01 października 2013

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2,

czyli zadbajmy o naszą cerę.

Z czym kojarzy Wam się październik? Zapewne niektórym z rozpoczęciem roku akademickiego, niektórym z "miesiącem różowej wstążki", a mam nadzieję niektórym z zeszłoroczną Akcją Maliny: PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK

Tyle radości i zadowolenia dała nam zeszłoroczna akcja, w tym roku nie może być inaczej! Zadbajmy o naszą cerę bardziej intensywnie właśnie teraz: po słonecznym lecie, ale przed mroźna zimą. To dobry czas na chwilę wytchnienia dla nas i naszej twarzy.




Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013

Cel akcji jest niezmienny:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.



Zasady akcji:
1. 
Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób
.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY.


Macie ochotę na testy nowości maseczkowych różnych firm? Bierzcie aktywny udział w akcji!


 Do dzieła: MASECZKI NA TWARZ!

Do akcji można w każdej chwili dołączyć, a każdy kto przeczyta tego posta może czuć się zaproszony przez mnie osobiście.

Zapraszam do zabawy :)
Malina

PS A na koniec posta i zarazem początek akcji, chciałabym podziękować Agatce za miły komentarz i delikatny kopniaczek, po którym ruszyłam się z miejsca! :) Agatka jako pierwsza wstawiła posta maseczkowego! Dzięki:)
 

84 komentarze:

  1. Chętnie wzięłabym udział, ale jakoś brak mi systematyczności, a i maseczki jakie mam wszystkie pojawiły się już na blogu, ale będę obserwować posty u dziewczyn, które wezmą udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie!
    Dziękuję za zaproszenie!
    Zastanowię się do jutra, bo ostatnio mam z lekka mało czasu, ale... maseczek dużo robię teraz, nawet takich kręconych prrzez siebie z glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpoczęłam sezon 2 przed pojawieniem sie tego postu,albo równoczesnie,ale super,że Ty go rozpoczęłaś:) Teraz Ty dajesz pozytywnego kopa do maseczkowania mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym wziąć udział.Mam cerę najdziwniejszą pod słońcem. Czoło-trądzik, dookoła oczu i policzki-sucha, przebarwienia i naczynka na policzkach i dookoła nosa..Chcę wziąć czynny udział w akcji.Co do kosmetyki twarzy jestem pieruńsko systematyczna.Czas już się tego pozbyć po lecie.ZGŁASZAM SIĘ DO AKCJI.Daj znać:
    http://miejskifitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się:) Chętnie wezmę udział, ale całą resztę warunków zrealizuję jak wrócę z pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brałam udział w zeszłym roku i w tym też wezmę, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa pamiętam dokładnie pierwszy sezon i jestem w szoku, że minął już rok od tamtego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wlasnie skonczylam swoją akcje maseczkowa. Nie wiedziakam ze rok temu organizowalas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się z tobą w poszukiwania maseczki idealnej, to poszaleje dalej i dołączę do tagu Maliny :)

      Usuń
    2. Magal, no proszę jaka aktywna :P Tobie też jeszcze maseczki zalegają? ;)

      Usuń
    3. Ja również brałam udział w akcji szukamy maseczki idealnej, ale przyłączam się i do tej ;)

      Usuń
  9. Z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie,chętnie wezmę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzięłabym z chęcią udział ale nie wiem czy sie wyrobie w czasie i czy mam ich aż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą 4 po jeden na każdy tydzień:) Będzie w czym wybrać.

      Usuń
  12. A ja po długim czasie reaktywuję się i się włączę w to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w końcu coś i dla mnie... :D zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko... banerek pojawił się na blogu, post także... więc czas na MASECZKOWANIE :D

      Usuń
  14. Coś ostatnio szaleństwo z tymi postami maseczkowymi. Ja raczej używam takowych w tubkach i starczają mi one na dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akcja idealna dla mnie :-D mogę się dołączyć bez zaproszenia? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Każda moja czytelniczka jest automatycznie zaproszona:)

