13 listopada 2012

Przesyłki dostarczone,

...czyli testujemy z Maliną:)

Miło mi zaprezentować kolejne dostarczone przesyłki z maseczkami dla dziewczyn, które brały udział w maseczkowej akcji październikowej.

W poście Maseczka Gerovital i inne niespodzianki wędrują do... maseczki otrzymały:


 oraz Pigeons Beauty
do której niestety przesyłka nie dotarła. Złożyłam reklamację na poczcie i teraz musimy jeszcze tydzień poczekać:(

W rozstrzygnięciu Konkursu fotograficznego "Maseczkowy babski wieczór", oprócz Glamurki nagrodę jeszcze otrzymały:


 a tu już jedna z jej recenzji: Perfecta, Głęboko oczyszczająca i wygładzająca maseczka peel-off

Tola
 


W Konkursie "Tylko ja i maseczka" nagrodę odebrała już:

oraz Paulina S., która już też otrzymała już przesyłkę:)



Bardzo mi zależy, abyście przesyłały informacje o przesyłkach, bo same widzicie jak ta poczta czasami działa:( Tym bardziej, że przygotowuję się do nowej "ofensywy" listopadowej, czyli nowej malinowej akcji. Mam nadzieję, że będziecie brały w niej czynny udział.  Prezenty, nagrody, paczuszki, przesyłeczki otrzymują u mnie TYLKO obserwatorki mojego bloga:)

Do piątku czekam na Wasze pomysły na facebooku, jaki będzie temat przewodni akcji.



A przed chwilą ubiłam mały, ale za to śliczny interesik! Otóż otrzymam od aanetaak prześliczne aniołki z masy solnej. Zobaczcie jakie są śliczne:)

Ode mnie aanetaak otrzyma Bell BIG Black Liquid Eye Liner Konturówka w płynie oraz maseczkę upiększającą Pełnia Blasku BB Dermiki.


Bardzo się cieszę, że tak zdolne dziewczyny zaglądają tu do mnie i dzielą się swoimi komentarzami:)

62 komentarze:

  1. jakie słodkie te aniołki! :) i jeszcze raz dziękuję za prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro postaram się zrobić zdjecia:)
    zobaczycie jakie dostałam fajne maseczki i jak pięknie zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aniołeczki :) Dziewczyny dostały super zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w najbliższym czasie umieszczę recenzje maseczki :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. aniołki świetne i już nie mogę się doczekać kolejnej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na jedną paczkę i chyba mi zaginęła ;/ To już nie pierwszy raz ;/ Mam serdecznie dość naszej poczty polskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieraz to mnie zaskakuje in plus, ale ta paczuszka z Gerovitalem... to jestem zła. Taka była ładna!

      Usuń
  7. Malinko zapomniałaś o mnie :(
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/podsumowanie-akcji-pazdziernik.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim dziewczynom wygranych maseczek :) Faktycznie poczta polska zostawia wiele do życzenia! Aniołki zapakowałam mega szczelnie, mam nadzieję, że dotrą w jednym kawałku!!! Dziękuję za miłe słowa - to mobilizuje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Anetko zauważyłam niebywałą poprawę poczty polskiej - przesyłkę dziś otrzymałam, a wysłana była wczoraj, dziewczyny otrzymały paczki wczoraj wysłane z końcem zeszłego tygodnia - mam nadzieję, że też będziecie miały sprawnie :P

      Usuń
    2. * paczki wczoraj, a wysłane w zeszłym tygodniu - coś składnia mi się posypała :)

      Usuń
    3. czasami zaskakuje na plus, ale bywa i tak jak piszę.

