27 sierpnia 2012

Propodia Chłodząca pianka do nóg Redukuje uczucie ciężkich nóg

Z obawy przez obolałymi nogami i opuchlizną związaną z długą podróżą postanowiłam zaopatrzyć się w jakiś preparat, który zminimalizuje moje przyszłe dolegliwości. A wiem, że będę je miała:( Przeczytałam na opakowaniu efekty działania i pomyślałam: to coś dla mnie! Czy jestem zadowolona z używania pianki? Przeczytajcie poniżej.

Od producenta: Nepentes SA
Preparat  przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, zapewnia w bardzo krótkim czasie od aplikacji uczucie świeżości, lekkości i komfortu. Szybko koi i chłodzi skórę, minimalizuje opuchnięcia. Zawiera nowoczesny kompleks roślinny, działający na najczęstsze przyczyny zaburzeń krążenia kończyn dolnych. Dzięki formie pianki preparat szybko koi i chłodzi skórę (o -3,6°C po 60 s od aplikacji), co przynosi ulgę zmęczonym, ociężałym i przegrzanym nogom i stopom.
Składniki:
Flawonoidy cytrusowe poprawiają krążenie w naczyniach krwionośnych. Ruskogenina zwiększa elastyczność naczyń, przyspiesza mikrokrążenie i zmniejsza obrzęki. Rutyna wzmacnia naczynia krwionośne i ogranicza powstawanie obrzęków. 
Pojemność: 150 ml

Cena:  19,90 zł



pianka
rozprowadzanie

MOJA OCENA

Opakowanie: spray, aplikator trochę przypomina piankę do golenia dla mężczyzn.

 
Aplikacja: na rękę, aby później rozsmarować - może być, ale i tak pianka rozpryskuje się na boki. W ogóle nie polecam bezpośredniej aplikacji na nogi.
 
Konsystencja: pianka jest mięciutka i przyjemna, ale już po chwili, gdy chciałam ją równomiernie rozprowadzić, zmieniała się w ciężką maź.

Rozprowadzanie: tak, jak pisałam powyżej - w konsystencji, rozprowadzanie tej mazi jest bardzo uciążliwe. Jest gęsta, trudno się ją rozprowadza. Nogi miałam całe białe i długo musiałam się namęczyć, aby pianka/balsam się wchłonął.


Wydajność: raczej spora, bo niewiele pianki potrzeba, aby mieć całe białe nogi.

Działanie: niestety nie potwierdzam w ogóle zapewnień producenta. Zupełnie nie zapewniło mi przyjemnego uczucia świeżości ani lekkości i komfortu.
 

cała dłoń umazana
Ogólna ocena: zgodnie z zapewnieniem producenta kupiłam ten produkt, aby był mi ulgą podczas długiej podróży autem. Jestem totalnie zawiedziona. Strasznie się z nim namęczyłam. Po aplikacji - wszystko dookoła białe, ręce wiecznie umazane, co w podróży jest bardzo niekomfortowe. Gdyby chociaż koił i chłodził skórę (jak napisał producent), a tu nic. Pierwszy produkt, którego nie polecam. Bardzo mi przykro. Oczywiście jest to moja ocena, może ktoś inny będzie miał bardziej przychylną recenzję. Może za wiele wymagałam od tej pianki?? Jeden punkcik daję za ładne opakowanie;) 

Punkty: 1/6

4 komentarze:

  1. A szukam właśnie czegoś w takim działaniu, tego raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie trudno znaleźć preparat, który rzeczywiście zmniejsza opuchliznę nóg. Jednak testowałam też "acerin cool fresh - chłodzący spray na opuchnięte, zmęczona nogi". Opuchlizna wprawdzie się nie zmniejszyła, ale przynajmniej przez jakiś czas miałam komfort i nie czułam zmęczonych nóg. Do tego ładnie i świeżo pachnie mentolem :)
      PS Zapraszam do obserwowania :]

      Usuń
    2. Dorota, post z preparatem na opuchnięte nogi: http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/08/acerin-cool-fresh-chodzacy-spray-na.html

      Usuń
  2. super recenzja jak dla mnie bo akurat nosiłam się z zamiarem kupna -umazane bleee:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...