23 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach,

...czyli kobieta zmienną jest!



Każda z nas zna powiedzenie: "Kobieta zmienną jest". Sprawmy, aby nabrało ono jeszcze większego znaczenia. Pobawmy się kolorami i znajdźmy swój kolor lakieru do paznokci na zbliżające się lato! Pewnie już zauważyłyście, że mnie już ogarnęło szaleństwo kolorami. Teraz kolej na Was ;}

Dlatego zupełnie spontanicznie rozpoczynam kolejną Akcję Maliny pod nazwą: 

 źródło zdjęcia: http://www.wellness-sportclub.fr

Dziewczyny! 
Trendy, trendami, ale tego lata, to MY wybieramy kolor, który zdominuje nasze paznokcie! Wyszukajmy w drogeriach nowe kolorki, które położą lub położyły Was na kolana! A jeśli nic nowego Was nie zadowoli, pokażcie swoich stałych/starych ulubieńców. 

Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,

- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca.
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.


Podsumowanie akcji i NAGRODA:

1. Opublikuj
post podsumowujący prezentujący Twój hit na lato wraz z linkiem do posta dokładnie 22 czerwca.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 24 czerwca na mail MALINY.
3.
Spośród dziewczyn, które spełnią WSZYSTKIE ww. zasady uczestnictwa
wybiorę te, które otrzymają ode mnie nagrody za udział. Członkinie Malinowego Klubu będą miały większe szanse.



W czasie akcji będę prezentować Wam moje lakierowe zdobycze :}



Ciekawa jestem, jaki kolor będzie dominował tego lata, a Wy? Jeśli macie ochotę na kolorową zabawę, zapraszam do udziału!


PS Jeśli pomysł na akcję się Wam spodobał podziękujcie Gośce, która dała mi nowego powera do działania;}

147 komentarzy:

  1. ooo :D bardzo fajna akcja :) biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj akcja jest świetna :) szkoda jednak ,że tylko gładkie kolory ,ale udział na pewno wezmę , mam nadzieję ,ze czasu mi wystarczy na malowanie :)

      Usuń
  2. niestety mam teraz tipsy i raczej z kolorami nie powariuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. śŚwietna akcja i pomimo iż nie prowadzę chwilowo bloga, to przyłączam się poza nim :)

    Pozdrawiam Malinko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, może mi się uda pobawić kolorkami na moich pazurkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł , u mnie trwa prawie cały rok, więc namawiać nie trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy Gośce :D Biorę udział, a jakże by nie :) Właśnie czeka pełno zdjęć lakierów do ogarnięcia postów :) Także w weekend się tym zajmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się: http://rzenn.blogspot.com/2013/05/96-akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ta akcja, więc dlaczego nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki Gośka, weszłaś mi nieźle na "ambit";}

      Usuń
  9. a czy można pokazywać jakieś zdobienia, czy tylko jednolite kolory wchodzą w grę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo zdecydowanie wezmę udział, super akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze względu na to, że mam obecnie mnóstwo lakierów do recenzowania to chętnie się do tej akcji przyłączam :) Post o akcji postaram się stworzyć w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, zaczynamy z pierwszym postem we wtorek:) Oczywiście możecie publikować ich więcej, ale najważniejsze, aby ukazały się we wtorek i w piątek:)
      Miłej zabawy!:)

      Usuń
  12. Dobra, tym razem się do akcji przyłączę. Jutro dodam info w poście step by step i wezmę się do malowania paznokci ;p może w końcu uda mi się wykorzystać choć kilka lakierów, które mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł zwłaszcza że uwielbiam zmieniać kolorki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile Ty masz pomysłów!!!

    Chętnie obejrzę kolorowe pazury! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa akcja:) Niestety nie wezmę udziału, bo za nieco ponad tydzień wyjeżdżam na 2 tygodnie i nie będę w stanie sprostać zasadom...
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba odpadnę, muszę zadbać o pazurki, bo są w opłakanym stanie ;) Jeszcze mam czas na zastanowienie się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super. Uwielbiam kolorowe pazurki. Z miłą chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się dołączę :) A czy trzeba też od razu pisać dokładną recenzję lakieru czy chodzi głównie o prezentację koloru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod pytanie :)

      Usuń
    2. Głównie chodzi o prezentację koloru, więc recenzję można napisać w kilku zdaniach, czyli to co najważniejsze: jak się maluje, ile warstw trzeba położyć dla dobrego efektu, jak długo schnie i jaki jest trwały. Ale ta ostatnia cecha jest w zabawie kolorami najmniej ważna, bo mamy szaleć i zmieniać kolory;}

      Usuń
  19. Bardzo fajna akcja, tylko, że ja mam 4 lakiery, których używam na przemian ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas Paula, aby wyjść poza rutynę? Tak na próbę;}

