25 sierpnia 2012

Bell Derma Intensive Beauty Skin Program 30+ Korektor w płynie pod oczy

Poszukiwałam dobrego korektora pod oczy, który zastąpi mi wcześniej używany MaxFactor IVORY. Korektor Bell wpadł mi w ręce, no i co ukrywać cena mnie przekonała.

Od producenta: wskazany dla osób, które posiadają cienie, sińce i opuchnięcia pod oczami, oraz widoczny jest brak jędrności skóry. Korektor jednocześnie tonizuje i delikatnie liftinguje cerę.

Składniki: Ekspresową pomoc w redukcji obrzęków, worków i cieni pod oczami zapewnia liftingująco-rozświetlający korektor w płynie Lift&Shine Concealer. Synergiczne działanie kompleksu Eyeliss Complex, Lift Active Complex i UVB Protection usprawnia prawidłowy drenaż limfatyczny, zapobiega zatrzymywaniu się wody w skórze oraz optymalizuje stopień jej nawilżenia. 
Pojemność:
Cena: 13,20 zł

Korektory są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych.
Ja używałam koloru SAND.



MOJA OCENA

Opakowanie: aplikator w formie gąbeczki w wąskiej butelce. Gąbka bardzo dobrej jakości, przez cały czas używania nie miałam z nią żadnych przyktyrch niespodzianek.

 
Aplikacja: bardzo mi się podoba, ponieważ można nałożyć sobie tyle ile potrzeba. Aplikacja zdecydowanie wygodniejsza niż ta w sztyfcie.

Konsystencja: odpowiednia, nie za gęsta, ale i nie za rzadka.

Rozprowadzanie: bardzo dobre, gdybym go nawet nie wklepała opuszkami palców, to po pewnym czasie sam się wchłania. Super!

Wydajność: oj, wystarcza naprawdę na długo:)

Działanie: po kilku pierwszych użyciach nie byłam przekonana co do efektów, ale im dłużej go używam, tym jestem milej zaskoczona. Dobrze pokrywa cienie pod oczyma, nawet mogę powiedzieć, że liftinguje skórę:) Przyjemnie się go używa i mam tę pewność, że make up będzie OK. Korektor bardzo dobrze się wchłania, nie martwię się, że na zgięciach będzie zbierał się tak jak np. stosowany przez mnie
wcześniej korektor Eveline w sztyfcie, który ciężko się rozprowadza.

Ogólna ocena: naprawdę niezły. Za tę cenę! Coraz bardziej przekonuję się do firmy Bell:)

Punkty: 5/6


4 komentarze:

  1. ekspedientka w sklepie ostatnio polecała mi własnie ten korektor ale nie byłam przekonana. Nigdy nie miałam z nim żadnego kontaktu więc trochę się bałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor wydaje sie byc swietny. Kochana napisz prosze gdzie mozna znalesc stanowiska bell.
    Ja nigdy nie mam szczescia do trafienia na nie i z tego tez powodu nigdy z bell nic nie mialam a szkoda bo firma podobna ma dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Bell, jak podaje dystrybutor, można kupić w drogeriach Hebe, Natura, Wispol, Vica, Aster, a także w wielu prywatnych i oczywiście w na www.bell.com.pl.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...