26 stycznia 2014

Bielenda Drogocenny olejek arganowy 3 w 1 na włosy, twarz i ciało,

...czyli do wszystkiego nie znaczy do niczego.

Największą zmorą dla moich włosów jest duża wilgotność powietrza. Włosy, mimo prostowania włosy strasznie się puszą i przez cały dzień są nie do okiełznania. Stosowałam do tej pory jedwab arganowy, który do tej pory spisywał się bardzo dobrze, ale  moje włosy chyba się do niego przyzwyczaiły i na jesienno-zimową pluchę nie daje rady.

Postanowiłam spróbować czegoś innego. Po dobrych rekomendacjach do rąk moich trafił olejek arganowy od Bielendy 3 w 1. Nie bardzo wierzę w cuda, które są lekiem na wszystko. Postanowiłam używać olejek jedynie do włosów, jednak później ciekawość spowodowała, że zaczęłam go stosować na twarz i ciało. Poniżej moja opinia, zapraszam do przeczytania :)


Od producenta:
Bielenda Drogocenny olejek arganowy 3 w 1 (ciało, twarz,włosy) ODMŁADZA
Olejek stworzony jest dla osób, których cera potrzebuje odmłodzenia. Doskonale wygładza skórę i sprawia, że staje się ona napięta i bardziej elastyczna. Przywraca skórze i włosom zdrowy blask i intensywnie je nawilża. Doskonale nadaje się do pielęgnacji delikatnej skóry twarzy, pomaga w redukcji zmarszczek, wygładza i rozświetla cerę. Olejek jest również niezrównany w pielęgnacji całego ciała. Wyraźnie poprawia jej kondycję. Sprawia, że staje się napięta, jędrna i intensywnie nawilżona. To również eliksir witalności dla zniszczonych włosów. Olejek wnikając w ich strukturę  wzmacnia je, wygładza i odbudowuje.
Lekka konsystencja i formuła mgiełki sprawiają, że olejki łatwo się wchłaniają i doskonale rozprowadzają na skórze i włosach. To także codzienna porcja odświeżenia o przyjemnym zapachu.
Swoje właściwości kosmetyk zawdzięcza działaniu olejku arganowego.
"Olej młodości" - olejek arganowy zyskał to wyjątkowe miano dzięki zawartości witaminy E, zwanej witaminą młodości. Pozwala redukować zmarszczki, wygładzać cerę, ujędrniać ją i odpowiednio nawilżać. Ma silne właściwości wygładzające i pobudzające skórę do odbudowy. Dzięki temu może być stosowany miejscowo na rozstępy i blizny. Ten wyjątkowy składnik pochodzący z Maroka jest również niezrównanym lekarstwem na problemy kruchych i łamliwych paznokci.
Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 20 zł



MOJA OPINIA

Opakowanie: plastikowa płaska buteleczka z dyfuzorem. Działanie dysfuzora działa u mnie bez zarzutu i aplikuje właściwą ilość olejku.



Zapach: bardzo przyjemny i dlugo utrzymujący sie na skórze i włosach.

Kolor: lekko brunatny, przezroczysty.



Działanie:
1. WŁOSY. Wreszcie moje włosy już po pierwszym zastosowaniu zostały ujarzmione. Moje włosy sięgają mi do ramion, więc użycie dosłownie dwóch aplikacji olejku na końcówki zupełnie ich nie obciąża. Natomiast spróbowała olejku też moja siostrzenica, na swoich pięknych, długich włosach i ... efekt był zupełnie nie taki, jaki oczekiwałyśmy. Niestety jej włosy wyglądały na solidnie przetłuszczone. Nie wiem dlaczego się tak dzieje, bo na moich włosach, jest zupełnie inaczej. Do tego jeszcze moje włosy nabrały blasku i świeżości. Ostatnio spróbowałam, stosowanego przez inne dziewczyny, sposobu na mega blask włosów. A mianowicie obsmarowałam włosy olejkiem przed myciem i pozostawiłam je na pół godziny. Po tym czasie porządnie (co najmniej dwukrotnie) umyłam włosy szamponem, użyłam tej samej maski co zwykle i spay'u na podniesienie u nasady. Następnie dwie porcje olejku na końcówki i ... rzeczywiście włosy nabrały niesamowitego blasku! Oprócz tego włosy są miękkie i sypkie, w dotyku wręcz bajka :) Polecam tę metodę. 
Na włosy: POLECAM ale nie na wszystkie jak się okazuje.