      Usuń
  20. Ostatnio lakierów przybywa mi w postępie geometrycznym, więc chętnie się przyłączam do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wezmę udział, choć nie wiem jak to u mnie będzie z regularnością zmieniania koloru, bo ciężko mi idzie malowanie paznokci :( Ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... Wiem Kasiu, że u Ciebie będzie wszytko na tip-top!:}

      Usuń
  22. Bardzo fajna akcja, ale niestety nie jestem w stanie do niej dołączyć. Praca w kuchni niestety zabrania pomalowanych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio coraz częściej kupuję lakiery więc czemu nie? biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  24. :) Malinko super pomysłowa z ciebie babka:)ja też się przyłącze do akcji, lakierków trochę mam a jakoś się z nimi nie przyjaźnię za bardzo więc do dzieła, za tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna akcja! ;)
    Przyłączam się do akcji;)
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. więc dziękuję zarówno tobie, jak i Gośce:**
    super akcja, biorę udział:)) kocham kolorowe pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też przyłączam się do akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kobieta-zmienna-jest.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja pierwsza akcja :D
    http://czarodziejka87.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo rzadko maluję paznokcie,także pozostaje mi tylko życzyć Wam wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czy można będzie dołączyć lakiery piaskowe do akcji, czy tylko te klasyczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli raczej klasyczne - jednokolorowe. Blogów z cudeńkami na paznokciach jest całe mnóstwo, a ja o stylizacji nie mam pojęcia i nie chcę wchodzić w czyjeś kompetencje;) W mojej akcji stawiam na kolory. Jeśli masz ochotę na inne rodzaje, to w pozostałe dni;)

      Usuń
    2. Kurcze to mnie zmartwiło - mam w tej chwili 7 lakierów do pokazania, bo reszta na blogu już była, więc bez sensu się powtarzać :( a spośród tych 7 mam jeden magnetyczny, który jak rozumiem odpada... Mam nadzieję, że lakiery z shimmerem można?

      Usuń
  32. Zgłaszam się do udziału w zabawie :)
    http://strefazmyslow.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach-witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zgłaszam! :D http://oneandonlyagg.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie akurat paznokcie zżarło w ogrodzie. Nie bardzo jest co malować. Ale będę śledzić , może jakiś kolor i mnie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buuuu;{ Jeszcze lato się nie zaczęło, więc zdążą się podleczyć, a wtedy będziesz już wiedziała "co i jak";)

      Usuń
  35. jestem kompletnym beztalenciem jesli chodzi o malowanie paznokci. i lakierow brak :D

    OdpowiedzUsuń
  36. YEAH!!!!
    Malinko, Dołączam do AKCJI!!!!
    Wieczorkiem opublikuję post :):)
    To jest to!
    Zaraz w domku obfocę moją miętkę na paznokciach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliko, małe pytanko.
      5 osoób mamy oficjalnie wytypować w poście rozpoczynającym akcję? Czy to już poza blogiem?

      Usuń
  37. Choć lekko dziwią mnie zasady(konieczność w dane dni i wgl) to dołączam ._.'
    Boże, moje paznokcie to tragedia xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://niesforne.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html Proszę :3

      Usuń
    2. Może trochę skomplikowane, ale chciałam jak najprościej.
      Wiedząc, że wtorki i piątki są posty z nowymi kolorami, można je sobie szybiutko w te dni "oblukać". Ciężko jest śledzić posty i wyszukiwać je w całym tygodniu, więc mimo pozornego skomplikowania, myślę, że systematyczność wprowadzi mały porządeczek, który wszystkie docenimy:}

      Usuń
  38. Ja też się dołączam do akcji, dzisiaj opublikowałam post, taki zapasowy, więc to jest wzór, ale kolor jaki użyłam jest widoczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopisuję się. Post wrzucę wieczorkiem lub jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  40. oczywiście biorę udział ;) ale mam pytanko: czyli pierwszy post 28maja a drugi 31 maja, czy tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinka, tak:) Oficjalnie rozpoczynamy:
      we wtorek 28 maja, kolejny w piątek 28.05,
      następnie: 4.06 i 7.06,
      11.06 i 14.06,
      18.06 i 21.06, a post końcowy w sobotę 22. czerwca - pierwszy dzień lata!

