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic oprócz próbki peelingu tej marki. Dość drogie są te kosmetyki a próbka nie do końca mnie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...