      Usuń
  16. ja też się pisze;) zaraz ogarnę post i do dzieła:) kocham saszetki więc to coś dla mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo ;D w zeszłym roku się zgapiłam ;) ale w tym biorę udział tak bez zaproszenia, sama się wpraszam.. Zaraz napiszę posta na blogu o tej akcji ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna akcja, biorę udział:) http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A mam pytanie można opisywać domowej roboty mseczki czy trzeba gotowców ? Bo ostatnio naszło mnie na używanie kosmetyków domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział ! zaprosiła mnie Kasia Mirek z bloga Mama na Tropie, zabieram się za tworzenie posta informacyjnego
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie wezmę udział, zwłaszcza, że miesiąc testowania za mną, a maseczek nie ubyło zbyt wiele, wręcz przeciwnie doszły nowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. może w ten sposób uda mi się w końcu przed tą zimą zadbać o mój buziaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście akcja naprawdę fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku też będzie fajnie:)

      Usuń
  24. Ostatnio dość sporo akcji maseczkowych na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pomysły się powiela... Wszystko z korzyścią dla nas samych:)

      Usuń
  25. Świetna akcja, mam kilka maseczek do zrecenzowania, zaraz dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dostałam zaproszenie i z chęcią się przyłączę: http://panipogarda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dołączyłaś:)

      Usuń
    2. pierwsza recenzja akcji: http://panipogarda.blogspot.com/2013/10/wasnorobka-maseczka-do-twarzy-z-miazszu.html

      Usuń
  27. Ja też się dołączę. Zużyje cały zapas co mi zalega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już zamieściłam info o akcji na blogu: http://miejskifitness.blogspot.com/,
    Jeszcze 5 osób z facebooka i gotowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. chetnie sie zgloszę:) można:)?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałam do akcji zwerbowana (będą korzyści :)), chyba czas chociaż się zorientować jakie mam w domu maseczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszasz Ty, Malino... zaprasza KasiaS. Jak tu nie wziąć udziału? To lecim na Szczecin. Z maseczką na twarzy, bo jakżeby inaczej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę się rozejrzeć jakie u mnie maseczki leżą, przyznam się, że często o nich zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałam zaproszona, trochę oszołomiona o co w tym chodzi ale spróbuję. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam całe pudełko maseczek i aż wstyd się przyznać, ale dawno do niego nie sięgałam ....

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam zeszłoroczną akcję - to chyba była pierwsza akcja Malinowego Klubu połączona z testowaniem? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w zeszłym roku tylko się przyglądałam, a teraz biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wita Malinko!
    Od wczoraj się zastanawiam czy dam radę;) Chyba jednak z przyjemnością wezmę udział w akcji. Czy w tym tygodniu już musi być post z maseczkami?

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czekając już na odpowiedź, pierwsza maseczka na blogu:)
      http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/10/dead-sea-spa-magik-boosting-mask.html

      pozdrawiam niedzielnie

      Usuń
  38. Super! Z chęcią wezmę udział, uwielbiam maseczki :D

    martabeauty.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopiero przeczytałam o akcji,ale ostatnio rzadziej bywam na blogu więc będę tylko cicho Was dopingować:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mama na tropie mnie zaprosiła- chętnie skorzystam !
    Maziaje uwielbiam a akcja jest mega motywacją, żeby pamiętać o sobie. Przy dwójce dzieci czasem jest to ciężkie ;)

    Pierwszy raz biorę udział w tego typu akcji, ale dziękuję Ci za nią Malina ;)(

    OdpowiedzUsuń
  41. To i ja biorę udział :) Pora zadbać o siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. I kolejna akcja, do której z chęcią się przyłączę! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jako że jestem strasznym leniuchem jeżeli chodzi o nakładanie maseczek to postanowiłam wziąć udział w Twojej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział! To będzie moja pierwsza taka akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też chcę :) A nikt mnie nie zaprosił ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Super akcja, już po półmetku. Ale napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam takie pytanie, czy trzeba na bieżąco wysyłać linki do maseczek zrecenzowanych w ramach akcji? Czy po prostu na koniec miesiąca można zrobić podsumowanie na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. W tym miesiącu się zagapiłam :( Ale za rok... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...