      Usuń
    2. no pomyłeczka ci się wkradła - piątek nie 28.08 tylko 31.05 ;) tak żeby była jasność :P

      Usuń
    3. Dzięki Malinko :) okey, to już myślę jakie kolorki pokazać :) Super akcja! :D

      Usuń
  41. Bardzo fajna akcja. :)Ostatnio opisywałam dwa lakiery poza konkursem, wyczerpał mi się limit posiadanych lakierów ale postaram się jakiś zdobyć i też się chętnie dołączę. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też moje cudeńko opublikowałam, ale może znajdę coś lepszego?;}

      Usuń
    2. No to z całą przyjemnością się dołączam. :)
      http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/
      Dziś kupiłam w promocji lakier w pięknym kobaltowym kolorze. Wieczorem go nałożę. :)

      Usuń
    3. Notka już jest. :) http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/2013/05/zapraszam-do-zabawy-u-maliny-kolorowe.html

      Usuń
  42. fajna akcja, jak lato, to tylko w kolorach tęczy :DD

    OdpowiedzUsuń
  43. super akcja , oczywiście biorę udział :) banner już jest a notka ukarze się jutro rano :)

    OdpowiedzUsuń
  44. z chęcią się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  45. Gocho dzieki:-)
    A czemu termin pierwszego malowania tak odległy?;-) Ja już przegląd lakierów zrobiłam i nóżkami z niecierpliwości przebieram jak Henio w reklamie Tesco choć kopytek na obiad u mnie nie było;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Notka o akcji musi być napisana osobno rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł :) Przyłączam się.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Malinko popraw banerek - brakuje K w "paznokciach" ;)

    Akcja bardzo fajna (jak zawsze :), tym razem jednak znów nie wezmę udziału - marna ze mnie lakieromaniaczka, używam 2-3 kolorów i raczej nie mam ochoty na zmianę... ale będę śledzić poczynania dziewczyn, bo lubię popatrzeć na to co ładne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, nie zauwazylam!! Najgorsze, ze juz poszlo w net:-(

      Usuń
    2. Że nawet tego nie zauważyłam, ale u mnie też poprawiony. :)

      Usuń
    3. Widziałam, że dziewczyny popoprawiały, więc nic straconego Malinko :)

      Usuń
  50. Biorę udział, koniecznie! :D Banner na blogu już jest, z przyjemnością dodam pierwszy post we wtorek

    OdpowiedzUsuń
  51. OOOO, super. A jeśli ktoś umieści pierwszy post później niż 28, ale mimo to chce wziąć udział w akcji to będzie się liczył w zabawie? Bo mam sporo zaległych recenzji do napisania i nie wiem czy akurat na 28 dam radę opublikować posta lakierowego (poza tym czekam na dostawę O.P.I prosto z USA, które i tak miałam prezentować na blogu i nie wiem czy do 28 zdążą mi przyjechać zza granicy XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy cały miesiąc na kolorowe szaleństwo!:}

      Usuń
    2. No to świetnie! Mam kilka lakierów w zanadrzu...a własciwie to kilkanaście XD Czekam tylko na MOJE O.P.I bo chcę z nich zrobić gwiazdy programu :D

      Usuń
  52. Chętnie wezmę udział! Post już opublikowane, bannerek dodany, chęci są- wszystko wypali :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę zrezygnować. Niestety czas nie pozwoli mi na dodawanie postów z pazurkami :(

      Usuń
  53. podmieniłam banerek - a nawet nie zauważyłam tej literówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna AKCJA!!!! Zgłaszam się, to zaczynam od jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również bardzo chętnie dołączam!:)) http://sluchajserca.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html
    Odkurzę długo nie używane lakierki i potestuję nowości^^

    OdpowiedzUsuń
  56. chętnie biorę udział :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Malinko, biorę udział! kolejny super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny pomysł, z chęcią się przyłączyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Boska akcja, biorę udział. Dziewczyny zaproszone, teraz pozostaje wziąć się w garść i systematycznie dodawać lakierowe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. też biorę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwszy raz biorę udział w takiej akcji. Duże wyzwanie bo paznokcie nie są moją mocną stroną O.O Mam nadzieję, że nie będzie kompromitacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny pomysł ;) Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. akcja ciekawa ale ja się przyjże jej z boku bo rzadko maluje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dołączam- gratuluję świetnego pomysłu! :) Post i baner dodane;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna akcja malinko :)
    ja jednak tym razem nie dołączę. Nie dam rady z tak systematycznym publikowaniem postów. :(

    OdpowiedzUsuń
  67. ciekawy pomysł już dołączyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się dołączę- obowiązkowo! :D super akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna akcja ! Oczywiście że dołączam bo własnie skończyłam kuracje z odżywką Eveline i regularnie maluje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajna akcja. Oczywiście przyłączam się :)

    http://www.la-garderobe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział mam nadzieję że podołam zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka jest i oczywiście pierwszy post kolorowy :)

      Usuń
  72. ale super pomysł :P dawno mnie tu nie było i trzeba jakoś miło powrócić więc jako maniaczka lakierów oczywiście biorę udział! :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Malinko świetna akcja ! Ale czy od dnia dzisiejszego mogę wziąć udział ??? Troszkę się spóźniłam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pierwsza paznokciowa publikacja JUTRO:)
      Zresztą w każdej chwili można dołączyć, to przecież ma być zabawa kolorami!

