23 sierpnia 2012

Iwostin Re-Storin Odbudowujący krem na noc

 
OD PRODUCENTA:  
Codzienna pielęgnacja przeciwzmarszczkowa wzmacniająca strukturę skóry dojrzałej. Poprawia napięcie i odbudowuje skórę, wzmacnia strukturę skóry, skutecznie regeneruje i nawilża, zwiększa syntezę kolagenu i elastyny, redukuje zmarszczki, odbudowuje uszkodzone komórki i przedłuża ich życie.I co istotne nie zawiera: parabenów i barwników.

Skład: unikalny kompleks Re-Structure (ceramidy, NNKT, kwas hialuronowy), który uzupełnia braki substancji budulcowych oraz Lipobelle Soyaglycone – bioaktywne fitoestrogeny z soi, które działając podobnie do estrogenu, zwiększają syntezę kolagenu i elastyny. 
 

Pojemność: 50 ml
Cena: 70 zł

 



MOJA OCENA


Opakowanie: pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Iwostin odświeżył logo i przy tej okazji zmieniły się też opakowania. Bardzo estetyczny kartonik a w środku tuba z dozownikiem.  Według mnie zmiana bardzo korzystna. 

Aplikacja: po naciśnięciu na pompkę wychodzi za mało kremu przez to trzeba kilkakrotnie naciskać, aby posmarować całą twarz i dekolt. Atutem jest to, że krem nie gromadzi się przy otworze.

Zapach: zapach jak dla mnie jest zbyt intensywny, bardzo podobny do mydła Dove. Mimo, że pierwsze wrażenie jest miłe, to już po chwili zapach zaczyna mi przeszkadzać. Pasuje bardziej do mydła.

Konsystencja: w sam raz, nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt wodnista.

Wchłanianie: bardzo dobrze się wchłania, nie mam żadnego uczucia "ściągania", skóra jest bardzo dobrze nawilżona.

Wydajność: przez niewłaściwe dostosowanie dozownika znacznie zmniejsza się wydajność kremu.

Działanie: stosuję krem od 2 tygodni, mogę szczerze potwierdzić, że skutecznie nawilża i regeneruje skórę. Czy redukuje zmarszczki? Myślę, że trochę spłyca i mam nadzieję, że tym samym odbudowuje uszkodzone komórki i przedłuża ich życie:) Na pewno nie powstały nowe, a to już jest dużo!

Ogólna ocena: kosmetyk warty polecenia ze względu na skład i skuteczne działanie, daję minusik za zapach, który mnie trochę drażni i za niewłaściwy moim zdaniem aplikator.

Punkty: 4+/6

2 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja się naciełam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) Jeśli zainteresowały Cię moje opinie, zapraszam do obserwowania.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...