25 września 2013

Wyniki rozdania 31: Pharmaceris S i Eveline Slim3D,

...czyli wspomnienie lata...

Mój rozruch po lecie trwa, jak widać po datach zamieszczania postów, zbyt długo! Bez echa przeszła też rocznica założenia bloga. Warto jednak o tym zdarzeniu wspomnieć, tym bardziej, że królowało wtedy jeszcze lato...  Pierwszego, nieudolnego posta opublikowałam 23. sierpnia 2012 r. Opisywałam wtedy moje wrażenia ze stosowania kremu na noc marki Iwostin. Rok minął niepostrzeżenie... Sporo się w międzyczasie wydarzyło. Więcej chwil było miłych i przyjemnych, ale niestety te przykre dały mi się znaki...

Mam nadzieję, że jesienna pora rzuci w zapomnienie niesmak, który pozostawiły po sobie niektóre byłe członkinie Klubu, a ja nabiorę więcej energii i chęci :) Na ten moment wiem jedno: znacznie trudniej będzie można liczyć na moją pobłażliwość dla nieterminowych i opublikowanych niezgodnie z zasadami recenzji w Malinowym Klubie.

******

Zapominając o tym co złe i z wiarą, że nie tylko latem przeżywamy piękne chwile, przytoczę starą piosenkę na dowód, że jesień też bywa cudna :)



Przy jej dźwiękach zapraszam na recenzje ostatniego rozdania.
 





Nawilżający krem Pharmaceris S do twarzy 30+:
Mala
Lola
Ladyincolors
goodtotry.ann
Iza Ole


Eveline z serii Slim Extreme 3D:
Mala
Lola
Ladyincolors
goodtotry.ann
Iza Ole


Warto zapoznać się z tym recenzjami planując wyjazdy w trochę cieplejsze kraje :)


**********************

 Dziewczyny z bloga Good to try! zapraszają na swoje rozdanie:


Pomimo ostatniej zbyt małej aktywności, nie zawiodłam się na moich czytelniczkach, które bardzo chętnie piszą komentarze pod moimi postami :)

Bardzo dziękuję i obiecuję się poprawić! ;)


28 komentarzy:

  1. Fajnie, że będziesz się pojawiać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję roczku bloga:) to wspaniała rocznica, życzę dalej wytrwałości:) na pewno wszystko się poprawi:) czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nareszcie jesteś! Już się zaczynałam martwić! Z niecierpliwością czekam na Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję roczku:) i czekamy na nowe posty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję cudownego roku i aby kolejne były jeszcze wspanialsze :) Wieczorem poczytam recenzje dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten rok szybko zleciał :) Gratuluję! Recenzje zaraz poczytam, bo i tak przeglądam właśnie blogi :) No i również zapraszam na rozdanie - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/09/rozdanie-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości pisania. Mam nadzieję, że niesmak po niemiłych przeżyciach szybko zostanie zatarty tymi dobrymi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. W okresie letnim tak już jest, że mniej czasu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku ! Na pewno będzie lepiej, a osoby nierzetelne i pazerne a kosmetyki nie o ma powinny liczyć na pobłażliwość jeśli się nie wywiązują. Robimy to po to, aby inni poznali opinie o kosmetykach i oczywiście żeby mieć z tego przyjemność, ale to ma czemuś służyć. Widzę, że teraz wszyscy się wywiązali z terminu i oby tak dalej ! Świetne recenzje dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No coś malutko Cię ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytajac końcówkę posta nie wiem czy sie zagapiłam czy rzeczywiscie nic nie pisałaś(bo nie widziałam)
    W każdym bądź razie cieszę się, że dajesz znak życia :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten rok tak szybko minął :) sporo sie nauczyłaś przez ten czas, prawda? ;))) ja zresztą też ;)))
    Kochana Malinko, życzę Ci z całego serca, abyś nie traciła weny twórczej i chęci do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Malinko cieszę się, zę będziesz czesciej się pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roku :) I super, że wróciłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:) i kolejnych 100lat:)blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tego roku :) Z pewnością nie wszystko było łatwe, wiem że blog i prowadzenie klubu wymagają ogromnej pracy, emocji. Pamiętam jak bywalam tutaj na początku, gdy jeszcze nie było wielu czytelników - od razu podobał mi się Twój styl pisania i to się nie zmieniło, mimo że teraz Twój blog jest bardzo popularny. Wciąż bardzo lubię tutaj zaglądac :) a dzięki klubowi przetestowałam parę naprawdę ciekawych produktów. Więc zyczę Ci wytrwałości, wielu pomysłów, a przede wszystkim tego by blog przynosił Ci dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu takich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu wracasz do 'świata żywych' ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisz więcej i intensywniej :) !
    Poniekąd Cię rozumiem, b o sama ostatnio mam mało czasu na wszystko ale powoli "staję na nogi" :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję wygranym i cieszę się na samą myśl o nowych postach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...