2. TWARZ. Świetnie spisuje się jako maseczka nałożona na twarz i szyję po myciu, kąpieli, czy po prysznicu tuż przed spaniem. Pięknie nawilża, odświeża i ujędrnia skórę. Nie proponuję do stosowania na dzień, bo jak dla mnie, zbyt natłuszcza i się świeci na twarzy. Wystarczą też dwa naciśnięcia dozownikiem. Czytałam też opinię, że świetnie niweluje drobne zmarszczki na szyi. Trudno mi się tu określić.
Na twarz: POLECAM jako maseczka na noc.

3. CIAŁO. Wspaniale nawilża, ale jak dla mnie za bardzo się natłuszcza. Nie lubię tego "śliskiego" efektu na skórze. Jeśli jednak macie bardzo suche skórę, tło warto sobie zaaplikować raz na jakiś czas olejek na całe ciało, jako formę maski. Dać jej wchłonąć. Efekt murowany! Wadą jest dozownik, który jak w przypadku włosów i twarzy sprawdza się wspaniale, to przy intensywnym użyciu do smarowania ciała, jest uciążliwy, bo całe łapska po butelce się nam się ślizgają i ciężko jest nacisnąć spay ;)
Na ciało: MOŻE BYĆ jako ratunek dla suchej skóry, jak forma maski raz na jakiś czas.

Po każdym z tych trzech zastosowań będzie z Was emanował piękny zapach roztaczający się po całym mieszkaniu :) Myślę, że domownicy będą też zachwyceni!


Seria drogocennych olejków zawiera jeszcze:



Bielenda Drogocenny olejek awokado 3 w 1 (ciało, twarz,włosy) UJĘDRNIA
Olejek to najlepsze rozwiązanie dla osób, których skóra potrzebuje ujędrnienia. Wyraźnie nawilża skórę i pozostawia ją napiętą i elastyczną. Przywraca skórze i włosom zdrowy blask i intensywnie je nawilża. Doskonale nadaje się do pielęgnacji cery wymagającej dogłębnego nawilżenia. Regeneruje i rozświetla delikatną skórę twarzy. Ujędrniające działanie olejku sprawdza się również na skórze całego ciała. Pozostawia ją nawilżoną , wygładzoną i pełną naturalnego blasku. Olejek awokado to również niezrównany partner w walce o mocne i błyszczące włosy. Wnikając w strukturę włosów, sprawia, że stają się bardziej sprężyste i lśniące.
Lekka konsystencja i formuła mgiełki sprawiają, że olejki łatwo się wchłaniają i doskonale rozprowadzają na skórze i włosach. To także codzienna porcja odświeżenia o przyjemnym zapachu.
Swoje właściwości kosmetyk zawdzięcza działaniu olejku awokado.
"Zielone złoto" - taką nazwę awokado zyskało dzięki dużej zawartości chlorofilu. To dzięki niemu ten owoc ma tak silne właściwości przeciwutleniające i zapobiegające powstawaniu wolnych rodników. To najlepszy sposób na ochronę skóry przed starzeniem. Awokado jest źródłem wielu bezcennych witamin: A, C, D i E. Ta mieszkanka to eliksir ujędrniający i chroniący skórę przed wysuszeniem i promieniowaniem UV. Olej z awokado ma również właściwości odmładzające, dzięki zawartości kwasów tłuszczowych Omega 3 i Omega 9. Pomagają utrzymać elastyczność skóry, opóźniają tworzenie się zmarszczek i zapobiegają wiotczeniu skóry.

Drogocenny olejek brzoskwiniowy 3 w 1 (ciało, twarz, włosy) REGENERUJE
Olejek brzoskwiniowy to idealne rozwiązanie dla osób o bardzo delikatnej i wrażliwej skórze, skłonnej do podrażnień. Szczególnie polecany jest dla osób, których skóra wymaga zdecydowanych działań regeneracyjnych. Jego łagodzące działanie jest szczególnie ważne dla delikatnej skóry twarzy. Rewitalizuje zmęczoną skórę nie wywołując podrażnień i zdecydowania wygładza cerę. Właściwości nawilżające olejku są również niezwykle pomocne w pielęgnacji skóry całego ciała. Olejek regeneruje podrażnioną skórę, pozostawia ją elastyczną i miękką. Rozświetla i przywraca zdrowy blask również włosom, zniszczonym i nadwyrężonym przez zabiegi fryzjerskie lub czynniki zewnętrzne, takie jak słońce czy suche powietrze.
Lekka konsystencja i formuła mgiełki sprawiają, że olejki łatwo się wchłaniają i doskonale rozprowadzają na skórze i włosach. To także codzienna porcja odświeżenia o przyjemnym zapachu.
Swoje właściwości kosmetyk zawdzięcza działaniu olejku brzoskwiniowego.
Olejek brzoskwiniowy odżywia skórę, zwiększa jej sprężystość i elastyczność. Jest źródłem witamin A i E, oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych, które opóźniają procesy starzenia się skóry. Olejek delikatnie zwęża rozszerzone pory skóry, tonizuje i nadaje skórze ładny koloryt. Zmiękcza i nawilża naskórek, wygładza spierzchnięcia i łagodzi podrażnienia.