      Usuń
  9. Ładne te aniołki :) ciekawa jestem jaka ta nowa akcja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj masz co testować :D duuużo tych maseczek


    ps. zapraszam do mnie, mam nadzieje, że znajdziesz coś dla siebie, ale też na małe rozdanie, będzie mi miło jak weźmiesz w nim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, ale gafę walnęłam ;/ źle doczytałam. Oczywiście umknęło mi zdanie, że to Twoje podarunki, a nie to co otrzymałaś... ups

      Usuń
  11. dla mnie jesteś niekwestionowaną królową maseczek :)z chęcią zobaczę następne akcje i może sama się przyłączę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, każdy będzie mnie tu z tym kojarzył..;) Takie wejście smoka z maseczkami;)

      Usuń
  12. Wow, ale Ty prezentów rozdajesz- prawie jak święty Mikołaj ;) Dla każdej grzecznej blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ja nie brałam udziału, ale miałam wtedy bloga na nieszczęsnym wp...
    Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, awatar po prawej stronie jest widoczny, nie widać tylko wtedy, gdy dodaję jakiś blog do obserwowanych. Wkurza mnie to, bo jestem tym szarym, nijakim stworem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tu u CIebie konkursowo, fiuuu fiuu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Malinko :) Dziękuję Ci Kochana, już mi wskoczyło, nie wiem jak, metodą prób i błędów... Ależ ze mnie ciemna masa ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć tylko dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że tyle osób dzieli się opiniami - to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to bardzo cieszy. Zawsze coś z tych komentarzy wyciągnę do dalszego działania:)

      Usuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn. Malinowy Święty Mikołaj jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio pierwszy raz kupiłam hydroenzymatyczną maseczkę z Tołpy (ogólnie nie przepadam za takimi saszetkowymi)i ciekawa jestem jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na kolejną akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohhh wspaniałości.
    Gerovital.... hmmm pierwsze słyszę!;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super maseczka! Poczytaj sobie recenzje (nie tylko moje, bo dziewczyny już tez swoje zamieściły)

      Usuń
  22. Ahh, świetne aniołki ;)

    I bardzo fajne przesyłki dla dziewczyn:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Malinko :) pisałam Ci gdzieś w komentarzu, że przesyłka dotarła cała i zdrowa, że bardzo dziękuję i że na pewno przetestuję i zrecenzuję. Pamiętam, że nawet odpisałaś mi na ten komentarz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam :) komentarz był pod postem 'Golden Spa' :)

      Usuń
    2. To gapa ze mnie, bo szukałam, aby się upewnić i ... przeoczyłam;( Ale najważniejsze, że doszła:)

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, każdemu może się zdarzyć w tym natłoku komentarzy jakie dostajesz :) Już się nie mogę doczekać akcji listopadowej, choć raczej będzie to akcja listopadowo-grudniowa biorąc pod uwagę, że mamy już 14. :)

      Usuń
    4. Tak, listopadowo-grudniowa:)

      Usuń
  24. witaj ja tez otrzymalam o czym pisalam do ciebie maila, nie mam kiedy obfocic wiec sie troszke spoznie z fotka;) jutro postaram sie nadrobic zaleglosci;) i wrzucic recenzje maseczki od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, że przesyłka dotarła:)

      Usuń
  25. świetne paczuszki :-)
    dziewczyny na pewno zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie paczuszki są świetne!:)
    Ja już w poniedziałek robiłam maseczkę od Ciebie. Jak tylko będzie recenzja dam znać, ale chcę poczekać i sprawdzić parę dni, jak moja skóra będzie odczuwać ten relaks i czy dalej będzie zregenerowana, napięta i elastyczna. Pierwsze wrażenie - MEGA super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja w weekend sobie planuję spa ^^
    dziękuję pięknie za nagrody i pocztówkę ;) bardzo miły gest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wolnej chwili zapraszam Cię i inne moje dziewczyny do Torunia:)

      Usuń
    2. ooo. jak miło! na pierniki chętnie przyjadę ;D

      Usuń
  28. Śliczne aniołki a dziewczynkom życzę mega miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcie będzie!!!! Strasznie mi głupio, że to tak długo trwa Malinko. Nie bylo mnie teraz cały tydzień, i choć cieszę się bo spowodowaly to bardzo fajne wydarzenia zawodowe, to jednak nie lubię niczego zawalać, zwłaszcza że przesylka od Ciebie ogromnie mnie ucieszyla i już nie mogę się doczekać testowania i recenzowania. Wybacz mi więc to opóźnienie, wszystko ładnie nadrobię i dam znać :-)

    Pozdrawiam!
    Rin

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...