12 października 2012

Dr Irena Eris - poznajcie maseczki na nagrodę za super fotkę!

Przygotowujecie się już do maseczkowego babskiego wieczora? Ja już mam przygotowane nagrody:) Dla tych, które są tu po raz pierwszy, odsyłam do posta na temat małego konkursiku z super nagrodami na najlepszę fotkę z imprezy maseczkowej.


Tak na zachętę prezentuję propozycję nagrody dla tej z Was, która wykona zwycięską fotografię:


TOKYO LIFTTM  Kolagenowa maska liftingująca na twarz, szyję i dekolt
Poj. 75 ml, cena: 79 zł

Maska skutecznie działa antyrodnikowo z naukowo oznaczoną siłą RPF* (Radical Protection Factor) - 55,1 x 1017. Zaawansowane japońskie aktywatory gwarantują wygładzenie zmarszczek i redukcję oznak zmęczenia. Proteiny ze słodkich migdałów odżywiają naskórek i zwiększają napięcie skóry, która staje się świeża, elastyczna i wypoczęta. Witamina C, zamknięta w innowacyjnych otoczkach, pobudza syntezę kolagenu, a witamina E wbudowuje się w struktury cementu międzykomórkowego naskórka ujędrniając skórę i przywracając jej odpowiednie napięcie.




SPA RESORT FACE
CAPRI FACE - ŚRÓDZIEMNOMORSKA JOGURTOWA MASKA GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA do twarzy - rozświetlenie, rewitalizacja, głębokie nawilżenie

Poj. 75 ml, cena: 99 zł
Odkryj intensywne działanie wyjątkowych składników połączone z niezwykłym doznaniem pielęgnacyjnym. Zniewalająca lazurem, jogurtowa maska do twarzy, natychmiastowo przywróci blask cerze zmęczonej i poszarzałej. Wosk ze skórki cytryny wraz z witaminą C zrewitalizuje komórki, zwiększy syntezę kolagenu i złagodzi zaczerwienienia. Poczuj ożywczy zastrzyk pielęgnacyjnej bryzy i pozwól ukoić pragnienie skóry zmęczonej i przesuszonej.




SPA RESORT FACE
HAWAII FACE - POLINEZYJSKA MASKA ŚCIĄGAJĄCO-DETOKSYKUJĄCA do twarzy - oczyszczenie, nawilżenie, zwężenie porów

Poj. 50 ml, Cena: 99 zł
Odkryj intensywne działanie wyjątkowych składników, połączone z niezwykłym doznaniem pielęgnacyjnym. Poczuj dobroczynną siłę natury magmy wygasłego wulkanu i tajemnicę urody polinezyjskich piękności. Naturalna glinka olea, zawierająca cenne minerały i mikroelementy, przywraca równowagę fizjologiczną skóry, usuwa martwe komórki naskórka, toksyny i inne zanieczyszczenia. Kaolin zapewnia działanie ściągające, a wyciąg z guarany szybszą mikrocyrkulację. Skóra odzyska naturalną świeżość, blask i piękno, a Ty poczujesz się odprężona i zadowolona.


Zwyciężczyni będzie mogła wybrać jedną z powyższych masek Dr Irena Eris, tę która najbardziej odpowiada jej potrzebom.

Wydaje mi się, że warto organizować takie fajne wieczory i to nie tylko ze względu na luksusowe nagrody:) Jak myślicie?


A jutro napiszę do kogo chciałabym wysłać maseczkę Gerovital i inne. Bądźcie czujne!:) A teraz lecę poszperać po Waszych postach!




45 komentarzy:

  1. Ja niestety nie zorganizowałam takiego wieczorku babskiego ale trzymam kciuki za dziewczyny biorące udział w konkursie:) nagrody warte grzechu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kiedy trwa konkurs? Może uda mi się zorganizować takie babskie maseczkowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nagrody cudowne :) uh ja najwyżej zrobię wieczór maseczkowy z domownikami :P a co! relacje w rodzinie też ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma róznicy, wazne abyscie się dobrze bawili i porobili zdjecia:)

      Usuń
  4. Ja niestety nie mam jak zorganizować ale chętnie pooglądam zdjęcia i trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nagrody !
    Szkoda, że nie mogę wziąć udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie mam kiedy zorganizować! jestem zabieganą studentką dwóch kierunków :(
    ale ambitnie sama robię maseczki i piszę o nich recenzje na swoim blogu http://make-up-artist-domi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się chwali, to na pewno zostanie zauważone na koniec akcji, kiedy to Malina zrobi podsumowanie aktywności;)

      Usuń
  7. życzę powodzenia dziewczynom, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, nawilżajaca. Chciałoby się, lecz i dziewczyny i ja ostatnio zajęte ._.'