Więcej na www.bielenda.pl



***********************

Pamiętajcie, że opisałam tu działanie olejku na mojej skórze i włosach. Mam nadzieję, że u Was będzie się równie dobrze sprawdzał. Mam w planie test innego olejku arganowego przeznaczonego tylko do włosów, tym razem od Eveline. Spróbuję namówić siostrzenicę na testy. Na pewno opiszę wyniki na blogu.


Stosujecie olejki bezpośrednio na włosy, twarz i ciało? I jak się u Was sprawdzają?


96 komentarzy:

  1. Ja używam arganowego z organique, a z Bielendy myśle nad olejkiem avokado:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w miarę długie włosy, więc jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie.. a miałam go niedawno kupować. Teraz się zastanawiam..

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te olejki,dużo jest nowości z tego tematu...
    Ale teraz chciałabym w pierwszej kolejności wypróbować suchy olejek od eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  4. olej arganowy czyni cuda:) wiem to, bo stosuje na moje suche wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejki nie są formą pielęgnacji, która się u mnie sprawdza. A szkoda, bo oferta jest naprawdę ciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i nie wiem co o nim myśleć - włosy przetłuszcza, na twarz i ciało ok., ale jak na zimowe nawilżanie to stanowczo za mało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam niedawno własnie ten olejek,ale nie mogę się za niego zabrąc :D Jednak po Twojej opini wiem,że nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może macie różny typ włosów dlatego zareagowały różnie :) Chętnie bym go wypróbowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swoje włosy pielęgnuje linią arganową Bio Elixire i również jestem niesamowicie zadowolona :) najbardziej cieszy mnie arganowe serum na włosy, ponieważ po nim włosy są śliskie, błyszczące i nie obciażone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam je w Rossmannie, już dawno chciałam się skusić, to twojej recenzji już wiem, ze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący produkt, miałam do tej pory olejek Mythic Oil od L'Oreala i był super, ale cena zawrotna.

    Do ujarzmienia farbowanych puchaczy polecam Mrs. Potter's szampon i balsam z ginkgo biloba i kreatyną, na mnie zdziałały cuda, a są bosko tanie.

    Olejkowi z Bielendy się przyjrzę, niech tylko napotkam gdzieś na swojej drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nie bardzo przekonuje mnie takie 3w1 :) chyba wole kupić 3 produkty i każdy odpowiedzialny za coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem, czy poradziłby sobie z moją suchą skórą. Wydaje mi się, że lepiej sprawdził by się latem, może zaryzykuję i zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście olejków nie lubię stosować na ciało bo drażnią mnie - choć teraz mam rozpoczętą oliwkę Johnson Baby i jakoś ją zużyć będę musiała :/ Ale zaciekawiła mnie ta opcja maski na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię suche olejki, szczególnie Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej wersji awokado w ogóle nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam kupić podobny kosmetyk z Vichy, ciekawe jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie czy na moich włosach również by tak zadziałał jak na Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio widziałam w rossie i nie kupiłam, i teraz żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  20. obecnie do ciała używam suchego olejku Eveline, jest genialny. A włosy smaruję olejkiem Sesa, ale nie mam jeszcze opinii :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za olejkami na ciało ale na włosy czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe jak spisałby się na moich włosach, potrzebuję czegoś do ich ujarzmienia, ale boję się żeby ich nie obciążył ponieważ są bardzo cienkie.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten olejek, jest fajny, tylko opakowanie beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam je ostatnio w sklepie - mogą być ciekawe. Ale mam zapas takich olejków z innych firm, wiec najpierw muszę się zaopiekował tamtymi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. niedawno się nad nim zastanawiałam, chętnie go wypróbuje jako maseczkę na noc:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaaaaaaaaaaaaa ja też mam ten araganowy :):) zaczęłam stosować na twarz i włosy i póki co nie będę klepać ozorem by nie zapeszyć ale ciiiii jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już nieraz mijałam go w sklepie, ale nigdy mnie do siebie nie przekonał, chyba będę musiała po niego wrócić...