      Usuń
  74. Gośka dziękuję ;) fajna zabawa,przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ja też biorę udział! To moja pierwsza taka akcja, więc bardzo się cieszę ;)

    http://cukier-i-pieprz.blogspot.com/2013/05/malionowa-akcja-kolorowe-lato-na.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo podobała mi się Twoja pierwsza (o ile dobrze pamiętam) akcja w ubiegłym roku "Październik miesiącem maseczek" w której chętnie wzięłam udział. Niestety później miałam 3miesięczną przerwę, i teraz wracam na Twojego bloga i ciężko mi się połapać - nieźle rozkreciłaś ten biznes moja droga! :D Gratulacje!

    Pazury zapuściłam, lakiery kocham, a że Twoja kolejna akcja jak zywkle jest dopięta na ostatni guzik (klarowne zasady, entuzjazm) to teraz przyłączam się bez zastanowienia, i o ile tagu maseczkowego nie ukończyłam, tak tym razem obiecałam sobie, że sprostam zadaniu :)

    Pozdrawiam ciepło, do zobaczenia wszystkim w pazurkowej wiosenno-letniej zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa uznania. Zapraszam częściej:)

      Usuń
  77. Chetnie sie przylaczam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. może i w ostatniej chwili ale zgłaszam się ;D
    diunay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Super zabawa zdązyłam chyba w ostatnich chwilach. ;) Jeszcze dziś pojawi się lakier ;D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam nadzieję że zdążyłam. Notka jest ;) 5 Osób zaproszone :) Na pasku baner jest. :)

    I post z lakierem dziś już też niebawem zagości.

    O ile się nie spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
  81. pięć osób zaproszone, nie wiem jak to zrobię, ale jak tylko wrócę do domu, ciemną nocą, napiszę notkę.

    pytane tylko, czy jeżeli nie dam rady, bo mi samolot się spóźni, i dotrę do domu dopiero jutro, będę mogła wziąć udział zaczynając jutro? bo w takim wypadku, będę mieć dostęp do neta dopiero jutro około południa...

    prooooszę o uwzględnienie tej prośby / petycji i wyrozumiałość w tym względzie dla biednej Cholerki, która po prostu za chwilę traci kontakt ze światem na dłuuugo....

    prosze proszę proszę proszę!!!!!

    http://testykosmetyczne.blogspot.pt/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    pozdrawiam cieplutko, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. ah! i logo wstepnie zamieszczone w petycji na moim blogu, i poparcie dla mojej prosby zbieram tam tez.. (i sie zbiera co wiecej...)

    OdpowiedzUsuń
  83. ja też chętnie wezmę udział :D super pomysł :) problem w tym, że dziś już nie dam rady umieścić posta :<

    OdpowiedzUsuń
  84. Życzę sobie wytrwałości.... strasznie lubię kolorowe pazurki więc z chęcią się dołączam;*

    OdpowiedzUsuń
  85. dodaję do obserwowanych i biorę udział!! :))

    OdpowiedzUsuń
  86. Akcja ruszyła!! :D http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2013/05/golden-rose-paris-229-czyli-mam-ochote.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetna akcja, zgłaszam się ! :)
    http://the-nail-aholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. ojaaaa ostatnia chwila, ale jeszcze zdążymy! dopisujemy się na ostatnią chwilę, zaraz maluję paznokcie i mam nadzieję zdążyć przed północą! :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Opublikowane!!

    zaznaczam, że cztery minuty temu, a więc we wtorek! :D

    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Kochana troszkę się spóźniłam mogę do akcji przyłączyć się dzisiaj z jednodniowym opóźnieniem?:)
    Odpisz mi koniecznie u mnie :*
    Ciumek

    OdpowiedzUsuń
  91. BIORE UDZIAŁ SWIETNY KONKURSIK;)
    LUBIE I OBSERWUJE NA FB I BLOGU JAKO;IZABELA KOPEĆ
    UDOSTEPNIŁAM WIADOMOSC NS FB I BLOGU;https://plus.google.com/u/0/118077960745945679228/posts?tab=XX
    FB;https://www.facebook.com/pages/Malinowe-testy-kosmetyczne/165606786909651

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochanie bardzo swietny pomysl niestety :) Ja caly czas na wyjazdach teraz w pracy i malowac niestety moge tylko naturalnym kolorem. Więc odpadam :<

    OdpowiedzUsuń
  93. Akcja przypadła mi do gustu :) Lecz niewiem czy nie jest z pozno aby ją rozpoczynać :) ?

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetna akcja! za późno się obudziłam żeby wziąć w niej udział ale teraz mogę sobie pooglądać rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...