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na chwilę obecną maseczkom mówię stanowcze nie ponieważ miałam z oriflamę z glinką maseczkę i po niej mi takie pryszcze wyskoczyły że szkoda gadać. Wiem to jest takie oczyszczenie no ale nie mogę pozwolić sobie na to, żeby chodzić na studia z taką twarzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ta nie była przeznaczona dla Ciebie, ale jak widać w moich postach jest ich dużo do wyboru:)

      Usuń
  10. Nie wiem na razie daje sobie spokój z tymi maseczkami

    OdpowiedzUsuń
  11. SPA Resort to rewelacyjna seria dr Ireny Eris. Mam nadzieję, że na stałe wejdzie do sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  12. zycze powodzenia uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Tak oświadczam głośno, że humor wrócił i jest dobrze, co wpływa na moją ocenę świata i wszystkiego. Tak tu kusisz, że ja już usiedzieć nie mogę, a babski wieczór, jakiś się zrobi, bo pomysł był, ale okoliczności się zmieniły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także napisałam pod postem o maseczkach wieczoru babskiego - też mi się zmieniło. Zresztą czytałaś... . Choćbym chciała, to nie mogę nic zdziałać... . Bardzo mi przykro:(((
      Ale gratuluję osobom, które mogły wykonać zadanie:) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. To zdrówka życzę, nie zapadaj na to paskudztwo jesienne, pogoń te mikroby paskudne!!!
      Miłej nocki, ale już pewnie sobie śpisz...

      Usuń
  14. Ale coś czuję, że za bardzo nie macie ochoty wygrać...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tak nie mów! No, no, mamy ochotę (ba chrapkę, chęć i niemal wewnętrzny przymus), ale scenerię mi psuje brak słońca...

      Usuń
    2. To Ty z maseczką udajesz się na słońce? No, no - ja bym nie wyszła nawet na podwórko!

      Usuń
  15. mam ta ostatnia maskę, jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie mam kiedy zorganizować takiego wieczoru babskiego, kilka znajomych chodzi na dzienne, kilka na zaoczne studia i tak się rozjeżdżamy:(.. a szkoda, bo nagroda super.. *,*

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że te kosmetyki sa tak drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. super nagrody . Zyczę szczęścia biorącym udział

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę szczęścia osobą biorącym udział, bo nagrody są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeje ale nagrody, szkoda że chwilowo ni mam z kim zrobić babskiego wieczorku, ale kibicuje pozostałym dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nagrody, zwyciężczyni będzie miała pretekst do zorganizowania kolejnego babskiego wieczoru maseczkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana...postanowilam troszke zmienic zasady konkursu, by wszyscy mieli rowne szanse:)))dla moich stalych bywalczyn i komentatorek, zamias dodatkowych losow bedzie prezent niespodzinka...czyli dodatkowy kosmetyk:)mam nadzieje ze rozumiesz, zapraszam do konkursu i zycze powodzenia:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. w obserwatorach Cię nie miałam, ale już się to zmieniło :) natomiast bannerek był, ale zarówno on jak i innych kilka zdjęć(np do rozdań) miało błędny link do zdjęcia i nie ukazywał się. już poprawiłam i będę zwracać uwagę czy znów nie wyskoczył błąd. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam za bardzo możliwości zorganizować teraz takiej imprezy... a szkoda. Tak czy inaczej, chciałam napisać że nagrody są rewelacyjne :) Wszystkie są warte wypróbowania, ale ta polinezyjska urzekła mnie totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Będą nagrody dla super dziewczynek:) nie mogę się doczekać = ja się nie podejmuję organizacji czegokolwiek ale kibicuję innym:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...