    OdpowiedzUsuń
  28. zaciekawiłaś mnie, rozejrze się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go i używałam przede wszystkim na twarz :) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja miała jedynie z eveline olejek suchy arganowy nic poza tym :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  31. Olejki to u mnie obowiązkowy element pielęgnacji. Stosuję je zamiast kremu na noc na twarz, czasem na włosy lub końcówki (choć do wlosów jeszcze nie znalazłam oleju idealnego) no i na ciało. Najwięcej używam olejków w czystej formie, ale mam też olejek Eveline (tzw suchy) i do ciała sprawdza się nieźle, a oprócz tego cały arsenał olejków do masażu, antycellulitowych itd... no po prostu muszę je miec :). Tych drogocennych jeszcze nie próbowalam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie wypróbowałabym go na twarz i włosy :) Zbiera sporo opinii i coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam ten olejek i spisuje się naprawę dobrze a do tego jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie na włosach się w ogóle nie sprawdza, a do ciała nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. widziałam jego reklamę w czasopismach, ale jakoś nie specjalnie mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam ale ja z chęcią kupię wszystkie 3 wersje jak tylko znajdę :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślałam już o tych olejach, aby zastosować na włosy. Ale jakoś zrezygnowałam. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapowiada się nieźle. Szkoda że nie widziałam tego nigdzie w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak widać na długich włosach się nie sprawdza. Przypuszczam ,że u mnie by się także na nich nie sprawdził , zwłaszcza,że mam problem z przetłuszczaniem się. Ale produkt można wykorzystać do czegoś innego ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za kosmetykami w formie olejków, bo zostawiają na skórze tłusty film, który mnie drażni. Lubię natomiast suche olejki, obecnie czeka na mnie olejek z Eveline, którego jeszcze jednak nie otworzyłam. Może i na ten kiedyś się skuszę? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam go.. mnie szczerze mówiąc nie zachwycił.. zwłaszcza jeśli chodzi o działanie na włosy

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachęciłaś mnie, wypróbuję na moje krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. tego nie znam ale miałam jeden arganowy i w ogóle się nie sprawdził, włosy miałam tłuste mimo umycia dwukrotnego

    OdpowiedzUsuń
  44. Czystego oleju arganowego jeszcze nie miałam ale w składzie różnych kosmetyków owszem. muszę właściwie kupić bo skóra nieziemsko sucha, podejrzewam, że wspaniale się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja stosuje olejek arganowy do włosów (tylko na końcówki) i jestem bardzo zadowolona z jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mocno kusi mnie ten olejek:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja używam olejku póki co tylko na końcówki włosów i sprawdza się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zaciekawił mnie ten olejek,ciekawe czy u mnie by się sprawdził czy wprost przeciwnie;)

      Usuń
  49. Mam w planach zakup tego olejku, zwłaszcza z myślą o włosach, które w zimie okropnie mi się elektryzują :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam okazję testować ten olejek i dobrze się spisał :) teraz czaję się na wersję z awokado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek w wersji Awokado już czeka u mnie na swoją kolej. Ciekawy, który będzie lepszy ;)

      Usuń
  51. Słyszałam coś nie coś o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak będę w Polsce to zakupię bo jestem bardzo ciekawa jak spisze się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie tak dawno zaczęłam stosować olejki na włosy i ciało. Na ciało działają u mnie olejki zbawiennie, gdzie super je nawilżają. Na efekt na włosach muszę poczekać. Jestem ciekawa jak ten olejek spisałby się na moich włosach bo po przeczytaniu Twojej recenzji widzę, że nie na każde włosy działa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie jestem wielką zwolenniczką olejków. Używałam kiedyś arganowego do włosów, spisywał się fajnie, ale jednak wolę maski :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Używaąłm arganowego, an początku dobrze sprawdzał się na włosy, potem neistety już nie :( zużyłam nakłądając go jako maseczkę na twarz :) nie kupię go więcej, wolę naturalne oleje

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja osobiście jestem miłośniczką olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam Awokado i bardzo go polubiłam, ostatnio wpadłam na pomysł wkropienia go do kąpieli i powiem szczerze - byłam zachwycona tym jak się sprawdził, ogromnie mnie zaskoczył - skóra po kąpieli była niesamowicie miękka, jakbym posmarowała się oliwką dopiero co, ale bez uczucia tłustości :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne włosy ma Twoja siostrzenica :)) Ja mam podobne włosy do niej, więc czuję,że u mnie również by się nie sprawdził niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Koniecznie muszę osobiście wypróbować ten olejek, po tym poście.
    Zapraszam do mnie :)
    www.thatsmydoublem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. tez od niedawna pokochałam olejki

    OdpowiedzUsuń
  61. Gorąco polecam, olejek arganowy stosuję od dawna pod różnymi postaciami i do różnych celów. Jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli już oleje wielofunkcyjne, to tylko w postaci naturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie znam, nie używałam, ale muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo Fajny i interesujący blog ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy blog obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Lubie olejki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Muszę wypróbować!
    Obserwuję : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny blog!:)
    Zapraszam do siebie!:)
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  69. jeszcze go nie próbowałam :))
    u mnie wciąż Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Widziałam na półkach sklepowych kosmetyki z Bielendy kilkukrotnie. I jakos nigdy sie nie skusiłam...ale teraz chyba rzeczywiście wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo mnie interesuje ten produkt, ale mam jeszcze wiele zapasów :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Czyli po prostu każdy musi próbować sam. W moim przypadku olejki tez na włosy się nie sprawdzają, bo są cieniutkie chudziutkie i wyglądają właśnie na przetłuszczone. Niestety pewnego czasu byłam zmuszona do arganowego który fakt faktem bardzo pomógł moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  73. U mnie te olejki najlepiej spisałyby się chyba zastosowany na ciało.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wolę balsamy i mleczka, olejki źle mi się kojarzą :P

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja stosuję olej avocado :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji moje bloga jeśli Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  76. nie miałam tego olejku, ale moje włosy zawsze puszą się, gdy powietrze jest wilgotne, więc moze spróbuję.. :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Próbowałam tego olejku do włosów i zawiodłam się strasznie. Nic nie dało, moje włosy wyglądały dalej tak samo, jak gdybym umyła je zwykłym szamponem bez nakładania jakiejkolwiek odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Olejek jest na prawdę genialny, u mnie sprawdził się znakomicie ;) Zapraszam na swojego bloga http://eveebeauty.blogspot.com/ Oceniaj,komentuj i obserwuj ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. U mnie sprawdził się bardzo dobrze ;) ciekawy wpis ;)
    Zapraszam do mnie, obserwuj i komentuj będzie mi bardzo miło ;)
    http://eveebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo lubię te kosmetyki z arganem, ale nie do końca ufam takim cudom jak 3w1. Bardzo przypadl mi do gustu za to suchy olejek z Eveline -świetnie nadawał się do codziennej pielęgnacji ciała...

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja rownież go używałam , działa, NAPRAWDE DZIAŁA!!;*
    Receenzja świetna aż chce się sięgnąć po produkt i włąsnie o to chodzi;*

    Obserwję i liczę na mały rewanżyk;, bedzie mi miło;*
    razemoceniajmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Genialny... do twarzy zamiast kremu odżywczego na noc, do ciała, zwłaszcza po kąpieli, do skóry głowy / włosów (raczej na noc)... wszędzie robi cuda... i pachnie strasznie "jadalnie"... mniam :)
    POLECAM gorąco na skórę przesuszoną, szarą, wysychającą po kąpieli, na problemy z łupieżem i innymi sprawami, na suche włosy... kurczę, na wszystko ;-)
    http://www.pinterest.com/pin/192036371584235213/

    OdpowiedzUsuń
  83. ciągle chodze koło tych olejkó i chyba w końcu muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam ten olejek avocado- używam go do masażu ;) bardzo poprawny, nie jest tłusty - nie pozostawia tłustej skory - szybko sie wchłania

    OdpowiedzUsuń
  85. muszę go wypróbować ;)
    świetny blog ;)

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Nominowałam Twój blog do Liebster Award http://womans-point-of-view.blogspot.com/2015/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja bardzo lubię to, że ten produkt ma wygodny dozownik. To nie zdarza się w większości olejów.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zdecydowanie chętnie wypróbuję go do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ciekawa jestem jakby się sprawdził na włosach trzymany przez całą noc :) Uwielbiam olejki do włosów :) Obecnie mam olej kokosowy z hibiskusem od Dabur Vatika :)
    Obs;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie miałam nigdy tego produktu, ale jakoś u mnie olejki średnio się spisują albo zbyt szybko spisałam je na straty... :)
    Dodaję do obserwowanych! :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...